Wow ik heb echt een tering grote oerhollandse familie en toch alleen een Wim? Alle andere namen niet.
(En die Wim is aangetrouwd en stom)
Wow ik heb echt een tering grote oerhollandse familie en toch alleen een Wim? Alle andere namen niet.
(En die Wim is aangetrouwd en stom)
De helft van mijn ja’s gaat wel over honden/katten. Maar huisdieren zijn ook familie ![]()
Alleen werkstress op dit moment, maar het is bijna januari en dan heb ik 9 maanden geen stress (nee, niet preggo)
Nu nog even maar volgende week zet ik deze out of office reply aan: ![]()
Studie stress, voor de rest is mijn leven momenteel best prima. Ik heb een dak boven mijn hoofd, geen schulden en een fijne sociale kring.
Ik heb deze cursus bij Shaaar gevolgd en bied nu mijn eigen inzichten aan voor iedereen die stress-coach wil worden voor 248 euro (gebruik code CIRCLEJERK voor de kerstkorting)
Wat reken je tot familie? Ook oudooms enzo?
Ik woon bij m’n schoonouders tot juni volgend jaar.
Help
Fijn want bij mijn opleiding word je een gecertificeerde chille meid en kun je ook zelf onderwijs gaan verzorgen

Als je regelmatig havermout maakt, hoe maak je dit dan?
0 stemmers
Edit: ik deed dus altijd magnetron, net met een pan en het is zoveel lekkerder?!
Geen van beide: overnight oats dus koud.
? Dat is toch feitelijk familie
Ja zeker, maar ik weet echt niet alle namen van mijn oudooms en oudtantes, achterneven, achterlichten, neven en nichten van m’n ouders, dat zijn echt honderden mensen. Destijds kreeg in mijn familie iedereen minstens 6 kinderen, is echt niet bij te houden. En toch is het allemaal familie.
De familie van mijn partner is echt zo hollands. Jaap, Jan, Cor, Wim, Marieke, Margriet, Arie, Hans
Een grote familie lijkt me echt zo leuk. Hebben jullie dan ook wel eens zo’n feest of zo met iedereen?
Kokend water erover gieten en dan een nacht laten staan
Kerststol
0 stemmers
Vooral vanwege de spijs, een stol zonder spijs vind ik wel lekker
Er zijn weinig lekkerdere dingen op aarde ![]()
![]()
Zeker als je 'm zelf bakt
Gewoon koud in de yoghurt?