Stel je persoonlijke vraag #52

Wat jij vroeger een verwend kind?

• Ja en ben enigskind
  • Ja en ben geen enigskind
  • Nee en ben enigskind
  • Nee en ben geen enigskind

0 stemmers

2 likes

Nee. Al zal een van mijn siblings dit anders zien.

1 like

Wel verwend als in ik kreeg veel, maar niet qua gedrag.

24 likes

Hoeveel spelletjes heb je op je telefoon?

• 0-3
  • 3-6
  • 6-8
  • 8-10
  • 10+

0 stemmers

Wanneer heb je voor het laatst je telefoon gereset?

• Deze maand
  • Een paar maanden geleden
  • Een half jaar geleden
  • Een jaar geleden
  • Anderhalf jaar geleden
  • Twee jaar geleden
  • Langer’dan 2 jaar geleden
  • Nooit gedaan

0 stemmers

1 like

Zal je het een afknapper vinden als je partner heel zijn/haar leven single is geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als degene veel partners heeft gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Niet persé als iemand veel partners heeft gehad, maar ik vind het wel aan afknapper als iemand vrijwel nooit single is geweest. Dus altijd binnen een paar weken of maanden weer naar de volgende relatie is gegaan.

27 likes

Wat vind je van mannen die volleyballen?

• Leuk
  • Vind ik niks van
  • Vreselijk om naar te kijken echt een afknapper

0 stemmers

1 like
  • Ik loop blind achter alle trends aan
  • Ik heb nog nooit zo’n Dubai reep op en dat hoef ik ook niet

0 stemmers

5 likes

Die eerste dubai reep vond ik er oprecht, jaha oprecht zo naar/goor uitzien. Chocola met gore babypoep ertussen. Het ziet er toch mega onsmakelijk uit? Of iets wat helemaal verrot is gatverdamme sorry i cant

images

• Hmm ziet er lekker uit
  • Nee man yikes
  • Neutraal

0 stemmers

1 like

Ik ben mijn partners eerste relatie (hij was 27 toen we elkaar leerden kennen), en hoewel ik het geen afknapper vond triggerde het bij mij in het begin wel vragen en onzekerheden. Maarja, er kunnen honderd redenen om nooit een relatie of juist veel relaties te hebben gehad zijn, het nummer op zich is onwijs nietszeggend. :woman_shrugging:t2:

9 likes

Het lijkt me eigenlijk best wel lekker, maar ik ga geen chocolade bestellen op internet en heb ze ook nog niet gezien in een winkel

4 likes

is dat chocolade met currypasta erin??

2 likes

Pistache vulling

2 likes

Kan natuurlijk overal aan liggen, maar de paar mensen die ik ken die eind 20 nog nooit een relatie hadden gehad zijn echt superstabiele types die zichzelf gewoon niet gek lieten maken en nu precies weten wat ze willen voor een relatie. Hebben zichzelf gewoon het tijdperk van huilen om simpele zesjes bespaard. Kan daar echt jaloers op zijn want mijn eerste scharrels en relatie waren echt zonde van mijn tijd.

54 likes

Die instagram story’s met een Polaroid erin waarvoor je je telefoon moet schudden om te ‘ontwikkelen’

• Leuk, gebruik ik
  • Leuk, gebruik ik niet
  • Dom/irritant/stom, ik schud daar niet voor
  • Dom/irritant/stom, maar ik schud toch
  • Neutraal

0 stemmers

5 likes

Je kunt er ook op tikken :wink:

7 likes

Mijn vriend is inderdaad ook zo, hij vond het allemaal gewoon niet de moeite waard, haha. Na bijna vier begrijp ik hem inmiddels heel goed, maar toen we elkaar nog niet zo goed kenden vond ik het best moeilijk! Ook een juist omdat hij gelijk vol voor onze relatie ging en er zelfs voor emigreerde, terwijl ik niet zo goed wist wat ik wilde. Ik was zo’n beetje het tegenovergestelde van hem en omringd door serial monogamists, waardoor ik er best achterdochtig van werd. Ik was bang dat hij problemen had (nee), dat hij te hoge eisen zou stellen aan een relatie (nee, maar gelukkig wel hoge eisen), etc.

5 likes

Er zijn veel mensen jarig vandaag.

Ben jij jarig vandaag?

• Ja :partying_face:
  • ja :partying_face: en ken anderen die vandaag ook jarig zijn
  • Nee
  • Nee, maar ken wel iemand die vandaag jarig is
  • Nee, maar ken meerdere mensen die vandaag jarig zijn

0 stemmers

Het meest domme vind ik nog dat je moderne polaroids die aan het ontwikkelen zijn ook helemaal niet moet schudden.

6 likes

Haha ja dat is echt een ergernis van mij, echt iedereen gaat gelijk schudden ook altijd in films enzo. Dat moet juist niet daarmee kan je de foto verpesten.

Het is de schuld van Outkast :sweat_smile:

9 likes