Naja als ze 10 verschillende stapels maken wil het misschien wel
Hoeslakens op 60 graden, kan bij de handdoeken in als het past. Het overtrek op 40 graden, daar moet ik idd wel een aparte was voor doen.
Nouja, als je wast zijn je spullen toch weer schoon en als je geen 10 shirts per dag draagt en je was sorteert op soort en kleur, dan heb je toch niet meteen weer een volle trommel.
Ik dacht vijf maar zelfs zes: sportkleren, beddengoed, wit, drogerspullen (handdoeken, sokken enzo), hangwas (dus alles wat niet in de droger gaat) en wolwas. Die laatste ligt soms echt lang voor ik een volle trommel heb verzameld.
Maar in die tussentijd draag je toch weer andere dingen? En dan was je dus eerst die andere 5 wasjes weg en dan ben je weer bij die eerste was aangekomen, dan hoef ik niet te wachten tot die specifieke wasmand vol is
Ben jij tevreden met de inrichting van je huis
- Ja, alles is precies zoals ik wil op het moment
- Mwah, kan ermee door
- Jawel, met hier en daar nog wat verbetermogijkheden
- Nee wil het wel graag een beetje anders
- Nee het roer moet om
0 stemmers
Oh, ik had het opgevat als voor iedere specifieke was
En sorteer je je hangwas dan ook niet nog op kleur?
Maar dat kan niet want aangepaste huurwoning
Neuh dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Beige truien enzo doe ik bij wit. Als ik ook nog kleur moet gaan sorteren heb ik alleen maar de hele tijd hopen was liggen tot ik een volle kan draaien. Jij wel dan?
Jaaa ik ben echt heel blij! Ik ga begin volgend jaar wel verven en wil wat meer kunst/decoratie aan de muur maar overall echt hartstikke blij met de inrichting.
Ik heb
- Handdoeken
- Beddengoed
- Wolwas
- Zwart
- Wit
- Kleur
Ik kan me voorstellen dat je nog sport hebt, maar wat zou je dan nog meer kunnen hebben?
Dan een additionele vraag, gooien jullie alle kleuren gewoon bijelkaar?
Kleuren ook zoveel mogelijk bij elkaar. Dus rood en oranje en bruintinten bij elkaar. Groen en blauw bij elkaar etc.
Ja waarom niet? Echt nog nooit iets verkleurd in 20+ jaar
Kleuren zoveel mogelijk apart.
Ik heb roodtinten, donker (en vaak zoveel donker dat zwart en dblauw apart kan), donker groen/bruin, grijs (kan ook bij dgroen/bruin), licht blauw/groen.
En ja ik weet dat dit veel is, maar ik was al jaren zo, vanuit huis zo geleerd en mijn kleding blijft ook altijd lang mooi en ik ben er van overtuigd dit o.a. door mijn manier van sorteren komt (en gebruik van veel waszakken en niet te veel wasmiddel)
Ik heb donkere was en daar zit dan ook gewoon rood enzo bij en lichte en dan is het geel of lila of noem het maar en die blijven ook gewoon hun eigen kleur
Het enige waar ik me wel eens in vergis is de temperatuur en zo heb ik laatst mijn Molang shirt uit Frankrijk verpest, daar baalde ik wel even van want uitverkocht natuurlijk
1x per week 60° (beddengoed, handdoeken, theedoeken), 1x per week 30° donker incl./voornamelijk zwart en meestal 1x per twee/drie weken 30° licht (wit en andere lichte kleuren). En dan nog 1x per twee maanden mijn badmat en douchegordijn, 1x per kwartaal mijn dekbed, en in de winter af en toe nog een wolwas met truien.
Ik doe lichte/witte was, donker/gemengd, sokken+handdoeken ect, beddengoed, wol/handwas