Haat aan die snitches die de hunters gaan appen
Ik heb geen slaapruimte voor ze en heb geen eigen auto maar wil ze best met andere dingen helpen
Haat aan die snitches die de hunters gaan appen
Ik heb geen slaapruimte voor ze en heb geen eigen auto maar wil ze best met andere dingen helpen
dan kan je toch afronden (of voor de 200+ gaan als het meer is dan de opties ) nu moeten we t weten!
Hahaha ik ging echt goed op die Jeroen die de hunters belde en zelf al een heel plan had bedacht om ze in de val te laten hopen. Hij was zo aan het genieten van z’n eigen slechtheid dat ik het weer aandoenlijk vond.
Vond het wel zielig voor die oude man en dochter, maarja geen roofdieren zonder prooidieren.
Ligt eraan wie het zijn haha. Als het de Bankzitters zijn voor hun eigen kanaal ofzo mogen ze best even naar binnen hoor.
Haha nee zeker 200+, was dat maar zo. Het is €35,-.
Ik vind het altijd heerlijk als van die oudjes de vermeende onschuld weten te spelen
Gadverdamme
5 van de lelijkste mannen van Nederland.
Ik heb zo’n hekel aan zulke programma’s. Optyfen!
En als ze meedoen met dat van StukTV zou ik zeker de deur dichtdoen. Belachelijk programma!
Hier heb je een prei, tomatensaus en een zak pasta. Groetjes, de ggz
Maar echt.
Nooooo ik heb dit net gegoogeld en eentje lijkt een Heerma van Voss en een ander heeft anderhalf hoofd
Ze zijn allemaal op hun eigen unieke manier lelijk. Er is er eentje die op het eerste gezicht meevalt, maar die heeft een heel lelijke lach.
Ze zijn echt gewoon lelijker dan de gemiddelde Nederlandse Jeroen 🫠
Ja het zijn eerder Eriks
En ze lijken ook eind dertig terwijl het blijkbaar twintigers zijn.
Ja ik heb weinig medestanders hier begrijp ik
@Lula ja het is ook wel oprecht iets waar ik me voor zou moeten schamen want ik word bijna 27 en ik vind hun video’s heel leuk. En vind ze dus ook best oké qua uiterlijk
Heeft jouw partner iets weg van een van deze guys?
0 stemmers
Heeft jouw mannelijke partner een skincare routine?
0 stemmers
Uiterlijk nee, kledingstijl (van enkele, niet allemaal) wel.
Dan moet je een beetje wel ja stemmen