Hahaha die daar op de hoek zat? Ik wist dat niet van dat gokken ![]()
Ik heb geen wastafel in mijn badkamer. ![]()
Ben jij ritmisch?
- Ja buitengewoon
- Ja bovengemiddeld
- Gemiddeld
- Nee ondergemiddeld
- Nee buitengewoon slecht
0 stemmers
Ik ben dus agressief a-ritmisch haha, ik ben na 2 fingersnaps al totaal de maat kwijt, ik dans altijd naast de beat en ik zet liedjes standaard een paar tellen te vroeg in.
Same, zelfs gelijktijdig klappen tijdens een concert oid lukt me niet
Ja afgrijselijk als de muziek zo stilvalt en je dan langzaam het ritme verliest en met jou de helft van de zaal zo lullig het lied op het verkeerde tempo doorzet.
Weet nog dat Anouk bij dwdd een keer stopte en toen het publiek vroeg niet te klappen als ze het niet in de maat kunnen haha, lijkt me ook echt frustrerend als artiest met ritmegevoel dat er dan zo’n zaaltje vol incapable klappers zit.
Haha hier heb ik ook moeite mee. Wel echt jammer. Verklaart ook wel dat ik 2 jaar gitaarles in mn jeugd nooit echt iets moois kon spelen. Helaas, want lijkt me wel een leuke eigenschap
Mijn zus is wel eens boos op me geworden omdat ik dat niet kan ![]()
Oh, wat een goed idee! Mijn (enige) broertje en zijn partner willen graag kinderen, ik ga dit ook doen (als het ze gegund is natuurlijk
). Ik ben sowieso ook heel erg van plan die leuke tante te worden die een paar keer per jaar aan komt waaien en dan leuke dingen met die kinderen doet en leuke cadeautjes meebrengt ![]()
Dansen en bewegen gewoon goed, maar met muziek maken/instrumenten heb ik totale kortsluiting.
Ik heb dit denk ik al 25 jaar niet meer gezongen dus geen idee
Ik ben wel echt klapvee, als iedereen klapt, klap ik mee.
Als iemand jou nu vraagt hoe oud Vincent van Gogh is geworden weet je dan het antwoord?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik deed maar een random gok en ik zei 53.
Hij is trouwen maar 37 jaar geworden
Ik wilde eigenlijk klikken op ondergemiddeld, maar drukte per ongeluk op buitengewoon slecht en dat past eigenlijk wel beter ![]()
Ja klopt! ![]()
Nee dat snap ik en daar doelde ik ook niet op, zoals ik zei verkeerd gelezen. En ik weet dat ik vergeleken daarmee zeker geluk heb gehad en daar ben ik ook dankbaar voor.
Mijn reactie (ja uit emotie) was voor mensen die wel beide ouders nog hebben en dan zeggen: ja ik zou ook wel een erfenis willen en het zou me goed uitkomen als dat snel gebeurd en ze overlijden. En die reactie heb ik afgelopen jaar 2x gehad van mensen om me heen, dus ik dacht dat dat bedoeld werd.
Dus excuses als je je vervelend voelde door mijn reactie, zo is hij niet bedoeld geweest
Zongen jullie op de basisschool ook altijd Zum Geburtstag viel Glück?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hankie pankie shanghai ![]()
Woonde je vlakbij de Duitse grens?