Iemand at net een gekookt ei in een volle trein
- Lekker
-
- Geen problemen mee maar zou ik zelf niet doen
- Geen problemen mee, doe ik zelf ook
0 stemmers
Iemand at net een gekookt ei in een volle trein
0 stemmers
Oprechte vraag: waarom vinden zovelen dit vies? Is het de geur? Zou het zelf nooit doen (onhandig), maar wel nieuwsgierig naar degenen die het vies vinden haha.
Omdat de geur zich verspreidt door de hele coupƩ en lang blijft hangen
De keren dat ik naar de kapper ga is:
0 stemmers
Als ik naar naar de kapper ga betaal ik zoān:
0 stemmers
Als ik naar de kapper ga en ik ga voor een wassen, knippen beurt.
0 stemmers
Ik ga meestal 3 keer per jaar, dus wist niet of ik nou 1x per kwartaal of 1x per half jaar moest kiezen
Nu ik erover na denk is dat bij mij eigenlijk ook, maar zou dan eerder gaan voor 1x int kwartaal i guess
Nooit
Wie is jouw favoriete Pfaff zus?
0 stemmers
En je minst fave?
0 stemmers
En je favo man van zus?
0 stemmers
En je minst fav man van zus?
0 stemmers
Ik knip mijn eigen haar inmiddels, ik pak het bij elkaar, stukje links stukje rechts, niks meer aan doen
Dave!
Of ādān Daveā hahah nee geen idee of ze m zo noemen maar dān Brooeesss inderdaad hahah
Wij keken dat thuis echt altijd. Zo iconic met Sam en Kelly die boven woonden (dacht ik? Of Lyndsey) en Jean-Marie met zān gesponsorde kleding.
Hahah LOVE dat iedereen Debbie het minst leuk vindt. Ze was ook altijd aan het zeiken in die serie en het leek ook nooit leuk tussen haar en Nicolas, die ook altijd enorm aan het zeiken was.
Lindseyās man is echt zoān tyfusnormalo maar dat is ze zelf ook wel, heel anders dan haar zussen. Vond vroeger Lindsey wel veruit het leukste omdat ze als enige geen kinderen had en dus automatisch minder suf was, maar toen kreeg ze kinderen en werd ze echt supersuf haha. Vind Kelly echt een heel leuke vrouw!
Ja die serie van Sam, Kelly en hun kinderen op Videoland is ook echt leuk om te kijken!
EEEN BEEEEIR EEN BEEIRRRR!!!
Jaaa
Sjaanaaja en kendzjie zijn echt leuke kinderen ook
put some respect on bompaās name hoor, ik mis hem in dit rijtje
Och die aflevering met de begrafenis van Bompa
1x per 2/3 maanden verven. Dan sowieso vet haar, want dan pakt de verf ook beter.
1x per half jaar knippen. En ik betaal voor verven tegenwoordig dik 100 euro
Dat zij het 22 jaar met elkaar hebben uitgehouden vind ik nog het meest wonderlijk.
Erger jij je aan de overduidelijke product placement in Emily in Paris?
0 stemmers
Ik vraag me af of het ook in Gossip girl of andere series van vroeger was?