Bij ons is het elk jaar maximaal €25. Dit jaar is het €20,90 (ja ik zit ook in de organisatie)
ik geloof hier niks van
Oké, ik vind het al irritant om naar een foto van ze te kijken.
Mijn vriend is wit en blond. Dus in die zin ja.
Ik vind die kledingstijl nog wel het ergste denk ik
Een oversized tshirt, jeans en sneakers is erg? dat draagt grootste deel van de mannen toch.
oooh nee ja dan is ‘t goed
Mijn vriend is wit en blond maar wel echt veel knapper haha
Ja nee of course waarschijnlijk vinden jullie hem hetzelfde maar ik denk wel echt dat hij betere features heeft
Maar goed whatever!! Als ik het maar geloof!!!
Die links onderin doet mij altijd denken aan Jerry, van de 3 vrienden en Jerry
Sorry dat ik het zeg, maar wat een sneu gesprek dit en een irritante kinderachtige fixatie op het uiterlijk. Waarschijnlijk neem ik het allemaal veel te serieus, en vinden de meesten hier dit gewoon heel grappig, ook omdat het van bepaalde leden komt, maar zo vermoeiend dit. Ik merk dat ik het echt heel kinderachtig en oppervlakkig vind om vaan die domme grappen over uiterlijk te maken. En dan te bedenken dat ik mannen vaak kut vind. Dit zijn sowieso echt de meest standaard Nederlandse mannen oooooit dit. En eerlijk gezegd durf ik te wedden dat het forum vol zit met vrouw (of andere) versie hiervan.
Echt prachtig dat je je statement over irritant, kinderachtig, op uiterlijk gefixeerd gedrag afsluit met een irritante, kinderachtige sneer!
Misschien ben ik debiel, maar wat wordt er verstaan onder moderate exercise?
Omg I’m gonna live forever
Vind jij 1 glas alcohol drinken per dag veel?
(geen nuances)
- Ja vind ik veel
- Nee vind ik niet veel
0 stemmers
Ja, maar ben wel hypocriet want een keer per week 7 glazen vind ik dan minder erg.
N.a.v. de laatste aflevering van Alle Geschiedenis Ooit.
Stephanie Biesheuvel dook in archieven en kwam erachter dat bijna haar hele familie echt heel slecht was in de oorlog. Zeer waarschijnlijk heeft een familielid zelfs Anne Frank verraden.
Ik ga ervan uit dat de meeste families die slecht waren er na de oorlog over zwegen. En je het daarom meestal alleen weet als je familie ‘aan de goede kant’ heeft geopereerd.
Als jij voldoende tijd en middelen hebt om de archieven in te duiken, zou jij dan deze geschiedenis van je familie willen achterhalen?
- Ja
- Nee durf ik niet
- Nee boeit me niet
- Nee te veel moeite
- Nee dat gaat te gevoelig liggen bij mijn nog levende familieleden
- Niet nodig want ik weet precies wie wat heeft gedaan
- N.v.t. want mijn familie woonde toen niet in Europa.
0 stemmers
mijn oma is tijdens de oorlog als jong meisje verliefd geworden op een duitser, daar zwanger van geraakt (kindje is doodgeboren in een tehuis voor ongehuwde moeders, maar het vermoeden is dat het kind wel nog leefde en ze het in het geheim moest afstaan want te grote schande), daarna is ze die duitser achterna gereisd en is ze in dienst gegaan bij het duitse leger om bij hem te kunnen zijn
na de oorlog is ze in nederland berecht en heeft ze maanden in een kamp moeten zitten
heeft ze nooit over verteld trouwens, ze is jong overleden en mijn familie is er pas na haar dood achtergekomen
Ik vind het echt gênant hoe Anne Frank steeds ingezet wordt om die podcast te promoten, terwijl het waarschijnlijk niet zo is.
Het is sowieso niet zo.
Elke paar jaar wordt er weer een verrader gevonden en er heeft nog nooit iemand met daadwerkelijk verstand van zaken met enige zekerheid kunnen aantonen wie het was.
Het slechte nieuws is dat er vanaf volgend jaar nog 800 podcasts komen over iedereens familie omdat de archieven van de bijzondere rechtspleging open gaan. Wordt echt genieten