Stel je persoonlijke vraag #52

Idd

Schutter hot tho

23 likes

Goed gekozen

3 likes

Oh no wist niet dat ze m inmiddels hadden :frowning:

3 likes

32 likes

Belangrijke update van Caroline Calloway

19 likes

Ik denk dat met een beetje AI Dave Franco binnenkort een belletje kan ontvangen voor de verfilming.

3 likes

Stel je post hier op het forum over iets vervelends/emotioneels wat aan de hand is of wat je gebeurd is, voel je je dan meer gesteund als je :hugs: ontvangt ipv :heart:?

• Ja
  • Nee
  • Tegenovergesteld

0 stemmers

Ervaar je :hugs: en :heart: überhaupt als kwalitatief anders om te ontvangen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je het wel eens als raar of op een andere manier negatief ervaren om :heart: te krijgen op een heftige/emotionele/vervelende post?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het zelf (soms) gek voelen om :heart: te reageren op een heftige/emotionele post van een andere forummer?

• Ja, dus dan reageer ik niet of met :hugs:
  • Ja, maar ik doe (meestal) dan toch :heart:
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind echt niks kutter dan hartjes, wat sneu voor je, ik voel met je mee reacties op nare dingen die ik mee maak. De wereld is nu eenmaal ongelijk, natuurlijk voel je met me mee want je bent geen steen. Ik snap waarom we zo op elkaar reageren want we weten vaak niks beters te zeggen, maar waste of time.

1 like

Ik ben juist blij met alle support het maakt me echt niks uit welke emoji iemand aantikt

10 likes

hoelang gebruiken jullie geopende filet american van de supermarkt?

• 24 uur
  • 48 uur
  • tot tenminste houdbaar tot

0 stemmers

1 like

Mensen die na openen de houdbaarheidsdatum aanhouden zijn echt m’n ergernis

Zo werkt het niet :stuck_out_tongue:

21 likes

Ik vind :hugs: echt zooo truttig niet normaal

vooral icm dagboekgerelateerde posts. Dus niet oh er is iemand dood maar vooral als mensen zeggen dat ze een kutdag hadden op werk en dat mensen dan met die kutsmiley reageren

14 likes

NEE NIET WEER DEZE DISCUSSIE!!!
giphy

8 likes

Ben je nu ook blij met die duim?

7 likes

ik vind :hugs: vaak meer waard dan :heart: want dat kost meer moeite om te doen

7 likes

Ik heb wel andere dingen om mij druk over te maken dus ja hoor prima als iemand dat nodig vindt

5 likes

Denk niet dat het zo was bedoeld, vond ‘m juist wel geestig.

2 likes

@PiuPiu het was inderdaad een grapje!

Oh maar echt ik heb er geen rare gedachten over hoor, ik bedoel juist dat ik altijd van het positieve uit ga en als dat blijkbaar niet zo is, prima

1 like

Zeg ik, positief bedoeld :sweat_smile:

1 like