Het 2 jaar achter elkaar dat ik op vakantie ben met Kerst. Heerlijk!
Gecombineerd met een andere smaak. 1 bolletje is geen bolletje.
Wel alleen extra pure chocola, normaal chocoladeijs vind ik inderdaad net saai
Zaans onderonsje bij de lokale ijsboer. Heeft wat meer puur qua smaak en mini malteser bolletjes erin
Gescheiden schoonouders die altijd kinderachtig doen en niet aan hun eigen kinderen denken, dus allltijd gedoe.
Mijn partner heeft gescheiden ouders, één kant van de familie die over de hele wereld verspreid is en een andere kant waar hij geen contact mee heeft. Ik heb daarentegen een best grote familie aan beide kanten. Die zijn allebei heel warm, maar ook heel intens, en ik heb veel jongere neefjes en nichtjes en tot kortgeleden ook nog opa’s en oma’s aan beide kanten. Het is voor hem heel confronterend en vermoeiend om met mijn hele familie kerst te vieren, want aan zijn kant hebben we alleen zijn moeder. Dus ieder jaar is het weer een uitdaging om te kijken wat hij aankan en hoe we het met zijn moeder gaan plannen, en mijn familie is na acht jaar wel begripvol, maar de eerste paar jaar waren er echt ALTIJD struggles oh my god. Ik vind kerst heel leuk maar het is ook altijd zo dubbel
Ooo ik vind het echt heel kut om dit aan een vriendin te vertellen. Als je je Jeroen omlegt om zijn Jeroenheid moet je het geheim ook zelf dragen vind ik.
Ik zou haar niet proactief aangeven, maar als ze mij vragen zouden stellen zou ik er niet over liegen
Mijn grens van niet snitchen ligt wel bij moord denk ik.
Hoezo is ze zo dom om het aan mij te vertellen? Soms moet je dingen voor jezelf houden.
En ik heb geen zin om in de rechtbank te verschijnen wegens medeplichtigheid
Ja plus dit is echt het plot van zoveel boeken/series waarbij de hoofdpersoon dan voor eeuwig verteerd wordt door schuldgevoel enzo (en je als lezer/kijker denkt ohhhh ga naar de politie!!!) dat ik het denk ik ook gelijk maar zou doen
Zie het al helemaal voor me dat ik haar darkest secret voor me hou en dan in een middelmatige ruzie zelf ineens uit het niks ‘verdwijn’. Want deze meid is sowieso crazy. Zie ook al voor me dat er dan zo’n hele zoektocht wordt opgetuigd en ik dan mee aan het zoeken ben naar Jeroen waarvan ik weet waar hij is en in interviews moet zeggen dat ik zo hoop dat ze hem vinden. Sorry meid: maar I chose me.
Wat is het langst dat je een whatsapp bericht nu niet hebt beantwoord (maar wel nog van plan bent)?
- Ik heb geen onbeantwoorde gesprekken
- Uurtje of korter
- Paar uur
- Een dag
- Een paar dagen
- Een week
- Een paar weken
0 stemmers
Hoe snel reageer jij meestal? Na:
- Uurtje of korter
- Paar uur
- Een dag
- Een paar dagen
- Een week
- Een paar weken
0 stemmers
Ligt eraan wie het is. M’n vriend nagenoeg meteen, de rest kan soms lekker wachten.
Een vraag aan mensen die “weken” hebben aangeklikt
Waren dat directe apps/ vragen naar jou toe als persoon?
Wow ik kan geen context bedenken waarin mensen echt weken een app negeren haha.
Eén paar dagen kan ik me wel goed voorstellen. Doe ik zelden, maar weleens ja. Ff geen mentale energie ofzo om te antwoorden. Maar weken is lang toch
Of is dat dan in een groepchat want dat vind ik niet tellen
Eigenlijk maanden, maar die optie staat er niet tussen
Haha ja ik denk omdat ik me net als @Enthusiasm niet goed kan voorstellen hoe dat werkt
Maar ben benieuwd dus, wat voor gesprek is dat?
En heb je diegene in al die weken niet een x gezien?
Hetzelfde als @Blablabla soms, maar ik ben even teruggescrollt en zie dat ik bijvoorbeeld niet de laatste reageerder ben ik een gesprek met een oud-studiegenoot. We appen elkaar steeds met maanden ertussen en dan is het een halve levensupdate. En ook wel een gesprek over iemands mentale staat waar hij niet echt een vraag stelt. Ik stuur dan waarschijnlijk als ik een keer een heel opruimrondje doe wel weer een vraag hoe het nu gaat.
Als iemand een concrete vraag stelt antwoord ik meestal wel redelijk snel. Maar heb sowieso moeite om mijn persoonlijke correspondentie bij te houden moet ik zeggen! Te veel nutteloos gescroll/forum lezen als ik op mijn telefoon zit.
Stap 1: ik negeer het appje, want niet urgent
Stap 2: het appje verdwijnt zakt voorbij het aantal apps dat je snel kunt zien. Uit het oog uit het hart
Stap 3: er gaat een week of twee overheen
Stap 4: ik bekijk uit schaamte mijn appjes en bedenk me dat ik na een paar weken net zo goed niet meer kan antwoorden
Stap 5: ik antwoord nooit meer en doe alsof mijn neus bloed als diegene me een volgende keer appt