Stel je persoonlijke vraag #52

Lekker tijdens de feestdagen verwekt. Happy Holidays!

3 likes

Enigskind is geen woord.

14 likes

Haha ik grijp dit soort momenten altijd aan om met een ‘wist je dat……’ te komen :nerd_face:

2 likes

Maar waarom moet het niet dan?

Ik zie het nu op tv voorbij komen, en alles aan deze post is zo waar

4 likes

Hahahaa altijd genieten als Grace haar KvW-haat ventileert. Je weet meteen waar het over gaat.

1 like

Hoe rangschik jij de boeken in je boekenkast?

• Op kleur, want ik ben een oppervlakkig type
  • Op auteur. want dat is logisch
  • Op alfabetische volgorde, want ik ben een neurotisch type
  • Niet, want ik ben boekenkastloos aka een cultuurbarbaar
  • Rangschikken? Ze mogen blij zijn als ze überhaupt netjes in de kast staan

0 stemmers

1 like

Op genre en daarna op kleur/grootte

13 likes

Lees/kijk/luister je regelmatig een van onderstaande dingen?

• Lokale omroep tv/radio
  • Regionale omroep tv/radio
  • Huis aan huis krant
  • Regionale krant

0 stemmers

Ohh ja damn ik vergat: een combinatie hiervan… enne mijn excuses voor de veroordelende formulering :rofl:

3 likes

Nederlandse schrijvers - vertaald naar het nederlands - russisch/oost EU - non fictie - engels - kinderboeken. En dan hoe het mooi staat. Redelijk op grootte maar dezelfde auteur en uitgeverij meestal ongeveer bij elkaar. En non fictie staat op thema. We hebben nogal veel boeken maar zo wel altijd gelijk het overzicht.

Vakliteratuur staat op een andere plek maar ook op thema.

6 likes

Gewoon van groot naar klein

6 likes

Hehehehe da’s pas oppervlakkig lol

1 like

Zou jij willen weten hoe oud je gaat worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik ben niet zo’n barbaar dat ik geen boekenkasten heb maar de boeken zelf liggen echt overal en nergens. In de kast, ja, maar ook een stapeltje bij de bank, twee stapeltjes bij mijn leesstoel, een stapeltje bij het bed, bovenop andere kasten etc.

De kast gebruik ik eigenlijk pas als ik ze uit heb.

7 likes

Niet

3 likes

Ik ben begonnen met een gesorteerde boekenkast en alles netjes neergezet. Toen kwamen de eerste nieuwe boeken, die kregen nog een plekje door te schuiven. Nu is het een chaos met boeken boven op elkaar schots en scheef want ruimtegebrek

1 like

Met een verdeling in fictie (genres door elkaar) / non-fictie (journalistiek/autobiografie) / kookboeken / "kijk"boeken (fotografie of kunst) / kinderboeken.

Dat zoekt het makkelijkst, vind ik! Want ik onthoud geen kleur en soms ook geen auteur hoor.

2 likes

Beheer je zo’n kastje? Rouleer je dan boeken eens in de zoveel tijd?
Volgens mij zijn er veel in de buurt niet gecureerd, wat een rotzooi kan erin staan. Management boek van de opleiding HRM uit 2006 getiteld Welke type leider ben jij? Pas lag er ook een jaargang lokale krantjes in. :smile:

1 like

De partner van je beste vriendin verzint een gerucht dat je een sekstape zou hebben gemaakt. Je beste vriendin blijft achter haar partner staan maar wil ook nog bevriend blijven met jou

• Einde vriendschap
  • Dat kan ik nog wel vergeven

0 stemmers

forgive-forget-lauren-conrad

Je beste vriendin heeft een knipperlichtrelatie met een persoon die jij verschrikkelijk vindt en beschuldigt jou ervan dat jij met diegene flirt

• Einde vriendschap
  • Dat kunnen we nog wel rechtzetten

0 stemmers

thehills_l-1-78cffb36ea0f44328457b687618c3c98

1 like