Ja kan me voorstellen hoe dat kan gaan.
Maar ik vroeg me af wat voor context dus gewoon persoonlijke apps of vragen naar jou?
En zien jullie die personen in de tussentijd niet bijv
Ja kan me voorstellen hoe dat kan gaan.
Maar ik vroeg me af wat voor context dus gewoon persoonlijke apps of vragen naar jou?
En zien jullie die personen in de tussentijd niet bijv
Persoonlijke apps, vragen doe ik het minder snel, maar kan ook zeker als het van die “hoe gaat het” achtige vragen zijn. En ik zie die mensen tussentijds soms wel (dan kom ik er vaak op terug dat ik nog moet antwoorden), soms ook niet. Verschilt. Ik vind het gewoon echt niet zo belangrijk om de hele tijd appcontact te hebben met mensen. Spreek je liever even telefonisch of fysiek.
Ja dit herken ik eigenlijk wel, ik moet mezelf echt dwingen om te antwoorden want eigenlijk vind ik appen echt een kutcommunicatiemiddel. Heb dat ook vaak met chat op werk, daar heb ik denk ik wel gesprekken waar ik gewoon niet op gereageerd heb.
Ik heb wel personen met wie ik app die ik niet elke week of zelfs maand zie.
Edit: en als ik ze wel zie en heb nog niet geantwoord zeg ik het wel op het moment. Meesten weten wel dat ik chaotisch ben.
Hier heb ik wel een aanvullende polvraag op, ik app dus echt liever niet. Ben ik oprecht lui in. Mijn collega stuurt spraakberichten want die haat typen. Ik luister die dus echt niet af he, die vind ik nog meer kut dan gewoon een appje.
0 stemmers
Heb daar zo’n hekel aan. Bel me dan gewoon.
Perfect omschreven
Love spraakmemo’s, vooral als vrienden vertellen hoe een date oid was. Vind ik het veel leuker om hun stem erbij te horen.
Ik haat spraakberichten en luister ze nooit behalve de halve podcasts van m’n beste vriendin.
Wist je dat je spraakmemos kan beluisteren zonder dat het via de luidspreker afspeelt? Dus nadat je op play hebt gedrukt gewoon de telefoon aan je oor houden alsof je belt.
0 stemmers
Ik kwam hier laatst pas achter
Dit is nog het meest waarom ik spraakmemo’s haat, al die mensen die dit niet weten en een ellenlang verhaal op speaker afspelen in het openbaar
Ik vond ze leuk tot ik er een kreeg van 42 minuten. Getraumatiseerd en nu ben ik altijd boos als ik eentje krijg. Vrienden en familie weten het, niet langer dan 1 minuut. Tenzij je een juicy verhaal vertelt en we niet kunnen bellen.
Wie heeft het uithoudingsvermogen om een spraakbericht van 42 minuten lang in te spreken?!
Ja, als je blijft praten en door blijft praten haha.
Moet wel zeggen dat dit een verstoorde relatie werd en ik dit pas besefte toen ik notities nam van de voicenote. Alsof ik in een hoorcollege zat
Haha ja hierdoor vond ik het ook altijd kut om te krijgen, omdat ik het dan niet kon luisteren of naar een andere plek moest lopen vind het ook heel raar om dat even hardop af te spelen waar iedereen bij is, je weet ook nooit wat voor verhaal er gaat komen
Is het normaal dat het afspelen van een spraakbericht stopt als je je telefoon in je zak stopt (ongeacht of het over koptelefoon of speaker gaat)
0 stemmers
Edit: Alle onderstaande polls gaan niet over even je telefoon checken of een snel appje sturen. Maar langdurig scrollen.
Bewaker die bij de ingang van een winkel staat zit op zijn telefoon op een rustig moment
0 stemmers
Bewaker in een museum op een stoel op een rustig moment zit op zijn telefoon
0 stemmers
Winkelmedewerker hangt tijdens een rustig moment over de toonbank en zit op zijn telefoon
0 stemmers
Dat je ff op je telefoon kijkt vind ik niet raar, maar het over de toonbank hangen wel
Als je werkt in een winkel zoals Hema,Jumbo, Albert Heijn of een ander bedrijf.
Zou je doen mee doen met de tiktoks van die winkel/bedrijf?
0 stemmers
Heb je vaak urenlang in 1 positie moeten staan op 1 plek?
Echt fuck retail en fuck klanten die hierover zeiken, winkelmedewerkers mogen van mij op de toonbank gaan zitten, vind dat zoooooo’n gezeik, ze gaan toch gewoon staan als ze je helpen en tot die tijd is het niet jouw zorg hoe ze erbij staan.