Stel je persoonlijke vraag #52

Ik had een klasgenoot die helemaal idolaat van Kensington was. Maar zij was ook van mening dat Selena Gomez goed kon zingen

4 likes

Ik ben als tiener naar concerten geweest van Beef én Coldplay én Muse :sparkles: ik was echt een coole meit met exquise smaak

Edit: en U2!!! Hahahahahahahah damn I was awesome

2 likes

Heb jij een favoriete real housewive van Amsterdam?

• Alstublieft zeg
  • Ja kimmylien
  • Ja djamila
  • Ja cherry-ann
  • Ja die super noord Hollandse vrouw
  • Ja die Rotterdamse blonde vrouw
  • Ja Maria
  • Ja Tamara
  • Ik ben een sociopaat en mijn stem is kilbansky

0 stemmers

2 likes

Geen idee waar dit over gaat maar Kimmylien? :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Cherry ann is gewoon de normaalste, ze lijkt me ook best lief. Ik vind Maria en die met die hele dikke lippen die besties is met haar, fuckin freaky vrouwen. Het is waarschijnlijk 70% een act maar yikes

6 likes

Ze heeft echt een leuke insta, ze is nu allemaal kerst dingen aan het craften en in de zomer is ze altijd aan het tuinieren.

Maar dan wel met dure spullen, love dat

6 likes

Ben even gaan kijken en wow die kerstboom en die strik die ze er voor gemaakt heeft, zo leuk.

Move over, Hella.

3 likes

Wie is Hella in dit rijtje?

1 like

Ja niet iedereen is in Nederland geboren of heeft Nederlandse ouders hè.

11 likes

Hella is helllllllla boring

5 likes

Meen je.

3 likes

Cherry Amn lijkt me veel, maar niet lief, zij zit ook continu vuurtjes op te stoken. Het lijken me allemaal niet echt leuke mensen tbf

3 likes

Zou jij serieus met iemand daten als blijkt dat die een 50k (of meer) studieschuld heeft?

• Ja hoor
  • Nee daar begin ik niet aan

0 stemmers

2 likes

Nee maar stel het komt ter sprake tijdens de eerste dates(s) en je bent nog niet invested maar wel op zoek naar iets serieus, dan zou ik wel skippen.

3 likes

Wij naar elkaar:

IMG_1733

38 likes

Mijn ex bleek een studieschuld van 75K te hebben. Hij viel onder het oude stelsel, dus had ook gewoon studiefinanciering enzo. Daar zat uiteindelijk ook een heleboel shit achter. Dus als iemand een hoge schuld heeft dan zou hoe ik daarop zou reageren vooral liggen aan of dat ie alles moest lenen of ook nog gewoon stufi had. In het laatste geval denk ik al gauw aan allerlei red flags :sweat_smile:

Oh en ook afhankelijk van of er een diploma behaald is of niet…

3 likes

Oh ik zie het ook niet als een red flag en judge die persoon ook niet, idc. Maar zou er zelf geen zin in hebben met het oog op een huis kopen, dan is 50k wel kapot veel dus nee dankje

1 like

Nou hij heeft zonder problemen in z’n eentje een huis gekocht inmiddels, studieschuld gewoon verzwijgen :smiling_face_with_tear:

Vandaar dat ik het vooral als mogelijkheid zie voor het bestaan van allerlei red flags en niet direct denk aan een hypotheek haha.

Heb ik zelf ook

4 likes

Maar, zou je zo’n ultieme loser als jezelf daten is dus de vraag?

Dit is sarcasme hè voor iemand weer boos wordt

4 likes