Stel je persoonlijke vraag #52

Ben echt een slechte slaper en mijn mobiel helpt ook niet. Al had ik zonder mobiel gewoon de hele tijd gelezen

2 likes

wat is jouw favoriete vega-merk? even wat populaire gepakt

• ah terra
  • jumbo
  • lidl
  • vivera
  • valess
  • garden gourmet
  • vegaslager
  • beyond meat
  • anders, namelijk:
  • ik eet dat nooit

0 stemmers

1 like

Sorry stom antwoord maar verschilt echt per product, schnitzels van Vivera, burgers en worstjes van beyond, balletjes en tonijn van Garden Gourmet, rulstukjes van Terra en tot voor kort daar ook de kipstukjes van maar die hebben ze veranderd dus moet daar nog een vervanger voor zoeken

51 likes

Ik vind bijna ieder merk wel lekker, maar de vegetarische slager echt niet te doen. Ook nog eens zo duur en elke keer een deceptie.

8 likes

Wie is erger?

• Paardenmeisje
  • Theatre kid
  • Even erg
  • Beide leuk

0 stemmers

1 like

Eindelijk iemand die ik hier ook over hoor.

4 likes

Ja same, van alle merken is meestal wel iets lekker

totdat ze het recept veranderen, dan is het niet meer te nassen

6 likes

Ja, onlangs die 'kip’schnitzels van AH Terra, vond ze opeens helemaal niet meer lekker, terwijl ze in mijn herinnering echt op die van Vivera leken :frowning:

2 likes

Impossible

1 like

Ik moet nog steeds huilen om de mc2 burger en bradwurst. Echt whyyy

2 likes

Ik had laatst dus die worsten van beyond meat en die zijn echt goor geworden. Heel droog en rul ipv sappig :cry:

3 likes

Hebben jouw ouders vroeger voor jou gespaard?

• Ja op een bepaalde leeftijd kreeg ik die rekening met een groot bedrag erop
  • Nee

0 stemmers

Doe jij dat nu als ouder? (Of zou je dat doen)

• Ja in de vorm van een spaarrekening
  • Ja sparen om dingen te betalen voor het kind, maar niet een gevulde rekening droppen als het 18 wordt
  • Nee

0 stemmers

Had jij die rookweddenschap met je ouders?

• Nee
  • Ja naar niet gelukt
  • Ja en heb mn rijbewijs gekregen

0 stemmers

3 likes

Ik zou sparen voor een studie oid maar niet op z’n 18e verjaardag ā€œjoe hier heb je een zak met geldā€. Als mijn kind ook maar een beetje op mij zou lijken dan wordt dat geld opgemaakt aan onzinnige dingen. :joy:

11 likes

Ik spaar voor ze op een spaarrekening, maar ga niet als ze 18 worden 10k overhandigen en ze zelf laten bepalen wat ze daarmee gaan doen.

4 likes

Die laatste: ja en niks gekregen uiteindelijk

En guilty: maar ja, toch wel jaloers op mensen in mijn omgeving die bakken met geld krijgen van ouders of erfenissen. En nu een koophuis hebben, dikke auto etc. Gewoon dat je je veel minder zorgen hoeft te maken. En ik al 5 jaar met een aftandse winterjas loopt en jij even en schenking van omi krijgt van €200 en een jas koopt. Haat dat. Tegelijkertijd blij met mijn leven zoals het is en ik spaar ook niet voor zo’n dikke auto uiteindelijk. Maar blijft een ding dat af en toe de kop opspeelt.

15 likes

Ik heb ook een erfenis gehad, maar had bij voorkeur m’n ouder in levende lijve.

36 likes

Er was wel een rekening, maar er stond op mijn 18e iets van 1200 gulden op, dat was redelijk snel weg :sweat_smile: Maar ik was/ben alsnog een teringverwend kreng, mijn ouders betaalden zowel de huur van mijn eerste kamer als mijn collegegeld en boeken. En krijg zelfs nog steeds af en toe wat toegestopt, ook al ben ik 40+ en heb ik een goede baan waarmee ik prima rondkom.
Heb (en wil) geen kinderen, maar zou wel voor ze sparen als ik ze zou hebben. En het idd zoals hierboven ook al gezegd werd niet op hun 18e ze zelf laten uitzoeken wat ze ermee willen doen, maar ook eerder voor studiekosten/aanbetaling huis/andere verstandige aankoop of investering

4 likes

Er zijn ook mensen zonder ouders in levende lijve en zonder erfenis he?

9 likes

O echt?

7 likes

Over dat roken: ja en wel aan voldaan maar niks gekregen

3 likes