Stel je persoonlijke vraag #52

Dronken buschauffeur in de ochtend tijdens carnaval. Zodra ik op een bewoonde plek was ben ik meteen uitgestapt.

Ik heb wel een soort van overwaarde ongemak. Voel soms wel de neiging om aan bepaalde mensen uit te leggen dat het niet mijn/mijn vriends geld is (van ouders, vanuit werk) waarmee we ons huis hebben gekocht. Maar dat is meer een klassenmigratie iets.

4 likes

Meegereden met iemand die teveel op had: een exschoonvader dronk teveel wijn bij het uit eten. Ik was echt nog jong dus durfde niets te zeggen maar had zelf ook geen rijbewijs. Het was sowieso een typische witte man van middelbare leeftijd die zich onschendbaar waande. Op een gegeven moment ben ik hem gaan vermijden.

Nu rijd ik altijd lekker zelf, ik hoef toch niet te drinken en dan heb ik zelf de controle over veilig thuis komen.

1 like

Ik heb juist schaamte naar mijn ouders die dingen gelaten hebben om mij een beter leven te geven. Nu ben ik niet in staat een huis te kopen en voelt dat als falen. Ik dacht vroeger als kind ook dat ik later wel een huis zou kopen voor m’n ouders. Maar dat zit er helemaal niet in. Weer schaamte en schuldgevoel.

6 likes

Maak jij gebruik van de paypal app op je telefoon?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ik gebruikte dat alleen vroegah voor ebay

6 likes

Stom he dat geld zo’n belangrijk iets is geworden. En ik vind het ook heel stom dat een koophuis zogenaamd beter is dan een huurhuis. In heel veel landen maakt dat niets uit en huren juist meer mensen. In Nederland is het een soort status ding ofzo, ik begrijp dat niet echt.

4 likes

Ik heb weleens moeten rijden omdat de Bob zich niet aan de afspraken hield, en ik een stuk nuchterder was maar alsnog te dronken om te rijden. Was vreselijk eng, in een Frans dorpje dus zag even weinig alternatieven zoals taxi’s en ubers behalve in de auto slapen.

3 likes

Ik heb de app niet op mijn telefoon maar ik gebruik (volgens mij heel boomerig wel, ik heb het van mijn ouders geleerd haha) wel PayPal die gelinkt is aan een debit card die los staat van mijn rekening voor al mijn internetaankopen ~voor veiligheid~

6 likes

luister je meer naar mannelijke of vrouwelijke artiesten? echt al mijn favoriete artiesten zijn vrouwen, ik vind mannenstemmen minder mooi (ik weet dat niet iedereen man of vrouw is maar even voor het gemiddelde)

• meer vrouwen
  • meer mannen
  • ongeveer gelijk
  • ik luister nooit muziek/anders/nvt??/geen idee

0 stemmers

1 like

vorig jaar bestond mijn top 5 spotify alleen uit mannen en dat vond ik stom dus heb dit jaar expres lekker veel naar m’n favoriete vrouwelijke artiesten geluisterd en hoop dat het heeft gewerkt!!

1 like

Spotify wrapped is er, even de app opnieuw opstarten!

2 likes

Heel erg maar eigenlijk denk ik 99% mannen. Ja sorry heel onfeministisch maar heb gewoon een hekel aan vrouwenstemmen. Ook aan mijn eigen.

8 likes

Echt alleen maar vrouwen en heel soms bands met man/vrouw mix. Er is geen enkele mannelijke soloartiest waar ik naar luister. Spotify probeert wel steeds om Hozier door mijn strot te duwen, maar ik weiger.

2 likes

Er is een 1+1 gratis pizza actie via uber eats, je bent alleen

• Nee hoor geef mij maar 1 pizza
  • Kom maar door!

0 stemmers

2 likes

Ik vries hem dan in, met NYP bleef het dan vieslekker maar dat is die pizza sowieso

7 likes

Twee dagen achter elkaar pizza, heerlijk

2 likes

Ik gebruik dat in het buitenland ipv tikkie

3 likes

3 vrouwen en 2 mannen dus gelukkig in de meerderheid!!

1 like

Als je kerst viert met familie, is het dan altijd gezeik om wie, wat, waar af te spreken?

• Nee gaat helemaal vlekkeloos
  • Mwah hier en daar was struggles
  • Ja altijd gezeik

0 stemmers

Heb je weleens een ergernis of iets hier op het forum gelezen, waarvan je denkt dat dit over jou gaat? (en dan niet een forumergernis)

• Ja ben vrij zeker van dat het over mij gaat
  • Nee nooit
  • Ja weleens over getwijfeld

0 stemmers

Bestel je bij de ijssalon weleens een bolletje chocola?

• Nee saai
  • Ja doe ik

0 stemmers

5 likes