Stel je persoonlijke vraag #52

Ja ik zit hier nog steeds met losse thee uit 2021 en ik ben dan zo dat ik het niet weg wil gooien waardoor zo’n lullig half leeg zakje jarenlang ruimte, fysiek en mentaal, in blijft nemen :partying_face:

10 likes

Ik ben ook heeel slecht met cadeaus hoor maar dit voelt voor mij als laagdrempelig en leuk om te doen. Maar idd wat @Zemraluani zegt verder.

3 likes

Ik heb dit jaar een Ritter Sport adventkalender gekregen en die is eigenlijk echt perfect. Kinder had ik ook gewaardeerd (of iets dergelijks, gewoon van die supermarktchocola), de rest zou ik kriegel van worden, zeker dingen die niet opgemaakt worden, of die juist heel bijzonder zijn en dus de drang aanwakkeren er ~een moment~ voor te moeten uitzoeken dat in mijn geval nooit komt haha.

6 likes

Kerstkaartjes schrijven

• Doe ik niet
  • “Fijne kerst en gelukkig 2025, groetjes!”
  • Ik schrijf een korte persoonlijke wens (1-2 zinnen)
  • Ik schrijf een lange persoonlijke wens (3+ zinnen)

0 stemmers

2 likes

Ik verwen mijn nichtjes en neefjes genoeg vind ik maar ik heb echt geen 160 per maand liggen om voor ze allemaal elke maand 10 euro te sparen hahahahaha. Sorry dat doen de ouders maar lekker als ze die mogelijkheid hebben en dan krijgen ze van mij gewoon uitjes naar het trampolinepark, boek of een experimentendag/spadag thuis afhankelijk van welk budget ik heb op het moment dat ik ze zie.

4 likes

Denk jij ook dat Deventer een lievig dorp/stadje is? Denk altijd daar wonen vast allemaal van die schattige boomers met hun Dickens’ kerst tradities enzo

• Ja heb positieve associaties
  • Ik heb geen associaties
  • Ik heb negatieve associaties

0 stemmers

2 likes

Ja dat en die boekenmarkt maken ook dat ik dat gevoel heb
En de mandje van Tichelaar man heeft daar een antiekwinkel en dat vind ik ook schattig

7 likes

Ik denk alleen maar aan dat Caroline van der Plas daar woont.

10 likes

Ik mag hopen dat niemand deze polls/reacties nodig heeft om zich te realiseren dát er een mega verschil is, dat is mijn punt ook niet.

2 likes

Om als niet inwoner een dagje Deventer te doen, prima. Voor de rest echt geen leuke stad en de sfeer onder bewoners is ook niet echt positief vind ik.

3 likes

Kging vandaag ff postzegels kopen, was 30 euro kwijt :open_mouth: tov de kaartjes die waren 2.99 lol

3 likes

Je hebt ADHD en in je vergeetachtigheid een gietijzeren pan met enamel binnenkant heul lang op het fornuis laten staan met etensresten erin. Toen je hier achter kwam stond de hele pan vol met schimmels. Durf je er nog mee te koken?

• Nee, in de prullenbak ermee
  • Ja, maar ik maak hem eerst 5x grondig schoon (hoe?)
  • Ja, na gewoon 1x schoonmaken (hoe?)

0 stemmers

3 likes

heb je er zelf gewoond?

1 like

Stel je staat op deze plek bij een concert van je lievelingsartiest (dit is Billie Eilish maar vul voor jezelf in) zou je dan je arm uitsteken?

• Ja, maar alleen als ik echt fan ben
  • Ja, altijd
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Voedselveilig glazuur is niet poreus, dus gewoon goed schoonmaken, desnoods even uitkoken en door met je leven.

12 likes

Ja ik heb 'm nu 3x schoongemaakt en lang uitgekookt en alsnog heb ik er niet meer in gekookt sindsdien. :joy: Staat een beetje mooi te wezen op m’n fornuis maar elke keer als ik 'm wil pakken twijfel ik toch teveel.

Zou het gewoon doen, krijg je echt niks bijzonders van als je hem weer goed schoon hebt.

3 likes

Ik ben er lang opgenomen geweest maar ondanks dat alsnog positieve associaties :heart: vooral toen pannenkoekenhuis Ot & Sien er nog was

4 likes

Heb jij producten staan op je wastafel in de badkamer?

• Nee is gewoon leeg
  • Ja staat helemaal vol
  • Ja enkel tandpasta en tandenborstel
  • Ja een paar producten

0 stemmers

1 like

Eerst met heet water en een sopje afwassen en dan met soda aan de kook brengen en af laten koelen. Dan nog een keer grondig afwassen en klaar.

Mocht hij er dan nog heel goor uitzien en stinken dan wegpleuren, maar ik denk dat het meer het idee is dan dat het daadwerkelijk vies is. Bij een poreuzer materiaal zou dat eerder het geval zijn.

3 likes