Ik mis alleen nog wat extra flessen water. Wij drinken met ons gezin alleen maar de hele dag uit de kraan (water, koffie, thee, ranja voor t kind). Dus we hebben nooit sap of frisdrank in huis. Dat is gewoon ook al niet handig als er nu een waterleiding ofzo zou springen. Voor de rest hebben we veel kampeerspul (ja ook een waterzuiverend rietje
) waarmee we wel een eind komen. Verbandtrommel in de auto etc. Het ligt alleen niet allemaal bij elkaar op 1 plek.
Zou dit echt doorgaan daar? zoveel mensen (TikTok creators) gaan hun werk en inkomen verliezen joh
Hier ben ik echt te autistisch voor. Alles ligt door elkaar en lekkere dingen raken kaas aan en ik ben echt anti kaas. Echt janken
Ik ben echt overal vies van waar een ander aan heeft gezeten dus tenzij iedereen zijn eigen borrelplankje mag maken⦠Ik sla wel over haha
Ah nee, die stappen allemaal wel weer massaal over naar een nieuw platform dat in het gat springt.
Weetje een tafel met eten is in principe prima en iemand heeft wel zān best gedaan om de boel leuk te presenteren. Ik vind alleen de term grazing meteen goor, dan voel ik me een grazende koe. Verder doodstraf voor het in de verpakking laten van die blokken supermarktkaas.
Haha niet eens met je handen erin maar gewoon rechtstreeks van die tafel happen ![]()
Krijg er een beetje trog vibes van inderdaad, lekker met zān allen op een rijtje met je mond aan die plank staan schrokken
Die pompoen ook, zou het echt geweldig vinden als iemand die pakt en het probeert op te eten samen met het plastic blok kaas
Ik ga alvast nadenken over hoe ik dat gat kan vullen
![]()
![]()
![]()
Vraag het me af ja. Dit is toch al 3 jaar aan de gang dat dat wordt gezegd. Gebeurt tot nu toe nooit.
Dit klapjeā¦ik heb Muse nu denk een keer of 6 live gezien maar ik ben echt hopeloos ![]()
Heb het zelfs geoefend, het ritme is ook niet heel ingewikkeld
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar mn hersenen worden gewoon mush op zoān moment
Hahahaha ook dat begin, āput your hands togethaaaa!!!ā alsof het niks is
Allemaal vervelend en hun fans ook.
Ik vind dat mn ritmegevoel niet eens zo slecht is, maar dezeā¦het voelt gewoon heel onnatuurlijk dat het als laatst er op eens 3 zijn. Stiekem erachter geplakt. ![]()
Kensington ![]()
Witte vroegoude dertigers die het āecht een toffe showā vinden
OMG Muse in dit rijtje en jullie die zeggen dat het allemaal hetzelfde is doet echt pijn ![]()
![]()
![]()
Never forget die keer dat mijn oudste het een keer voordeed met van die oogjes erbij toen ze net op school zat. Ik heb er toen direct wat van gezegd tegen de juf. Haar antwoord was: ja maar dit hebben we altijd al zo gedaan?? Ze wist niet beter ![]()
Maar goed sindsdien hebben ze dat gelukkig niet meer gezongen
dit is de moeilijkste poll in de hele geschiedenis van dit forum denk ik