Stel je persoonlijke vraag #52

Ik heb pakken rijst allemaal blikken met bonen en zo staan.
Maar geen kookpitje of gasstel. Dus zodra de elektriciteit uitvalt eet ik koude blikgroente

1 like

Dit staat ook niet op de lijst toch. Vraag me af of je dan zin hebt om te koken

2 likes

Ja Rutte zei het! Dus nu moet ik een fluitje in huis voor als de Russen komen

12 likes

Je wordt ergens uitgenodigd en dit is de tafel: een grazing table.

• Heerlijk, leuk, ja kan ik wel waarderen
  • Lijkt me helemaal niks

0 stemmers

Bron: Grazing table - borreltafel tips - Brenda Kookt

1 like

Dit is gewoon een hele onpraktische borrelplank toch?

6 likes

Handig met die kaas nog in het plastic en een paar rauwe pompoentjes :smile:

10 likes

Lekker iedereen met z’n vieze handen eraan :nauseated_face:

16 likes

Ja ik heb gewoon echt geen zin om te doen wat Rutte zegt maar ja je voelt je ook wel mooi een sukkel als je uitdroogt omdat je te koppig bent.

Denk sowieso dat wat flessen water eigenlijk geen slecht idee is, woon op 10 hoog dus ook bij een simpele stroomstoring is hier al geen water meer.

Ik ben slecht voorbereid, maar heb in ieder geval wel genoeg eten en drinken in huis om het een tijdje uit te zingen, dankzij mijn moeder die is opgegroeid in een regio waar ze in haar jeugd vrij afhankelijk waren van import voor voedsel (als de boot niet kwam was er geen meel voor brood) en ook ingeprent heeft gekregen dat als er even minder geld is het handig is om allerlei basisproducten in je voorrraadkast te hebben.

Dus ik heb in ieder geval een 20kg zak rijst, allerlei soorten pasta, ingeblikte vis, pasata, soep etc. altijd in huis.

3 likes

Draag jij als je gaat slapen vaak een bijpassend pyjamasetje?

• Nee vaak niet
  • Ja altijd
  • Zo af en toe

0 stemmers

Een goede vriend is een lade van mij aan het opruimen en hij snapt niet dat ik mn pyjamasetjes niet netjes bij elkaar heb liggen! Lol

3 likes

Maar dat is in principe met een normale borrelplank ook toch? Of vind je dat ook niks

1 like

Denk je dat er net als in Amerika, hier ook een verbod komt op Tiktok?

• Ja, op korte termijn
  • Ja, op langere termijn
  • Nee, denk het niet
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Heb geen pyjama’s. Meestal slaap ik in traningsbroek en shirt of ik slaap zonder kleding.

1 like

Ik mis alleen nog wat extra flessen water. Wij drinken met ons gezin alleen maar de hele dag uit de kraan (water, koffie, thee, ranja voor t kind). Dus we hebben nooit sap of frisdrank in huis. Dat is gewoon ook al niet handig als er nu een waterleiding ofzo zou springen. Voor de rest hebben we veel kampeerspul (ja ook een waterzuiverend rietje :joy:) waarmee we wel een eind komen. Verbandtrommel in de auto etc. Het ligt alleen niet allemaal bij elkaar op 1 plek.

Zou dit echt doorgaan daar? zoveel mensen (TikTok creators) gaan hun werk en inkomen verliezen joh

1 like

Hier ben ik echt te autistisch voor. Alles ligt door elkaar en lekkere dingen raken kaas aan en ik ben echt anti kaas. Echt janken

2 likes

Ik ben echt overal vies van waar een ander aan heeft gezeten dus tenzij iedereen zijn eigen borrelplankje mag maken
 Ik sla wel over haha

1 like

Ah nee, die stappen allemaal wel weer massaal over naar een nieuw platform dat in het gat springt.

1 like

Weetje een tafel met eten is in principe prima en iemand heeft wel z’n best gedaan om de boel leuk te presenteren. Ik vind alleen de term grazing meteen goor, dan voel ik me een grazende koe. Verder doodstraf voor het in de verpakking laten van die blokken supermarktkaas.

14 likes

Haha niet eens met je handen erin maar gewoon rechtstreeks van die tafel happen :sweat_smile:

2 likes