Om als niet inwoner een dagje Deventer te doen, prima. Voor de rest echt geen leuke stad en de sfeer onder bewoners is ook niet echt positief vind ik.
Kging vandaag ff postzegels kopen, was 30 euro kwijt
tov de kaartjes die waren 2.99 lol
Je hebt ADHD en in je vergeetachtigheid een gietijzeren pan met enamel binnenkant heul lang op het fornuis laten staan met etensresten erin. Toen je hier achter kwam stond de hele pan vol met schimmels. Durf je er nog mee te koken?
- Nee, in de prullenbak ermee
- Ja, maar ik maak hem eerst 5x grondig schoon (hoe?)
- Ja, na gewoon 1x schoonmaken (hoe?)
0 stemmers
heb je er zelf gewoond?
Stel je staat op deze plek bij een concert van je lievelingsartiest (dit is Billie Eilish maar vul voor jezelf in) zou je dan je arm uitsteken?
- Ja, maar alleen als ik echt fan ben
- Ja, altijd
- Nee
0 stemmers
Ja ik heb 'm nu 3x schoongemaakt en lang uitgekookt en alsnog heb ik er niet meer in gekookt sindsdien.
Staat een beetje mooi te wezen op m’n fornuis maar elke keer als ik 'm wil pakken twijfel ik toch teveel.
Ik ben er lang opgenomen geweest maar ondanks dat alsnog positieve associaties
vooral toen pannenkoekenhuis Ot & Sien er nog was
Heb jij producten staan op je wastafel in de badkamer?
- Nee is gewoon leeg
- Ja staat helemaal vol
- Ja enkel tandpasta en tandenborstel
- Ja een paar producten
0 stemmers
Eerst met heet water en een sopje afwassen en dan met soda aan de kook brengen en af laten koelen. Dan nog een keer grondig afwassen en klaar.
Mocht hij er dan nog heel goor uitzien en stinken dan wegpleuren, maar ik denk dat het meer het idee is dan dat het daadwerkelijk vies is. Bij een poreuzer materiaal zou dat eerder het geval zijn.
En een zeeppompje
Plankje erboven staan ook maar een paar dingen, stofnest
Wat leuk om te zien, ik dacht altijd dat ik de enige was die dat had. Moet er niet aan denken.
Mailtje van MijnOverheid dat er een bericht klaarstaat in je inbox
- Meteen stress
- Neutraal
- Gezonde spanningen
- Boeit me niet niks
- Negeer ik
0 stemmers
Of
- Yes!!!
0 stemmers
Hahaha die daar op de hoek zat? Ik wist dat niet van dat gokken ![]()
Ik heb geen wastafel in mijn badkamer. ![]()
Ben jij ritmisch?
- Ja buitengewoon
- Ja bovengemiddeld
- Gemiddeld
- Nee ondergemiddeld
- Nee buitengewoon slecht
0 stemmers
Ik ben dus agressief a-ritmisch haha, ik ben na 2 fingersnaps al totaal de maat kwijt, ik dans altijd naast de beat en ik zet liedjes standaard een paar tellen te vroeg in.
Same, zelfs gelijktijdig klappen tijdens een concert oid lukt me niet
Ja afgrijselijk als de muziek zo stilvalt en je dan langzaam het ritme verliest en met jou de helft van de zaal zo lullig het lied op het verkeerde tempo doorzet.
Weet nog dat Anouk bij dwdd een keer stopte en toen het publiek vroeg niet te klappen als ze het niet in de maat kunnen haha, lijkt me ook echt frustrerend als artiest met ritmegevoel dat er dan zo’n zaaltje vol incapable klappers zit.
Haha hier heb ik ook moeite mee. Wel echt jammer. Verklaart ook wel dat ik 2 jaar gitaarles in mn jeugd nooit echt iets moois kon spelen. Helaas, want lijkt me wel een leuke eigenschap