Je bedoelt dit?
Kom jij weleens bij de Action?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is gewoon ja of nee. Ja is ook 1 x in t jaar
Nee, ik geloof alleen in Homo, Hetero, Lesbisch (ja is ook homo maar vrouwen verdienen een aparte categorie imo), biseksueel (je valt op je eigen gender en mensen die niet je eigen gender hebben) en aseksueel.
Waarom zou je als biseksueel verschil maken tussen trans-mensen en niet-transmensen of mensen die gender neutraal zijn? Dan ben je gewoon een beetje een bigot, niet een andere seksualiteit dan iemand die wel op transmensen valt. Je bent toch ook gewoon hetero en niet iets anders als je op een trans-iemand van het andere geslacht valt? Dat maakt jou toch niet lgbt? Hoogstens een ruimdenkende hetero. Of mensen die vinden dat als je alleen aangetrokken bent tot mensen die je qua karakter ook liggen, je dan een eigen seksualiteit hebt. Dat vind ik ook dom.
Vind de oude pridevlag ook beter dan die nieuwe, iedereen was al vertegenwoordigd. Maargoed dit is één van mijn minst woke meningen.
En non-binaire of intersekse mensen? Die vallen niet binnen het bi-gedeelte van biseksueel toch?
Non binair en interseks zijn gender identiteiten, dat is iets anders dan je seksuele voorkeur.
Als die zowel op hun eigen gender/gebrek aan gender als ook op andere genders/gebrek aan gender vallen zou ik ze bi noemen ja.
Ja en je seksualiteit heeft te maken met onder andere het gender waar je op valt.
Voor mij is biseksueel gericht op fysiek, je valt op mannen en vrouwen maar wél op het fysieke deel. Panseksueel is voor mij gericht op innerlijk/persoonlijkheid en dat kan bij beide genders, maar richt zich niet op fysieke aantrekkingskracht.
Het boeit mij echt niet hoe iemand diens eigen seksuele geaardheid wil noemen. Stay horny, friends
Wow asexual erasure niet oké
Zou jij een spion willen zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omfg , vind ook weinig mis met die kleding van die gasten van de bankzitters hoor. Ja weinig origineel maar wel oke. Als mn vriend dit gedrocht zou aantrekken, ik denk dat ik die trui direct weg zou gooien. Dat vind ik dus kleding die die jongens die aan boer zoekt vrouw meedoen aantrekken.
Dit is echt zo spuuglelijk
Omg ik zag laatst iemand met de “zomervariant” hiervan (in september ofzo), precies dit maar dan met korte mouwen
Welke hippe schoonmaakdingen heb jij?
- Stoomreiniger
- Borstel (groot) op batterijen/stroom
- Borstel (klein) op batterijen/stroom
- Kärcher raamding die water afzuigt
- Iets van the pink stuff
- Iets van scrub daddy
- Dyson stofzuiger
- Mini stofzuiger waar je bijv je bureau mee kan stofzuigen
- Iets anders namelijk
- Niets
0 stemmers
Heb jij een vaste schoonmaakdag per week?
- Ja
- Nee ik doe het wanneer het uitkomt, maar wel wekelijks
- Ik maak niet elke week schoon
0 stemmers
Ik kwam hier om een vraag te posten over jullie wasmachinegebruik maar dat zou dan de derde huishoudelijke poll op rij worden hier, dus ik laat het maar
Hoe vaak was jij je gordijnen? Hihaho
Word jij in gesprekken vaak verkeerd begrepen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Word jij in geschreven tekst vaak verkeerd begrepen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bedoel je met de kleine stofzuiger een kruimeldief? Is dat hip? Die hadden we thuis vroeger ook al.