Heb jij een vaste schoonmaakdag per week?
- Ja
- Nee ik doe het wanneer het uitkomt, maar wel wekelijks
- Ik maak niet elke week schoon
0 stemmers
Heb jij een vaste schoonmaakdag per week?
0 stemmers
Ik kwam hier om een vraag te posten over jullie wasmachinegebruik maar dat zou dan de derde huishoudelijke poll op rij worden hier, dus ik laat het maar
Hoe vaak was jij je gordijnen? Hihaho
Word jij in gesprekken vaak verkeerd begrepen?
0 stemmers
Word jij in geschreven tekst vaak verkeerd begrepen?
0 stemmers
Bedoel je met de kleine stofzuiger een kruimeldief? Is dat hip? Die hadden we thuis vroeger ook al.
Ik heb een robot stofzuiger.
Ohh wauw daar heb ik nog nooit van gehoord. Dan moet ik mijn stem aanpassen want die heb ik niet. Wel een kruimeldief en die gebruiken we echt heel erg veel.
Heb jij een stamboom van je familie op papier/online?
0 stemmers
Heb jij een stamboom van de moederlijn?
0 stemmers
Ja, en dan vooral ook verkeerd geïnterpreteerd. Dat ik denk neeheeeee ik ben niet boos, ik vind het gewoon ècht prima.
Ohhh nee maak m ik ben op zoek naar een nieuw systeem voor mn was, ik ben het zo zat dat ik altijd was heb te drogen
Het komt erop neer dat ik minder moet wassen maar hoe dan
als jij het niet doet, doe ik het morgen!
Aaah dit heb ik in gesprekken ook. Laatst wilde een collega iets op een andere manier doen en toen zei ik “prima, dat kan ook”, en ik bedoel dan letterlijk prima maar die collega was helemaal geïrriteerd op de een of andere manier.
Bij mijn vaders kant is er een heel boek over geschreven.
Zal nooit vergeten dat een meest jeroen uitziende vent ooit super serieus een website had gemaakt van zijn stamboom en toevallig genoeg van Franse, gotische adel en farao’s claimt af te stammen.
Oké oké oké dit was die van mij
Hoeveel verschillende soorten wasjes heb jij
0 stemmers
Moet jij…
0 stemmers
En ik soms geen zin heb om was op te ruimen. Ik haat het. Dus soms is er ook geen lege wasmand meer beschikbaar om schone was in te doen.
Ik denk 5.
1Handdoeken en theedoeken
2 Dan mijn ondergoed wat allemaal zwart is stop ik ook met zwarte sokken en shirts erbij in.
3 zweterige sportkleding gaat altijd apart gatverdamme
4 dan heb je nog fijne was als truien van wol etc.
5, geen idee, dus het is 4 denk ik
5 is dan al je niet-zwarte shirts en broeken nog, toch?
Ja maar die gooi ik dan wel vaak op 30/40 graden bij fijne was
en beddengoed?
Haha ik snap echt niet hoe mensen moeten wachten met wassen omdat ze nog niet genoeg was hebben voor een volle trommel