Wie is Hella in dit rijtje?
Ja niet iedereen is in Nederland geboren of heeft Nederlandse ouders hè.
Hella is helllllllla boring
Meen je.
Cherry Amn lijkt me veel, maar niet lief, zij zit ook continu vuurtjes op te stoken. Het lijken me allemaal niet echt leuke mensen tbf
Zou jij serieus met iemand daten als blijkt dat die een 50k (of meer) studieschuld heeft?
- Ja hoor
- Nee daar begin ik niet aan
0 stemmers
Nee maar stel het komt ter sprake tijdens de eerste dates(s) en je bent nog niet invested maar wel op zoek naar iets serieus, dan zou ik wel skippen.
Wij naar elkaar:

Mijn ex bleek een studieschuld van 75K te hebben. Hij viel onder het oude stelsel, dus had ook gewoon studiefinanciering enzo. Daar zat uiteindelijk ook een heleboel shit achter. Dus als iemand een hoge schuld heeft dan zou hoe ik daarop zou reageren vooral liggen aan of dat ie alles moest lenen of ook nog gewoon stufi had. In het laatste geval denk ik al gauw aan allerlei red flags ![]()
Oh en ook afhankelijk van of er een diploma behaald is of nietâŚ
Oh ik zie het ook niet als een red flag en judge die persoon ook niet, idc. Maar zou er zelf geen zin in hebben met het oog op een huis kopen, dan is 50k wel kapot veel dus nee dankje
Nou hij heeft zonder problemen in zân eentje een huis gekocht inmiddels, studieschuld gewoon verzwijgen ![]()
Vandaar dat ik het vooral als mogelijkheid zie voor het bestaan van allerlei red flags en niet direct denk aan een hypotheek haha.
Heb ik zelf ook
Maar, zou je zoân ultieme loser als jezelf daten is dus de vraag?
Dit is sarcasme hè voor iemand weer boos wordt
Sowieso
Als je een cadeau krijgt en het is tweedehands
- Leuk!
- Leuk maar wel alleen onder bepaalde voorwaarden
- Niet leuk
0 stemmers
Tweedehandse auto is altijd welkom ![]()
Moet diegene wel een goede reden hebben en niet maximaal geleend hebben om een duur apartement te huren (ja, dit deden mensen in mijn jaar)
Ja toch vind ik haar leuk van wat ik op insta zie! Niet ideaal, maar ze reageert altijd leuk op volgers en ze heeft brede interesses en ze is nog vaak met (âgewoneâ) mensen uit haar jeugd en familie en zo en dan oogt ze heel gewoon en spontaan zeg maar. Ze is niet constant aan het showen, ze ruimt ook gewoon zooi op en zo.
Maargoed je ziet natuurlijk ook maar wat ze wil dat je ziet, maar vergeleken met Tamara en Maria vind ik haar wel heel positief anders.
Heb jij een Jan in de familie ?
- Nee
- Ja eentje
- Ja meerdere
0 stemmers
En een Piet?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
En een Kees?
- Nee