Stel je persoonlijke vraag #52

Kunnen we deze vraag over een X aantal jaar nog een keer stellen als de knappe baby’s zijn gaan puberen :joy:

2 likes

Ik sta echt niet in voor de persoonlijkheid van welke artiest dan ook. Ga er eigenlijk standaard vanuit dat het geen leuke mensen zijn.

5 likes

Maar niet knap is niet hetzelfde als lelijk toch? Ik zou sowieso nooit iemand lelijk noemen. Voor haar is hij de mooiste die er is maar objectief gezien is hij niet per se heel knap. Niet iedereen hoeft knap te zijn toch

3 likes

Nee same maar een asshole met narcistische trekken zijn is nog iets anders dan waar mensen nu allemaal van worden verdacht natuurlijk.

2 likes

Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe het kan als ouders zeggen dat ze hun kind niet knap vinden. Of ja, baby bedoel ik dan. Het is bij moeders hormonaal bepaald dat ze hun baby knap/schattig/aantrekkelijk vinden, om ervoor te zorgen dat ze ook voor die baby blijven zorgen en dat die baby overleeft zeg maar. Als je als ouder na een jaar ofzo foto’s terugziet van de newborn fase schijnt het ook zo te zijn dat je je baby dan minder knap vindt dan wat je toentertijd vond omdat je dan die hormonen niet of veel minder meer hebt (misschien afhankelijk van of je nog borstvoeding geeft? Dat weet ik niet zeker).
Daarnaast heb ik zelf het gevoel dat ik mijn baby ook knap vind omdat ik hele vertrouwde en bekende trekken en uiterlijkheden in hem zie, trekken van mezelf en van mijn vriend, dat maakt al dat ik eigenlijk niet meer hoef te wennen aan hoe hij eruit ziet (en dus nooit denk brrr lelijk of raar ofzo).

5 likes

Ik heb ooit een onderzoek gelezen dat mensen sneller van hun kind houden als het een knappe baby is. Uiteindelijk houden ouders evenveel van een knap als van een ‘lelijk’ kind alleen duurt het langer om tot datzelfde punt te komen. Maar ik vind knap of lelijk geen termen voor een lief onschuldig babietje.

4 likes

Huh? Ik zeg toch ook dat ik luister? Daarom zou ik ook niet zomaar een artiest blokkeren/boycotten. Het maakt namelijk niks uit.

Maar er zijn meerdere redenen om niet meer naar zo’n artiest te willen luisteren dan alleen geld toch?

3 likes

In Bumba zit echt een AGRESSIEF lelijk kind, ik weet niet of ze elke keer dezelfde kinderen gebruiken maar Jezus hè, die is echt heel lelijk.

Is niet Nederlands toch dus ik zal ff kijken of ik haar kan vinden want die leest dit toch nooit

4 likes

Waar en waarom werd jij geconfronteerd met meerdere afleveringen van bumba

21 likes

Moeilijkste pol ooit. Ik vind de alledrie 10/10

2 likes

Vind jij nachos avondeten?

• Ja
  • Nee
  • Alleen van die loaded nachos met kip, gehakt of extra groente

0 stemmers

2 likes

Stel je hebt last van (ernstige) depressie, angsten, pijnprikkels of PDS en je kan voor 1000 euro iets kopen wat het mogelijk verhelpt, maar dit is niet zeker.
Zou je dit proberen?

• Ja
  • Nee
  • Anders, namelijk

0 stemmers

2 likes

dit is trouwens nav wat artikelen over nervus vagus stimulatie apparaatjes

1 like

Kijk ik gewoon graag naar

Nee, pas één keer per week op m’n nichtje en die kijkt dat sinds kort soms, en buiten dat ook tiktak maar daar zitten soms ook monsterlijke lelijke kinderen in.

Ik wacht op de foto hoor

Kon het niet vinden helaas

1 like

Moeilijk, want met m’n huidige medicatie gaat t heel goed. Ik weet niet of ik dat in zou durven ruilen met het risico dat het eerst weer slechter zal kunnen gaan.
Als ik nog geen werkende behandeling had gevonden, dan zeker weten wel trouwens.

2 likes

Duizend euro is veel geld maar als ik het had zou ik het zeker proberen, stel je voor dat je er van opknapt!

2 likes

Als mogelijk betekent dat het bewezen effectief is voor een bepaalde groep → ja.

24 likes