Krijg er een beetje trog vibes van inderdaad, lekker met z’n allen op een rijtje met je mond aan die plank staan schrokken
Die pompoen ook, zou het echt geweldig vinden als iemand die pakt en het probeert op te eten samen met het plastic blok kaas
Ik ga alvast nadenken over hoe ik dat gat kan vullen
![]()
![]()
![]()
Vraag het me af ja. Dit is toch al 3 jaar aan de gang dat dat wordt gezegd. Gebeurt tot nu toe nooit.
Dit klapje…ik heb Muse nu denk een keer of 6 live gezien maar ik ben echt hopeloos ![]()
Heb het zelfs geoefend, het ritme is ook niet heel ingewikkeld
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar mn hersenen worden gewoon mush op zo’n moment
Hahahaha ook dat begin, ‘put your hands togethaaaa!!!’ alsof het niks is
Allemaal vervelend en hun fans ook.
Ik vind dat mn ritmegevoel niet eens zo slecht is, maar deze…het voelt gewoon heel onnatuurlijk dat het als laatst er op eens 3 zijn. Stiekem erachter geplakt. ![]()
Kensington ![]()
Witte vroegoude dertigers die het ‘echt een toffe show’ vinden
OMG Muse in dit rijtje en jullie die zeggen dat het allemaal hetzelfde is doet echt pijn ![]()
![]()
![]()
Never forget die keer dat mijn oudste het een keer voordeed met van die oogjes erbij toen ze net op school zat. Ik heb er toen direct wat van gezegd tegen de juf. Haar antwoord was: ja maar dit hebben we altijd al zo gedaan?? Ze wist niet beter ![]()
Maar goed sindsdien hebben ze dat gelukkig niet meer gezongen
dit is de moeilijkste poll in de hele geschiedenis van dit forum denk ik
Ik had een klasgenoot die helemaal idolaat van Kensington was. Maar zij was ook van mening dat Selena Gomez goed kon zingen
Ik ben als tiener naar concerten geweest van Beef én Coldplay én Muse
ik was echt een coole meit met exquise smaak
Edit: en U2!!! Hahahahahahahah damn I was awesome
Heb jij een favoriete real housewive van Amsterdam?
- Alstublieft zeg
- Ja kimmylien
- Ja djamila
- Ja cherry-ann
- Ja die super noord Hollandse vrouw
- Ja die Rotterdamse blonde vrouw
- Ja Maria
- Ja Tamara
- Ik ben een sociopaat en mijn stem is kilbansky
0 stemmers
Geen idee waar dit over gaat maar Kimmylien? ![]()
Cherry ann is gewoon de normaalste, ze lijkt me ook best lief. Ik vind Maria en die met die hele dikke lippen die besties is met haar, fuckin freaky vrouwen. Het is waarschijnlijk 70% een act maar yikes
Ze heeft echt een leuke insta, ze is nu allemaal kerst dingen aan het craften en in de zomer is ze altijd aan het tuinieren.
Maar dan wel met dure spullen, love dat
Ben even gaan kijken en wow die kerstboom en die strik die ze er voor gemaakt heeft, zo leuk.
Move over, Hella.