Ik woon bij m’n schoonouders tot juni volgend jaar.
Help
Ik woon bij m’n schoonouders tot juni volgend jaar.
Help
Fijn want bij mijn opleiding word je een gecertificeerde chille meid en kun je ook zelf onderwijs gaan verzorgen

Als je regelmatig havermout maakt, hoe maak je dit dan?
0 stemmers
Edit: ik deed dus altijd magnetron, net met een pan en het is zoveel lekkerder?!
Geen van beide: overnight oats dus koud.
? Dat is toch feitelijk familie
Ja zeker, maar ik weet echt niet alle namen van mijn oudooms en oudtantes, achterneven, achterlichten, neven en nichten van m’n ouders, dat zijn echt honderden mensen. Destijds kreeg in mijn familie iedereen minstens 6 kinderen, is echt niet bij te houden. En toch is het allemaal familie.
De familie van mijn partner is echt zo hollands. Jaap, Jan, Cor, Wim, Marieke, Margriet, Arie, Hans
Een grote familie lijkt me echt zo leuk. Hebben jullie dan ook wel eens zo’n feest of zo met iedereen?
Kokend water erover gieten en dan een nacht laten staan
Kerststol
0 stemmers
Vooral vanwege de spijs, een stol zonder spijs vind ik wel lekker
Er zijn weinig lekkerdere dingen op aarde ![]()
![]()
Zeker als je 'm zelf bakt
Gewoon koud in de yoghurt?
Nee, we komen niet zo vaak samen met de hele familie. Als dat wel is, is het met aanhang per familiekant minstens zestig mensen en dat is best lastig organiseren. Maar daarnaast is er ook best veel ruzie. Dus ja leuk dat ik automatisch zoveel mensen ken, maar het is niet alsof ik ze vaak spreek. Wel handig om zo’n netwerk te hebben als je eens iets nodig hebt!
Mijn schoonzus houdt ook niet van amandelspijs en mijn schoonmoeder bakt dan zelf een stol, zonder spijs. Maar ik vind het dan eigenlijk geen kerststol meer, maar gewoon krentenbrood.
Echt teleurstelling voor mij ![]()
Nog ff weer 1 naam poll. Ik heb trouwens op ja gestemd bij Maria, maar dat is 1 van mijn doopnamen, dus dat telt misschien niet. Maar ik vind Ellen dus echt zo’n naam wat veel Nederlandse families hebben als tante/moeder/oudere nicht
Heb jij een Ellen in de familie?
0 stemmers
Oh nou blijkbaar zit ik er helemaal naast haha
Aah oke maar de namen niet weten is wel iets anders dan de vraag of het überhaupt familie i ls haha
Niet in mijn familie, maar ik ken er best veel
Ik heb als je het zo rekent een enorme familie (mijn oma was met 18 kinderen thuis), dus ik heb alleen de mensen geteld waar ik zelf ooit mee heb gepraat, denk dat anders alle namen wel voorkomen
0 stemmers
0 stemmers