Idd
Schutter hot tho
Goed gekozen
Oh no wist niet dat ze m inmiddels hadden
Ik denk dat met een beetje AI Dave Franco binnenkort een belletje kan ontvangen voor de verfilming.
Stel je post hier op het forum over iets vervelends/emotioneels wat aan de hand is of wat je gebeurd is, voel je je dan meer gesteund als je ontvangt ipv
?
0 stemmers
Ervaar je en
überhaupt als kwalitatief anders om te ontvangen?
0 stemmers
Heb je het wel eens als raar of op een andere manier negatief ervaren om te krijgen op een heftige/emotionele/vervelende post?
0 stemmers
Vind je het zelf (soms) gek voelen om te reageren op een heftige/emotionele post van een andere forummer?
0 stemmers
Ik vind echt niks kutter dan hartjes, wat sneu voor je, ik voel met je mee reacties op nare dingen die ik mee maak. De wereld is nu eenmaal ongelijk, natuurlijk voel je met me mee want je bent geen steen. Ik snap waarom we zo op elkaar reageren want we weten vaak niks beters te zeggen, maar waste of time.
Ik ben juist blij met alle support het maakt me echt niks uit welke emoji iemand aantikt
hoelang gebruiken jullie geopende filet american van de supermarkt?
0 stemmers
Mensen die na openen de houdbaarheidsdatum aanhouden zijn echt m’n ergernis
Zo werkt het niet
Ik vind echt zooo truttig niet normaal
vooral icm dagboekgerelateerde posts. Dus niet oh er is iemand dood maar vooral als mensen zeggen dat ze een kutdag hadden op werk en dat mensen dan met die kutsmiley reageren
NEE NIET WEER DEZE DISCUSSIE!!!
Ben je nu ook blij met die duim?
ik vind vaak meer waard dan
want dat kost meer moeite om te doen
Ik heb wel andere dingen om mij druk over te maken dus ja hoor prima als iemand dat nodig vindt
Denk niet dat het zo was bedoeld, vond ‘m juist wel geestig.
Oh maar echt ik heb er geen rare gedachten over hoor, ik bedoel juist dat ik altijd van het positieve uit ga en als dat blijkbaar niet zo is, prima
Zeg ik, positief bedoeld