Ik doe het alleen als ik voor de lunch een ei kook (en er loopt verder niets uit) en weet dat ik 's avonds rijst/pasta/aardappelen moet koken in diezelfde pan.
Ja soms als ik een eitje heb gebakken en er alleen wat olie in zit veeg ik het eruit met keukenrol.
@Quinn denk dat ze dat bedoelden, dan is die olie wel goed voor je pan.
Niet dat je aangekoekte wortels of bami ofzo laat zitten en de pan dan weer gaat gebruiken.
Bij een vriendin van de basisschool lieten ze de koekenpannen altijd zo staan. Dan werd de eerste pannenkoek een dag later gebakken in het braadvet van de worsten van de dag ervoor Dus niet eens schoonvegen of afspoelen met heet water, maar gewoon het vet erin laten en de volgende dag weer verwarmen.
āVan harte gecondoleerdā
- Dat is een diepe, oprechte manier om iemand te condoleren
- Dat is nogal een rare bewoording
0 stemmers
Ik zie dit steeds vaker voorbijkomen
Ik zag op LinkedIn allemaal mensen die gefeliciteerd stuurden, zal wel een autocorrect zijn, maar zulke berichten check je toch altijd even lijkt mijā¦
āGecontroleerdā zie ik ook vaak
Ja, het zal taaltechnisch vast kunnen maar ik vind het wel lelijk uitgedrukt.
Ben jij technisch aangelegd? En ik bedoel dus niet taaltechnisch.
- Nee heb 2 linkerhanden
- Nah bestwel een beetje
- Ja ik kan veel op technisch gebied
0 stemmers
Ik denk dat de basis goed gereedschap is. En een goede uitleg. Dan kan iedereen volgens mij een heel eind komen.
Ik ken veel mensen die gewoon echt onhandig zijn met klussen, dat ligt niet aan het gereedschap hoor
Dat is verder trouwens niet erg hoor, iedereen heeft zo zinn of haar (non-)kwaliteiten.
Ja dit, en de tijd nemen en geduldig zijn. Zo irritant als mensen niet even de handleiding gebruiken (die letterlijk bestaat uit plaatjes en 0 tijd kost om te lezen) en maar gewoon wat doen, waardoor het eind van de rit allemaal veel langer duurt of half in elkaar zit
Ja eigenlijk moet het āhet polltopic met meer dan twee optiesā heten
Je boekt een (deel van je) vakantie bij een bepaalde operator en ze vragen om een scan van je paspoort op te sturen per mail.
- Oke doe ik zonder vragen te stellen
- Ik twijfel even maar doe het toch (eventueel na wat vragen stellen)
- Ik heb mijn bedenkingen erbij dus ik streep belangrijke info zoals een bsn nummer weg
- Ik doe dat echt niet
0 stemmers
Ik stond een jaar of wat geleden mijn fietsbanden op te pompen en een buurvrouw kwam zeggen dat ze dat zo knap van mij vond. Ik stond blijkbaar nogal schaapachtig te kijken want als dat al een prestatie is maar toen bleek dat zij iemand moest bellen als een lamp vervangen moet worden (dus het peertje indraaien, dat heb ik speciaal gecheckt haha) dus ja in dat licht gezien is iemand al gauw technisch
Heb je wel eens wat gewonnen met een december kraskalender?
- Ja 5
- Ja 10
- Ja 15
- Ja 20
- Ja 25
- Ja tussen 26 en 50
- Ja tussen 51 en 100
- Ja tussen 101 en 200
- Ja meer dan 201
- Nee maar ik doe het nooit
- Nee maar ik heb het wel eens gedaan
0 stemmers
Stel je wordt op straat benaderd door 2 jongens (+ een cameraploeg lol) die zeggen dat ze op de vlucht zijn. Wat doe je?
- Stap maar in hoor!
- Kom binnen!
- Bericht in de buurt whatsapp zetten over verdachte personen
- Weigeren, niet bij mij!
- De politie bellen
- Iets anders
0 stemmers
Ik zou het best wel leuk vinden om ze te helpen, maar ik zou het echt niet zien zitten om daarna de hunters in mijn huis te hebben die mensen trekken ook jouw hele privƩleven overhoop
hoe schat jij de waarde van je kerstpakket vorig jaar
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100+
- 200+
- nvt
- ik kreeg alleen een kerstbal
0 stemmers
Aangezien ik het kerstpakket regel op mijn werk weet ik het precies, haha. En dat bedrag staat er niet tussen