Maarrrr ik ga niet in het weekend hoor
Wil nog steeds een keer gaan, beter niet in weekend dus. Snap ik dan is zeker een stuk drukker.
Ik vind het de hel, maar woon er niet ver vandaan en kom er soms per ongeluk ineens terecht als ik gewoon naar de intratuin wil vanaf half oktober ofzo. Dan rij ik die parkeerplaats op en dan besef ik dat het weer zo tyfusdruk is dat het dus weer is opgebouwd
Voor mijn kind ga ik 1x per jaar, omdat hij het mooi vindt. Maar dan wel op een woensdag ofzo.
Nee, zeker niet in het weekend gaan. En als het lukt doordeweeks dan zou ik ook echt vroeg op de dag gaan. Het is echt de hel met parkeren en ik heb ook altijd zwaar medelijden met de andere winkels die in hetzelfde pand zitten.
Ik woon in de buurt en er is echt geen doorkomen aan als je ergens anders op het industrieterrein moet zijn.
Ben ik de enige die niet weet wat er zo bijzonder is aan Intratuin Duiven?
De grootste kerstshow van Europa
Althans, dat beweren ze zelf
ze hebben er een bizar grote kerstafdeling, volgens mij de grootste van europa ofzo?
VRE-SE-LIJK
Heel druk. Je kan je kont niet keren en eigenlijk… verkopen ze niet meer dan bij een reguliere Intratuin. Het is groter opgezet met een paar lelijke wannabe Efteling paspoppen. En ze hebben die kerstballen die ze bij de Bijenkorf hebben, Vondels volgens mij. Je ziet leukere ballen bij bijvoorbeeld Alles in Wonderland.
Oh en echt te veel Duitsers met gek gekleurd haar die voor je neus gaan lopen.
Doordeweeks en zorgen dat je er rond openingstijd bent! Dan is het best prima te doen.
Ik ga er echt heen voor mijn kind. Er is een mega kerstdorp opgebouwd waar je doorheen kunt lopen, overal lampjes, een gratis draaimolen. Maar die drukte is wel ellende…
Die heb ik niet eens kunnen zien of heb ik door alle stress vergeten
Hollywood Drama rondom P. Diddy
- Volg ik op de voet
- Ik lees af en toe wat
- Waar heb je het over
0 stemmers
Deze foto vat het wel een beetje samen:
(Ik ben hier helaas ook een keer per ongeluk terecht gekomen)
Yep je hebt gelijk, spelling is niet echt mijn ding, gelijk even aangepast.
Mn Tiktok staat er helemaal vol mee. De meeste video’s skip ik.
Ben wel benieuwd of er meer celebrities zijn die hier echt iets mee te maken hebben en of er nog meer mensen gearresteerd gaan worden.
Het klinkt echt alsof half Hollywood er iets mee te maken heeft. Vooral het Hiphop wereldje.
Door Tiktok ben ik er ook terecht gekomen, volg nu een meid die het duidelijk uitlegd. Ken P. Diddy verder niet maar klinkt alsof dit een lange zaak kan gaan worden.
Wat bedoel je hiermee? Ken je z’n muziek bijvoorbeeld niet of bedoel je wat anders?
Hoeveel % van je werktijd ben jij gemiddeld gezien niet aan het werk terwijl je dat wel zou moeten en kunnen zijn?
Hiermee bedoel ik tijd die je besteedt aan zaken zoals scrollen, dagdromen, Netflixen, veel te lang pauzeren, winkelen, eerder stoppen zonder te compenseren.
- 90% of meer (lol)
- 80%
- 70%
- 60%
- 50%
- 40%
- 30%
- 20%
- 10% of minder
- Dit is praktisch gezien niet mogelijk bij mijn baan
- Ik werk niet
0 stemmers
Mijn tante kreeg jaren ‘80 fulltime betaald terwijl ze 75% van de tijd niks aan werk deed.
Ligt eraan hoe je mijn werktijd rekent. Ik heb vooral mezelf ermee als ik niks doe, dus zolang als ik ergens in de week gedaan krijg wat er moet gebeuren vind ik het wel best.