Hebben jullie al een kerst gevoel
- Ja, ik ben al helemaal in de kerststemming
- Nee, maar het begint te komen
- Nee, maar kerst laat mij sowieso koud
- Normaal gesproken wel. Maar dit jaar heb ik totaal geen zin in kerst
0 stemmers
Hebben jullie al een kerst gevoel
0 stemmers
Ik heb al even het âgodverdomme het is al bijna kerst en ik moet nog fucking veel doenâ-gevoel.
Zoals elke december.
Dus totaal kerstgevoel
Dit. Kerstgevoel = stress, geen overzicht, gevoel van alles te vergeten, niets kunnen onthouden
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer een vriend en dus schoonfamilie en nu voelt kerst ineens heel druk
Grappig, zie dit net voorbij komen: https://www.nu.nl/slimmer-leven/6338404/zo-hoef-je-niet-naar-lange-audioberichten-in-whatsapp-te-luisteren.html
App je wel eens naar jezelf?
0 stemmers
Dagelijks, boodschappen die ik moet halen, stickers die ik wil doorsturen, dingen die in de agenda moeten
Veel gemakkelijker dan een notitie-app voor mij
Hoeveel empathie heb jij?
0 stemmers
Je mag mensen aanspreken op wat ze invullen als je het er niet eens mee bent, wel zo empatisch.
Ik ben 'huilen in de bios bij Godzilla toen ze de babies van het monster uitmoordden en het monster ging schreeuwen âwant zij kan er toch ook niks aan doen dat ze een monster is en ze wil gewoon haar babies beschermenâ level empatisch.
En nee, dit was niet onder invloed van hormonen tijdens een van mijn twee zwangerschappen.
Ik denk dat veel mensen empathisch gedrag vertonen omdat dat sociaal gewenst gedrag is. Maar of ze daadwerkelijk zijn is een tweede.
Vaak heb ik het idee dat mensen alleen empathie voelen onder strenge voorwaarden.
Maar misschien ben ik te cynisch
Heb je het nu niet meer over compassie? Empathie heb je of heb je niet, toch?
Ik vind het wel weinig empathisch dat je mijn poll niet invult.
Je hebt meerdere vormen. Het kunnen meevoelen is een en het begrijpen is een ander. Daarnaast denk ik dat weinig mensen kunnen meevoelen met iets, wat ze niet begrijpen
Ik wist oprecht niet dat dit kon en het is gewoon een LiFE SAVER. Thanks omg.
Duizend keer beter dan mijn eeuwige agenda herinneringen die ik inmiddels zelfs al vakkundig negeer.
Ik was nog aan het twijfelen tussen zéér en héél veel en tegelijk aan het cringen over van die mensen die van empath hun hele persoonlijkheid maken en zo niet willen zijn.
Ik vind hartjes beter dan likes, hartjes zijn gewoon lief. Gelukkig hebben we dat ipv âvindt dit bericht leukâ.
Ik geef ze liever dan de hugs meestal want die vind ik wat weeĂŻgs hebben. Als je iets leuks meemaakt betekent mijn hartje âleuk voor jeâ en als je iets kuts meemaakt âkut voor jeâ.
Alleen bij bekenden ben ik empatisch. De rest kan me niet zo boeien
Lusje van een theedoek om âm op te hangen is kapot, kan jij dit zelf repareren?
0 stemmers
Al accepteer ik de schade en hang hem gewoon op in plaats van aan het lusje.
Dat is een prima oplossing maar geen antwoord op de vraag đ”đŒââïž