Ik wil echt spontaan m’n oogballen laten verwijderen
De dag na kerst is m’n toxische relatie uit gegaan dus 2024 is het vooral RUSSTTT in m’n leven zonder een klootzak erbij
Ik heb vrijwel altijd een volle trommel, zeker voor de donkere kleuren. Ik zet ook echt de machine niet aan voor 3 kledingstukken, dus soms duurt het wat langer voor er een was gedraaid wordt, maar meestal lukt het om alles te wassen.
Wie zet ook de wasmachine aan voor 3 kledingstukken. Vroeger mocht dat altijd van mn moeder, als we 1 bepaald shirtje wilden gewassen hebben voor het uitgaan. 1 shirtje!
Niet zelf gemaakt of opgezocht. Mijn ouders hebben gelukkig best unieke achternamen. Mijn vader z’n biologische familie heeft zo’n site met een heel stamboom.
Bij mijn moeder is een man heel fanatiek op MyHeritage geweest.
Holy shit wat draaien mensen veel wassen. Ik pleur altijd gewoon alles bij elkaar. Hooguit een keer een aparte was voor vaatdoekjes en theedoeken.
Daarbij wel de disclaimer dat de meeste van mijn kleren zwart zijn en ik geen wit heb. Het enige witte shirtje dat ik had heb ik wel verpest door deze wastechniek, maar ik koop gewoon geen wit meer.
- Ik judge
- Ik judge echt niet
- ???
0 stemmers
Dit is echt iets waar ik al een jaar mee worstel ofzo. Ik wil heel graag grote opruiming houden, dingen weggooien zodat er meer ruimte is en het hele huis gewoon opgeruimder en georganiseerder is. Ik vind het belangrijk dat alles een vaste plek heeft, ik word er echt onrustig van en merk dat het gewoon invloed heeft op mijn mentale toestand dat ik het hier zo rommelig vind en geen overzicht heb.
Maar ik heb in mijn dagelijks leven bijna geen tijd en mogelijkheden om hier iets in aan te pakken (plus er zijn ook grote zware dingen bij zoals matrassen en een wasmachine die van zolder af versjouwd en weggedaan moeten worden en dat kan ik niet alleen natuurlijk). Dus nee ik ben niet tevreden en zou het heel anders willen.
Wij hebben zowat het hele huis verbouwd en dan ‘moet’ je in vrij korte tijd heel veel keuzes maken over welke vloer(en) je wil, hoe de keuken/badkamer/wc eruit moet komen te zien en zo nog tientallen dingen. Daar moest haast wel een keuze tussen zitten waar we achteraf niet heel tevreden mee zouden zijn. En ja hoor, met de kennis van nu zou ik echt compleet andere tegels uitzoeken voor de badkamer Dit pas je helaas ook niet ff aan, dus we moeten het er maar mee doen haha.
Mijn huis is gewoon echt nog niet “af”. Ben begin dit jaar verhuisd en de eerste maanden stonden in het teken van dingen als de keukenvloer leggen en de keuken installeren, en toen dat soort echt noodzakelijke dingen gedaan waren waren we ff een beetje klaar met klussen. Maar nu langzaamaan begint het allemaal echt vorm te krijgen, inclusief decoratie en ik ben wel echt heel erg blij met hoe het wordt kleurrijk, gezellig, mix van nieuwe en veel tweedehands meubels, natuurlijke en verschillende materialen. Ben met vrijwel alles dat er staat (in de woonkamer en keuken dan, de rest van m’n huis boeit mij minder) heel blij en het wordt nu ook een geheel alleen er moeten nog dingen bij (zoals gordijnen
, nog meer dingen aan te muren).
Dat vind ik echt leuk om te horen!
Fantastisch. Heb best wat rot jaren gehad, maar ik heb voor het eerst echt ontzettend genoten van mijn leven het afgelopen jaar.
Ben jij het eens met deze moord?
- Ja goed geschoten
- Nee had niet mogen gebeuren
0 stemmers
Ik heb waarschijnlijk onder een steen geleefd maar ik herken deze man helemaal niet
Kijk ik denk dat we eigenrichting niet moeten toejuichen in een land waarin elke gek toegang heeft tot een wapen, maar zal mij een worst wezen of deze man levend of dood is.
ja dit, zag ook iemand zeggen, is this what they mean when they say ‘a good guy with a gun’.
Unitedhealthcare CEO. Het is een zorgverzekering in Amerika die erom bekend staat vaak claims te weigeren waardoor mensen geen behandeling kunnen krijgen of erg in de schulden komen.
Nee ben het met je eens maar toch als Elon de volgende mag zijn
Nou sorry not sorry in dat geval
Over een Jeroen gesproken, zeg.