Nee maar denk ook dat niemand zit te wachten op dertigplussers die dansjes doen op TikTok
Tenzij ik er een dikke bonus voor krijg. Misschien sta ik er dan voor open
Ik heb zelf jarenlang in een winkel gewerkt, dus ja ik weet hoe het is en van houding veranderen kan ook prima zonder over de toonbank te hangen.
Good for you, ik hing wanneer even het kon hoor. Ellende.
Hahaha ja alles is al kut, vind dat zo dom dat je dan niet een beetje comfort mag. Ik mocht na heeeeel veel mails tijdelijk op een kruk zitten achter een kassa met een afgescheurde meniscus en daar kregen we toen constant klachten over.
Echt ik haat mensen
Maar er staat specifiek dat het niet om korte momenten gaat maar om lang wegkijken door op je telefoon te zitten scrollen. Dus ik snap niet helemaal wat dit met de poll te maken heeft.
Haha ja dit is zo kut aan winkelwerk, hoe vaak ik wel niet uit ellende als het rustig was maar weer kleding ging opvouwen, weer een stom rondje door de winkel ging lopen om maar niet steeds in dezelfde houding stil te staan. Als er collega’s zwanger waren was het ook altijd gedoe met een kruk regelen en gebruiken want het mocht wel echt alleen als het nodig was. Dus ja ik vind het echt belachelijk dat er zo moeilijk gedaan word over zitten als het rustig is en helemaal als het een kruk is die gelijk staat aan de toonbank want dan ben je prima te zien en kan je gewoon klanten aanspreken.
Echt alles aan retail is zo kut hè. Enige leuke waren mijn collega’s. Lekker omstebeurt even achter zitten of in het pashokje chillen als het rustig was. Ik vond het 10 keer zwaarder dan mijn kantoorbaan en het is ook nog zwaar onderbetaald.
Oh pfff dat vond ik zo kut. Dan word je 8 uur lang kassa ingepland zonder stoel en dan weet je op het laatst niet meer hoe je comfortabel moet staan. Dan net op dat moment komt zo’n kut assistent manager jou even vertellen dat je niet mag hangen. Excuse me, dat jij nou tussendoor lekker kan gaan zitten is niet mijn schuld
Dit vind ik dus echt niet kunnen. Nooit een zwangere collega gehad in een winkel, maar dat is gewoon niet goed om urenlang te staan als je zwanger bent. Dat zou echt verboden moeten worden imo.
Ik was niet zwanger vaak al helemaal dood na een drukke dag, heuppijn, kniepijn van het staan, pijn in je voeten.
Ja dit is echt waar. Ook altijd top borrels op vrijdag, echt chille mensen allemaal. En samen zeiken is heerlijk.
Ik ben vast heel ouderwets, maar ik vind dat winkelmedewerkers überhaupt geen telefoon op zak moeten hebben tijdens het werk. Maargoed een aantal van mijn collega’s checken ook echt té vaak hun telefoon achter de kassa bijvoorbeeld, vind het echt asociaal.
Okay boomer
Oh nee, ik vind het ook niet nodig om je telefoon tijdens het werken bij je te hebben (ja ja uitzonderingen). Daarvoor heb je pauze en het is ook veel te aantrekkelijk om steeds op je scherm te kijken.
Haha nee ik vind dit ook (heb altijd in retail gewerkt). Staat gewoon niet klantvriendelijk als je zit te scrollen op je mobiel achter de kassa. Prima als je heel ff moet kijken omdat je een telefoontje verwacht/weet ik veel, maar in principe je mobiel gewoon in het kantoortje/magazijn.
Omg nu mis ik mijn bijbaan tijdennn
Werken met de gezelligste collega’s, naast je studie dus iedereen altijd in t zelfde schuitje, de sfeer, de roddels, kutklanten maar ook super gezellige leuke klanten. Heel de vibe.
Ja vreselijk, heb ook jarenlang in een winkel gewerkt waarbij je absoluut niet mocht zitten of even gezellig kletsen met elkaar. De werkgever hield ons zelfs in de gaten met camera’s die stonden gericht op de balie en niet op de items die verkocht werden
Blijf jij sluimeren in bed als je wekker gaat?
- Ja altijd
- Soms
- Nooit, hup meteen eruit
0 stemmers
Zo erg dat soort managers, en dan zelf zogenaamd de hele tijd ‘druk’ bezig zijn en in het magazijn/kantoor zitten. Ik ben zelf manager in de retail en ik zit vaak genoeg ff Candy crush te spelen op de kassa als er niks te doen is, vraag zelfs m’n team of zij af en toe een level willen doen als ik hem niet kan halen lekker boeiend, stop heus wel als er een klant binnen komt en ik ga niet de hele dag als een apathische robot voor me uit zitten staren.
Oh echt dan kan ik beter geen wekker zetten want bij de eerste snooze denk ik fuck it
Dus ik sta maar op als dat ding gaat