Stel je persoonlijke vraag #52

Mijn man heeft een bos haar met steeds verder vorderende inhammen. Hij ziet er echt veel beter uit als hij z’n haar niet te lang laat worden maar hij gaat graag zo min mogelijk naar de kapper.

Hij doet ook graag bij zijn personage passende dingen met zijn haar voor theatervoorstellingen. Binnenkort is het weer zo ver, god bewaar me

4 likes

Sneakers naar jouw werk dragen

• Is heel raar
  • Is een beetje raar
  • Is normaal
  • Is doodnormaal

0 stemmers

Dragen mensen op jouw werk weleens sneakers?

• Nee nooit
  • Komt weleens voor
  • Ja

0 stemmers

Is er een dresscode op jouw werk?

• Ja en dat is logisch voor het soort werk
  • Ja maar dat is niet per se logisch
  • Nee maar wel ongeschreven regels
  • Nee ik kan in principe dragen wat ik wil (muv extreme dingen dan)

0 stemmers

1 like

Mijn vorige leidinggevende kwam regelmatig zonder beha naar het werk, in een vaag verwassen shirt dat net te kort was met een zelfgehaakt gilet in regenboogkleuren eroverheen. Dat dat kon vind ik wel geruststellend

15 likes

Ja, misschien onderschat ik ook wel hoeveel echt corporate kantoren er nog zijn :sweat_smile: Heb ik (gelukkig) geen ervaring mee :smile:

1 like

Heb je een slis?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Erger je je aan een slis bij anderen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Er is niet echt een dresscode, maar voor sommige ruimtes wel veiligheidsregels (lange broek/dichte schoenen/haar vast). Maar als je daar niet hoeft te zijn geldt dat ook niet.

Ik had het hier laatst met vrienden over, sommigen vinden met pet naar hun werk zo ongemakkelijk dat ze niet eens met hun pet op het gebouw in gaan? Ik vind tijdens het werk een beetje raar maar als ik gewoon van buiten kom met m’n jas nog aan doe ik 'm pas af als ik bij de kapstok ben hoor haha

1 like

Zo lang het maar zwart is

2 likes

Het enige waar iets van is gezegd is dat collega’s crocs droegen of slippers met witte sportsokken.

Verder droeg iedereen standaard een trainingspak of de hele dag sportkleren (ik werk niet in de sportschool maar in de zorg).

Mijn leidinggevende had standaard een te klein shirt aan waar zijn (enorme) buik onderuit kwam. En ik heb hem denk ik wel 30 keer moeten wijzen op het feit dat zijn gulp open stond.

Dus bij ons is er erg veel mogelijk. :joy:

3 likes

Ik vind af doen bij de kapstok ook niet zo raar, maar wel als je hem heel de dag op zou houden (ook afhankelijk waar je werkt). Lijkt me ook helemaal niet chill ook.

2 likes

Ja een pet binnen ophouden vind ik net zoiets als een jas aanhouden.

Maar ja dan krijg je weer een van mijn minst favoriete forumdiscussies namelijk dat het ene kamp zegt ‘lol ik ga in mijn bikini naar kantoor en zolang ik mijn werk doe mag niemand daar iets van vinden’ en het andere ‘je dient in driedelig pak zonder zichtbare onderscheidende kenmerken te komen’ en allebei zijn wild.

7 likes

Nee ik sta er hetzelfde in hoor, ik was alleen wel verbaasd dat vrienden die bijv. bij een overheidsinstantie werken 'm al snel afzetten op het moment dat ze langs de receptie lopen, dat vind ik gewoon niet echt nodig

2 likes

Ja! Ik wist het niet zeker maar ik heb het opgezocht en het zijn getatoeëerde haren, heb ik toch nog iets opgestoken van elke week darts kijken

Paul poll. Herken jij deze man?

Dit is
  • Paul Smith
  • Paul van Debbie
  • fucking uncanny

0 stemmers

1 like

Leven in een busje/camper voor een langere tijd dan een maand

• Wil ik
  • Doe ik
  • Wil ik niet

0 stemmers

1 like

Jaaaa zie ik helemaal voor me, heb alleen geen rijbewijs

3 likes

Zou een grote teringzooi worden want ik heb veel te veel spullen die ik mee wil nemen voor een maand

3 likes

Het een sluit het ander niet uit toch

1 like

Ah met Turkies hairlines.

6 likes

Mijn vriend heeft alleen een slis als ie engels praat en dat vind ik erg grappig

2 likes

Kennen jullie Gracie Abrams?

• Nee gelukkig niet
  • Ja! Vergeleken met haar heeft Taylor Swift echt ziekkelijk veel zangtalent en uitstraling

0 stemmers