Echt, wie wil er bevriend zijn met een volwassen vrouw die jou beschuldigd van flirten met haar vriend, komop daar ben je toch beter vanaf.
Poepen op werk
- Kan ik
- Kan ik niet
- Doe ik
- Doe ik (liever) niet
- Anders
- Nvt
0 stemmers
Poopy-time is me-time
Had wel multiple-choice mogen zijn! Kan en doe ik, maar liever niet
HE’S A SUCKY PERSON
Wat heb je nog over op je rekening nu alle vaste zijn afgeschreven? Als je met meer personen bent dan graag door de helft delen.
- 100
- 200
- 300
- 400
- 500
- 600
- 700
- 800+
0 stemmers
Maar dan bedoel je dus zonder de variabele kosten (die je ook sowieso maakt, zoals boodschappen) en een bedrag wat je bijvoorbeeld wil sparen (indien mogelijk), toch?
Hahahhaha ik vul dit letterlijk al poepend op de werkwc in.
Ik ga dan overigens wel naar de meest afgelegen/minst gebruikte wc.
Klopt. Dus boodschappen en leuke dingen die er nog af moeten.
Sparen is natuurlijk op eigen inzicht, is het een vaste uitgave of niet.
Ik hoor haar dit gewoon zeggen, love the hills en love Lauren. Heb die hele serie geloof ik 5 keer gekeken, kan best wel weer voor een 6e keer binnenkort (als het ergens te streamen is)
Edit: werd al blij want het staat op Netflix, maar alleen seizoen 3 en 4. Wat heb je daar nu weer aan.
Ik heb tijdens COVID the Hills gekeken met Whitney en haar man via YouTube en ik vond dat echt heel leuk haha
Hehe ja dit heb ik ook helemaal gekeken al ja. En ook the city met hun commentaar. En ook een deel van Laguna Beach
Haha ah ja ik ook alles
Voor mij is dit omdat ik denk want ik overhoud heel weinig is (nu €350,- voor alles) en dat ik wil beoordelen of mijn gevoel reëel is. En ik weet dat geen goede maatstaf is. Het is bedoeld om mijn onrust ofzo wat te dempen.
Oh grappig ik totaal niet (ik bedoel voor zo ver zulke rijke bekende mensen super sympathiek kunnen zijn), was ook altijd het meest “fan” van Whitney in the Hills en the city
Same… vind dat altijd vervelend, sorry. Was helemaal niet van plan om aan m’n banksaldo te denken want er zijn leukere hobby’s.
Edit: oh nu lees ik dat je je onrust wou dempen @keekie? Hoe dan, het levert geeneens bruikbare informatie op. Als er onder de respondenten 1 armoedzaaier en 1 miljonair zitten, met wie ga je je dan vergelijken en waarom?
Aub we kunnen alle geld polls vervangen door deze link
Saaier dan de geldpolls vind ik steeds dezelfde reacties erop
welke van deze natuurrampen heb jij wel eens meegemaakt? dan bedoel ik dat je op het moment van de ramp in de buurt was en de gevolgen direct hebt ervaren
- aardbeving
- orkaan
- tsunami
- vulkaanuitbarsting
- bosbrand
- modderstroom
- overstroming
- lawine
- tornado
- geen van bovenstaande
0 stemmers