Stel je persoonlijke vraag #52

Geld inderdaad. Ze willen belangrijke bondgenoten zoals de VS niet kwijt en die raken ze kwijt als er niet meer geld vanuit Europese leden naar defensie/NAVO gaat. Er gaat alleen meer geld naar defensie als er een urgentie gevoeld wordt.

Ik vind het ook geen rare ontwikkeling dat banken een richtbedrag gaan adviseren. Veel mensen hebben geen cash in huis en dat is onverstandig in situaties waarin door bewuste of onbewuste acties het systeem plat ligt. + Als iedereen in zo’n situatie tegelijk heel veel geld gaat opnemen, ontstaat er een monetair problematische situatie. Dan kan je beter nu een helder richtbedrag geven en erop anticiperen dat wellicht veel mensen dat advies opvolgen en ca dat bedrag pinnen, dan chaos als er iets aan de hand is.

Overigens werkten banken hier al aan en heeft dat geen verband met de NAVO toespraak van Rutte.

7 likes

Maar die hamster is echt supercute

2 likes

Jaaaa Harrie 🥹

3 likes

Ja ik heb al wat tranen gelaten hoor 🥹 Hormonen zijn bitches

2 likes

Ik heb 5 jaar op de asw gewoon boven een schimmige winkel, maar ik voelde mij daar veiliger (en dan vooral als het donker was) dan op de Uithof waar ik ook 5 jaar heb gewoond. Het was altijd verlicht en mensen op straat.

4 likes

Nee maar ik vond die van Kruidvat met dat hondje onverwachts aandoenlijk :pleading_face:

5 likes

Eens! Alleen het plassen in de vorm van een hartje was een beetje een suf einde haha

4 likes
  • Ik heb steil haar maar wil graag krullen
  • Ik heb steil haar en wil ook steil haar
  • Ik heb krullen maar wil graag steil haar
  • Ik heb krullen en wil ook krullen
  • ik heb slag in mijn haar maar wil graag krullen
  • ik heb slag in mijn haar maar wil graag steil haar
  • ik heb slag in mijn haar en wil dat ook

0 stemmers

2 likes

Ik wil vooral graag eenzijdig haar. En niet halve krullen waves achterop en stijl aan de voorkant :rofl:

Edit, eigenlijk exact zoals deze reddit
https://www.reddit.com/r/Hair/comments/16w6ntn/why_is_my_hair_curly_in_back_straight_in_front/?tl=nl&rdt=64824

13 likes

Oh ja absoluut, als ik snachts naar huis moet fietsen ga ik ook altijd over de asw, voelt echt het veiligst omdat er altijd mensen zijn

4 likes

Hallo die van de HEMA? :sob::sob::sob::sob::sob:

6 likes

Hoe laat ga je meestal doordeweeks slapen?

• 20
  • 20:30
  • 21
  • 21:30
  • 22
  • 22:30
  • 23
  • 23:30
  • 00
  • 00:30
  • 1
  • 1:30
  • 2 of later
  • Ik slaap overdag of nog andere tijden

0 stemmers

2 likes

Ik dacht huhh wat laat allemaal! Maarja het is dan ook 00:25 :joy:

4 likes
Als jij blauwe bessen wast, check jij dan elk besje afzonderlijk op schimmel?
  • Ja
  • Nee ik pak gewoon een handjevol en was die
  • Ik was een heel doosje tegelijk
  • Anders

0 stemmers

Als jij een ui en knoflook hebt gesneden, spoel je die dan eerst af voordat je deze snijdt?
  • Ja
  • Nee alleen als er iets van zand op zit
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Ik was eigenlijk niks behalve prei en soms courgette

11 likes

Steil maar wil graag slag :ghost:

6 likes

Oh die heb ik er bewust niet ingedaan, waarom wil je een medium kapsel?

1 like

ja dat is het PRECIES
krullen zijn mooi, steil haar is mooi maar (iig mijn) slag is echt zo extreem net niet

2 likes

Ja dit. KIES IETS.

2 likes

Krullen is gezeik en slag is net wat meer volume

27 likes