Stel je persoonlijke vraag #52

Koud. Warm vind ik zo goor

2 likes

Ja begon al op de basisschool toen ik over een juf zei dat ik haar echt raar vond maar ik was vergeten dat ze bij me aan tafel zat tijdens het kerstontbijt (ze was van een andere klas)

4 likes

Ja ik weet wel veel namen maar ik weet niet eens hoeveel er van zijn.

2 likes

Wat een snitch ben je dan ook als je het aan de leidinggevende gaat geven. Zeker als het van zulk niveau is haha

14 likes

Over hem mag je terecht roddelen dat het een kleuter is.

3 likes

Ben jij Wilma?

• Ja, dat ben ik
  • Nee, maar die ken ik wel
  • Nee

0 stemmers

Nou ik kick mensen wel uit de appgroep als ze alleen maar loeren en nooit iets zeggen
Maar in principe is iedereen admin maar is men te aardig/pussy om het te doen

3 likes

In welk scenario gebeurt dit dan? In wat voorn algemene groepen zit je dan?

6 likes

Gewoon van vriendengroepen waar dan eens mensen aan toegevoegd zijn die een keer meegingen naar een festival en sindsdien zijn blijven hangen

Oh daar maken wij dan gewoon een nieuwe groep voor aan :rofl:

5 likes

Ja dat is veel logischer idd

2 likes

Of een sportteam waar 1 iemand weg gaat en in de app groep blijft. Die knikker ik er ook uit. Gaat degene niet aan waar we afspreken e.d.

2 likes

Jij lijkt me een geboren appgroepbeheerder om één of andere reden.

Je hebt iets Zwitsers over je.

5 likes

Hahahaha sorry wel leip man dit
Mag diegene ook niet aanhaken als oud teamspeler als jullie wat gaan drinken? Uit het oog uit het hart

3 likes

Ik heb als kind een keer op een ander forum over een manege gezegd “dat ik nog wel rare dingen wist over 1 van de eigenaren”. Dat was heel erg uitvergroot, want het enige wat ik kon bedenken was dat hij in de winter in korte broek liep :clown_face:

Een paar jaar later (ik was ook al een paar jaar daar weg) heeft hij me ineens heel boos opgebeld en zei alleen maar aan de telefoon: jaaa jij weet heel goed waarom ik bel! Ja doe maar niet alsof je van niets weet!

Ik had echt geen idee wat ik had fout gedaan, maar het bleek dus om dat gene te zijn wat ik een paar jaar eerder op dat forum had gezet. Ik heb echt hard gejankt en me zooo schuldig gevoeld. Ik was iets van 12 ofzo. Echt zo zuur dat een volwassen man me dan nog boos opbelt, had het dan met mijn moeder besproken of gewoon meteen gezegd wat je bedoelde, want ik snap goed dat het niet leuk is om over jezelf te lezen. Ik was ook een super onzeker kind en was daarna zo bang voor die mensen.

9 likes

Haha dit me denken aan een opmerking bij mezelf. In groep 8 vertelde mijn juffrouw dat ze niet zo goed kon zwemmen of dat ze dat lastig vond of iets.
Toen zei ik tegen mijn klasgenootje die naast me zat ‘dat dat vast kwam omdat ze zo’n grote neus had, dat ze sneller zonk’ (lekker gemeen ook van mezelf haha)
Dat klasgenootje stak vervolgens doodleuk meteen haar hand op om dit aan de juf te vertellen :nerd_face:
Gelukkig kon ze (de juf dus) er wel mee lachen haha

4 likes

Heb jij op je werk een kerstborrel of lunch oid? Dus in december iets van een feestelijke bijeenkomst. Nieuwjaar telt niet.

• Ja, kerstfeest
  • Ja, maar het heet een ‘eindejaarsfeest’ oid want dat is inclusiever
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Ik heb later deze week een ‘decemberviering’

1 like

Kerstborrel maar er komt een slecht nieuws speech dus dat wordt :sparkles: gezellig :sparkles:

17 likes

Wel tussen de kerstboom en kerstversiering zoals bij ons neem ik aan

Maar toch ff ons steentje bijdragen aan de D&I plannen van de spierwitte directie

6 likes

Wij hebben een December celebration, inderdaad tussen de kerstbomen en met ‘All I want for christmas’ lekker hard aan :smile:

1 like