Ja die schijnt ook het populairst te zijn, maar lijkt me alsnog makkelijk zelf te maken?
Nu alleen nog genoeg slapen en dan word ik 100 ![]()
Maar soms heb je toch zelf geen zin om iets zelf te maken? haha
Nee dat klopt hoor, maar een aardappel in de oven, of zelfs magnetron gooien en wat vulling, ja lijkt me geen werk.
1x gegeten, ik vond het erg lekker en de aardappels zijn vooral ook veel groter dan die ik zelf heb. Ze vertelde me ook dat ze daar 8 uur in de oven liggen om ze goed te maken met de grote etc. Dus dan is zelfmaken toch niet zo makkelijk
8 uur holy shit! Op youtube zag ik vaak een uur in de oven, of sommige mensen gooien het in de magnetron msar dat lijkt me niet echt wat. Naja misschien toch een keer bestellen.
Love kumpir! En die grote aardappelen zijn niet echt makkelijk te vinden in de AH ofzo
Hoe zien 30-plussers er in jouw omgeving uit dan
Dat zijn toch twintigers?
Ja heb ff gekeken, jongste is 25, oudste 30
Aging like milk
Schildmaagd voor de lelijke man ![]()
Mijn opa heeft in het verzet gezeten en in de familie zijn daar ook erfstukken van. Hij heeft alleen nooit willen zeggen wat hij heeft gedaan.
Dat mensen zich moeten kleden naar hun leeftijd vind ik zon suffe mening. Hoe moeten we ons kleden als 30 jarige dan?
Ik denk dat ik je wel begrijp. (Jonge) mensen in mijn omgeving kleden zich ook niet zo. Schreeuwerig vind ik het niet, dat zit mijns inziens meer in de kleuren. Het zit 'm volgens mij meer in de oversized look, dat zie ik bij mannen om mij heen eigenlijk nooit, die dragen kleding die wat beter afkleedt. Misschien woon ik niet op een hippe plek ![]()
Kom jij weleens bij de Action?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is gewoon ja of nee. Ja is ook 1 x in t jaar
Nee, ik geloof alleen in Homo, Hetero, Lesbisch (ja is ook homo maar vrouwen verdienen een aparte categorie imo), biseksueel (je valt op je eigen gender en mensen die niet je eigen gender hebben) en aseksueel.
Waarom zou je als biseksueel verschil maken tussen trans-mensen en niet-transmensen of mensen die gender neutraal zijn? Dan ben je gewoon een beetje een bigot, niet een andere seksualiteit dan iemand die wel op transmensen valt. Je bent toch ook gewoon hetero en niet iets anders als je op een trans-iemand van het andere geslacht valt? Dat maakt jou toch niet lgbt? Hoogstens een ruimdenkende hetero. Of mensen die vinden dat als je alleen aangetrokken bent tot mensen die je qua karakter ook liggen, je dan een eigen seksualiteit hebt. Dat vind ik ook dom.
Vind de oude pridevlag ook beter dan die nieuwe, iedereen was al vertegenwoordigd. Maargoed dit is één van mijn minst woke meningen.
En non-binaire of intersekse mensen? Die vallen niet binnen het bi-gedeelte van biseksueel toch?
Non binair en interseks zijn gender identiteiten, dat is iets anders dan je seksuele voorkeur.
Als die zowel op hun eigen gender/gebrek aan gender als ook op andere genders/gebrek aan gender vallen zou ik ze bi noemen ja.