Waar zijn de nee’s ![]()
Maar das een jongere generatie denk ik, met de Marco’s en de Jeroenen en Lotte’s
Ohja goeie! Ik kon niks meer bedenken, liep bij de vrouwen compleet vast ook haha.
Als iemand suggesties heeft voor de naam die de meeste forummers in hun familie hebben, tell me!
Annie of Jannie?
Willem!
En Peter en Monique/Moniek en Karin.
Bart ?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Stefan ?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Tom/Thomas ?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Jeroen ?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Marco ?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Patrick/rick?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Niels?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Peter?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Willem?
- Nee
- Ja
- Meerdere
0 stemmers
Hoe lang duurt het gemiddeld vanaf het moment dat je in bed gaat liggen totdat je besluit dat je gaat slapen?
- 5 min of minder
- 15 min
- 30 min
- 45 min
- 1 uur
- Anderhalf uur of meer
0 stemmers
En vanaf het moment dat je besluit te gaan slapen, hoe lang duurt het dan nog gemiddeld totdat je slaapt?
- 5 min of minder
- 15 min
- 30 min
- 45 min
- 1 uur
- Anderhalf uur of meer
0 stemmers
Bij mij is het beide namelijk makkelijk een half uur en dacht laatst jeetje wat breng ik dan eigenlijk veel tijd in bed door als ik ook nog wil proberen 8 uur te slapen
Ik heb niemand in m’n familie die een van deze namen heeft, maar heb wel al deze namen gedate ![]()
Mis alleen nog een Marco, verder allemaal haha
Behalve in de middag, dan slaap ik altijd zo
Misschien is dat The One!
Ik hoop het!! De rest was zeer matig namelijk.
Wow ik heb echt een tering grote oerhollandse familie en toch alleen een Wim? Alle andere namen niet.
(En die Wim is aangetrouwd en stom)
De helft van mijn ja’s gaat wel over honden/katten. Maar huisdieren zijn ook familie ![]()
Alleen werkstress op dit moment, maar het is bijna januari en dan heb ik 9 maanden geen stress (nee, niet preggo)
Nu nog even maar volgende week zet ik deze out of office reply aan: ![]()
Studie stress, voor de rest is mijn leven momenteel best prima. Ik heb een dak boven mijn hoofd, geen schulden en een fijne sociale kring.
Ik heb deze cursus bij Shaaar gevolgd en bied nu mijn eigen inzichten aan voor iedereen die stress-coach wil worden voor 248 euro (gebruik code CIRCLEJERK voor de kerstkorting)
Wat reken je tot familie? Ook oudooms enzo?