Hahahaha sorry wel leip man dit
Mag diegene ook niet aanhaken als oud teamspeler als jullie wat gaan drinken? Uit het oog uit het hart
Ik heb als kind een keer op een ander forum over een manege gezegd ādat ik nog wel rare dingen wist over 1 van de eigenarenā. Dat was heel erg uitvergroot, want het enige wat ik kon bedenken was dat hij in de winter in korte broek liep ![]()
Een paar jaar later (ik was ook al een paar jaar daar weg) heeft hij me ineens heel boos opgebeld en zei alleen maar aan de telefoon: jaaa jij weet heel goed waarom ik bel! Ja doe maar niet alsof je van niets weet!
Ik had echt geen idee wat ik had fout gedaan, maar het bleek dus om dat gene te zijn wat ik een paar jaar eerder op dat forum had gezet. Ik heb echt hard gejankt en me zooo schuldig gevoeld. Ik was iets van 12 ofzo. Echt zo zuur dat een volwassen man me dan nog boos opbelt, had het dan met mijn moeder besproken of gewoon meteen gezegd wat je bedoelde, want ik snap goed dat het niet leuk is om over jezelf te lezen. Ik was ook een super onzeker kind en was daarna zo bang voor die mensen.
Haha dit me denken aan een opmerking bij mezelf. In groep 8 vertelde mijn juffrouw dat ze niet zo goed kon zwemmen of dat ze dat lastig vond of iets.
Toen zei ik tegen mijn klasgenootje die naast me zat ādat dat vast kwam omdat ze zoān grote neus had, dat ze sneller zonkā (lekker gemeen ook van mezelf haha)
Dat klasgenootje stak vervolgens doodleuk meteen haar hand op om dit aan de juf te vertellen ![]()
Gelukkig kon ze (de juf dus) er wel mee lachen haha
Heb jij op je werk een kerstborrel of lunch oid? Dus in december iets van een feestelijke bijeenkomst. Nieuwjaar telt niet.
- Ja, kerstfeest
- Ja, maar het heet een āeindejaarsfeestā oid want dat is inclusiever
- Nee helemaal niet
0 stemmers
Ik heb later deze week een ādecembervieringā
Kerstborrel maar er komt een slecht nieuws speech dus dat wordt
gezellig ![]()
Wel tussen de kerstboom en kerstversiering zoals bij ons neem ik aan
Maar toch ff ons steentje bijdragen aan de D&I plannen van de spierwitte directie
Wij hebben een December celebration, inderdaad tussen de kerstbomen en met āAll I want for christmasā lekker hard aan ![]()
Haha letterlijk eindejaarsfeest ja. Wel zin in alle collegaās die zich weer helemaal laten gaan en vergeten dat we een paar dagen later gewoon weer met elkaar op kantoor zitten.
Hier gewoon nog ouderwets de kerstborrel
Maar goed komt ook niet vanuit een management-achtig-iets, het is een potluck onderling georganiseerd door collegaās
Kerstdiner vanavond en heb mijn kersttrui aan.
De photobooth uitdraai van het
Winterevent
van mijn vriend staat al te pronken op mān kast. Moet zeggen, het was nog gezellig ook.
Vorige week kerstfeest gehad vanuit mijn detacheerder. Aanstaande vrijdag is de kerstborrel op mijn werkplek maar ik mag (samen met 5 andere collegaās) niet komen
. Vind het best sneu dat ze meer dan 500 mensen in dienst hebben en dan de 6 gedetacheerden niet mogen komen. We kregen ook echt een mailtje dat begon met beste ācollegaā.
Kan je het iig daarna op een drinken zetten met je collegaās ![]()
Zeg jij
- Auto
- Oto
0 stemmers
Ik ga nu heel erg twijfelen haha, het klinkt allebei wel zoals ik het uitspreek. Dit heb ik altijd met dit soort vragen, ik weet dan direct niet meer hoe ik eigenlijk spreek
Ik zeg meestal auto maar met mijn Twentse tongval glipt er af en toe toch een āotoā tussendoorš
Mān werkgever (academisch ziekenhuis) heeft wel iets van een viering maar daar zou ik sowieso niet heen gaan. Met mān team doen we altijd kerstdiner maar ik ben dit jaar niet uitgenodigd omdat ik ziek ben ![]()
(op zich prima hoor, heb er ook geen zin in maar vind het wel lomp)
Borrels op het werk
- Leuk!
- Een moetje
0 stemmers
Ga je?
- Altijd
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
- Nooit
0 stemmers
Weet jij welke plaats Hereyougoweird is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En Harderwoesoe?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Via een vingerafdrukscanner toegang krijgen tot een sportschool ipv met een pasje
- Is niet oke
- Zou ik geen problemen mee hebben
- Geen mening
0 stemmers
En met gezichtsherkenning?
- Niet oke
- Prima
- Geen mening
0 stemmers
in theorie denk ik āiel neeā maar de sportschool van mijn uni waar ik jarenlang gesport had had dat en dat heb ik zonder morren gebruikt haha