Stel je persoonlijke vraag #52

Niet gedreigd maar ik heb wel als boomer Thea gekeken of ik een klacht kon indienden over de camera van m’n buren (op de zijkant van hun huis, waar hun voordeur niet is, niet eens een raam, die de stoep en parkeerplaatsen en weg filmt, en een of ander zoeklicht heeft dat aangaat als je er in het donker langsloopt). Maar op de website staat dat je eerst zelf actie moet ondernemen door in gesprek te gaan :grimacing:

Wat echt goed burenadvies is waar ik het ook mee eens ben maar heb toch geen zin om dat te doen. Ik overweeg het wel een keer luchtig ter sprake te brengen als ik ze op straat tegenkom ofzo, maar ga er niet voor aanbellen.

3 likes

Toen we nog aan het daten waren had hij zichzelf kaal geschoren; baard en haar, omdat hij lang zou reizen en dan niet zeker wist of er overal stroom zou zijn. Hij was er evenveel geen fan van als ik en stuurde ook niet schrikken als je mij zo ziet. Hij heeft van zichzelf echt een volle bos krullen dus het is echt een grote verandering. Hij wil nu ook een lange baard zoals voordat we aan het daten waren en hij weet dat ik daar geen fan van ben, maar ja zijn lichaam zijn keuze. Het is niet alsof zijn persoonlijkheid opeens helemaal veranderd. Als we nu langs iemand lopen met echt een baard-baard is die ook helemaal van ja dat is wat ik wil. Dat is echt mooi.

2 likes

Het is wel mijn favoriete zin om tegen een kale man te zeggen ‘je kunt niet eens haar op je hoofd groeien dus ….waarom insert reden van discussie/ruzie’.

Kaalheid en lengte zijn echt van die makkelijke onderwerpen om short bald kings op te pakken

39 likes

Mijn partner heeft mooi haar en hij vindt dat ook belangrijk, ik zou het wel verfrissend vinden als hij het af zou scheren voor een keertje

1 like

Haha ahww maar hoe belangrijk? Als t uitvalt is het einde relatie? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Volgens mij vindt @Pierlala het niet zo belangrijk, maar haar partner (de eigenaar van het mooie haar haha).

3 likes

het belang van grammatica :balloon:

64 likes

Oohh hahaha :joy::joy: ik dacht al :sweat_smile:

Hoeveel verwachtingen heeft jouw familie over Kerst?

• Veel
  • Medium
  • Weinig
  • Geen

0 stemmers

En jijzelf?

• Veel
  • Medium
  • Weinig
  • Geen

0 stemmers

Is er in jouw familie of in die van je partner nu stress over iets Kerstgerelateerds?

• Ja veel stress (vertel)
  • Ja beetje stress
  • Nee helemaal geen stress

0 stemmers

Geen bijzondere stress maar wel weer de samenstelling van het menu, die lust zus niet, die lust zo niet

Last minute cadeaustress, maar dat valt eigenlijk ook wel mee. Is altijd op te lossen.

1 like

Millimeteren of zo laten. Bij een haaransplantatie moet ik altijd hieraan denken, en zelfs los van van Barneveld ziet dit er toch ook gewoon raar uit bij een knappe man?

3 likes

Maar ze stressen maar een end weg, wij gaan op vakantie

7 likes

Dit is getatoeëerd geloof ik? Geen transplantatie

Hmm echt? Ziet er wel uit alsof hij direct vanuit Istanbul is gaan darten

4 likes

Heb nog nooit op een kantoor gewerkt waar dit niet zou kunnen en heb er inmiddels al aardig wat versleten in veel verschillende werkvelden. Volgens mij is het tegenwoordig echt eerder uitzondering dan regel dat je niet met een petje of op sneakers oid naar kantoor zou kunnen

1 like

Sneakers vaak wel, maar een pet zelden hoor bij o.a. veel corporate functies.

5 likes

Ja same. Heb meer blote tenen dan petten gezien (0).

3 likes

Een pet naar jouw werk

• Is doodnormaal
  • Is normaal
  • Is een beetje raar
  • Is heel raar

0 stemmers

Dragen mensen op jouw werk weleens een pet?

• Ja
  • Komt weleens voor
  • Nee nooit

0 stemmers

We hebben 1 afdeling op kantoor die sportactiviteiten voor de verschillende locaties regelen en paar van die gasten hebben altijd een pet op.

Op de andere afdelingen op kantoor zie je het niet, maar denk dat ze het niet perse gek vinden als je dat doet.

1 like