Schildmaagd voor de lelijke man
Mijn opa heeft in het verzet gezeten en in de familie zijn daar ook erfstukken van. Hij heeft alleen nooit willen zeggen wat hij heeft gedaan.
Dat mensen zich moeten kleden naar hun leeftijd vind ik zon suffe mening. Hoe moeten we ons kleden als 30 jarige dan?
Dit is echt precies hoe de gemiddelde ‘hippe’, maar niet te hippe man tussen de 20-40 jaar in de stad eruit ziet. Wat is er schreeuwerig aan een spijkerbroek en effen shirt? Zou eerder zeggen dat ze underdressed zijn.
En op een dancefeest dragen ze precies dit, maar dan is het shirt wit en hebben ze er een zilveren/gouden ketting overheen. En de meer artsy types dragen ipv effen shirt zo’n 90’s vintage blouse.
Ik denk dat ik je wel begrijp. (Jonge) mensen in mijn omgeving kleden zich ook niet zo. Schreeuwerig vind ik het niet, dat zit mijns inziens meer in de kleuren. Het zit 'm volgens mij meer in de oversized look, dat zie ik bij mannen om mij heen eigenlijk nooit, die dragen kleding die wat beter afkleedt. Misschien woon ik niet op een hippe plek
Kom jij weleens bij de Action?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is gewoon ja of nee. Ja is ook 1 x in t jaar
Nee, ik geloof alleen in Homo, Hetero, Lesbisch (ja is ook homo maar vrouwen verdienen een aparte categorie imo), biseksueel (je valt op je eigen gender en mensen die niet je eigen gender hebben) en aseksueel.
Waarom zou je als biseksueel verschil maken tussen trans-mensen en niet-transmensen of mensen die gender neutraal zijn? Dan ben je gewoon een beetje een bigot, niet een andere seksualiteit dan iemand die wel op transmensen valt. Je bent toch ook gewoon hetero en niet iets anders als je op een trans-iemand van het andere geslacht valt? Dat maakt jou toch niet lgbt? Hoogstens een ruimdenkende hetero. Of mensen die vinden dat als je alleen aangetrokken bent tot mensen die je qua karakter ook liggen, je dan een eigen seksualiteit hebt. Dat vind ik ook dom.
Vind de oude pridevlag ook beter dan die nieuwe, iedereen was al vertegenwoordigd. Maargoed dit is één van mijn minst woke meningen.
En non-binaire of intersekse mensen? Die vallen niet binnen het bi-gedeelte van biseksueel toch?
Non binair en interseks zijn gender identiteiten, dat is iets anders dan je seksuele voorkeur.
Als die zowel op hun eigen gender/gebrek aan gender als ook op andere genders/gebrek aan gender vallen zou ik ze bi noemen ja.
Ja en je seksualiteit heeft te maken met onder andere het gender waar je op valt.
Voor mij is biseksueel gericht op fysiek, je valt op mannen en vrouwen maar wél op het fysieke deel. Panseksueel is voor mij gericht op innerlijk/persoonlijkheid en dat kan bij beide genders, maar richt zich niet op fysieke aantrekkingskracht.
Het boeit mij echt niet hoe iemand diens eigen seksuele geaardheid wil noemen. Stay horny, friends
Wow asexual erasure niet oké
Zou jij een spion willen zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omfg , vind ook weinig mis met die kleding van die gasten van de bankzitters hoor. Ja weinig origineel maar wel oke. Als mn vriend dit gedrocht zou aantrekken, ik denk dat ik die trui direct weg zou gooien. Dat vind ik dus kleding die die jongens die aan boer zoekt vrouw meedoen aantrekken.
Dit is echt zo spuuglelijk
Omg ik zag laatst iemand met de “zomervariant” hiervan (in september ofzo), precies dit maar dan met korte mouwen
Welke hippe schoonmaakdingen heb jij?
- Stoomreiniger
- Borstel (groot) op batterijen/stroom
- Borstel (klein) op batterijen/stroom
- Kärcher raamding die water afzuigt
- Iets van the pink stuff
- Iets van scrub daddy
- Dyson stofzuiger
- Mini stofzuiger waar je bijv je bureau mee kan stofzuigen
- Iets anders namelijk
- Niets
0 stemmers