Nee, we komen niet zo vaak samen met de hele familie. Als dat wel is, is het met aanhang per familiekant minstens zestig mensen en dat is best lastig organiseren. Maar daarnaast is er ook best veel ruzie. Dus ja leuk dat ik automatisch zoveel mensen ken, maar het is niet alsof ik ze vaak spreek. Wel handig om zo’n netwerk te hebben als je eens iets nodig hebt!
Mijn schoonzus houdt ook niet van amandelspijs en mijn schoonmoeder bakt dan zelf een stol, zonder spijs. Maar ik vind het dan eigenlijk geen kerststol meer, maar gewoon krentenbrood.
Echt teleurstelling voor mij ![]()
Nog ff weer 1 naam poll. Ik heb trouwens op ja gestemd bij Maria, maar dat is 1 van mijn doopnamen, dus dat telt misschien niet. Maar ik vind Ellen dus echt zo’n naam wat veel Nederlandse families hebben als tante/moeder/oudere nicht
Heb jij een Ellen in de familie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh nou blijkbaar zit ik er helemaal naast haha
Aah oke maar de namen niet weten is wel iets anders dan de vraag of het überhaupt familie i ls haha
Niet in mijn familie, maar ik ken er best veel
Ik heb als je het zo rekent een enorme familie (mijn oma was met 18 kinderen thuis), dus ik heb alleen de mensen geteld waar ik zelf ooit mee heb gepraat, denk dat anders alle namen wel voorkomen
- Ja
- Nee
- Ik roddel niet!!!
0 stemmers
- Ontkennen natuurlijk
- Verantwoordelijkheid nemen
0 stemmers
Koud. Warm vind ik zo goor
Ja begon al op de basisschool toen ik over een juf zei dat ik haar echt raar vond maar ik was vergeten dat ze bij me aan tafel zat tijdens het kerstontbijt (ze was van een andere klas)
Ja ik weet wel veel namen maar ik weet niet eens hoeveel er van zijn.
Wat een snitch ben je dan ook als je het aan de leidinggevende gaat geven. Zeker als het van zulk niveau is haha
Over hem mag je terecht roddelen dat het een kleuter is.
Nou ik kick mensen wel uit de appgroep als ze alleen maar loeren en nooit iets zeggen
Maar in principe is iedereen admin maar is men te aardig/pussy om het te doen
In welk scenario gebeurt dit dan? In wat voorn algemene groepen zit je dan?
Gewoon van vriendengroepen waar dan eens mensen aan toegevoegd zijn die een keer meegingen naar een festival en sindsdien zijn blijven hangen
Oh daar maken wij dan gewoon een nieuwe groep voor aan ![]()
Ja dat is veel logischer idd
Of een sportteam waar 1 iemand weg gaat en in de app groep blijft. Die knikker ik er ook uit. Gaat degene niet aan waar we afspreken e.d.
Jij lijkt me een geboren appgroepbeheerder om één of andere reden.
Je hebt iets Zwitsers over je.