In Bumba zit echt een AGRESSIEF lelijk kind, ik weet niet of ze elke keer dezelfde kinderen gebruiken maar Jezus hè, die is echt heel lelijk.
Is niet Nederlands toch dus ik zal ff kijken of ik haar kan vinden want die leest dit toch nooit
In Bumba zit echt een AGRESSIEF lelijk kind, ik weet niet of ze elke keer dezelfde kinderen gebruiken maar Jezus hè, die is echt heel lelijk.
Is niet Nederlands toch dus ik zal ff kijken of ik haar kan vinden want die leest dit toch nooit
Waar en waarom werd jij geconfronteerd met meerdere afleveringen van bumba
Moeilijkste pol ooit. Ik vind de alledrie 10/10
Vind jij nachos avondeten?
0 stemmers
Stel je hebt last van (ernstige) depressie, angsten, pijnprikkels of PDS en je kan voor 1000 euro iets kopen wat het mogelijk verhelpt, maar dit is niet zeker.
Zou je dit proberen?
0 stemmers
dit is trouwens nav wat artikelen over nervus vagus stimulatie apparaatjes
Kijk ik gewoon graag naar
Nee, pas één keer per week op m’n nichtje en die kijkt dat sinds kort soms, en buiten dat ook tiktak maar daar zitten soms ook monsterlijke lelijke kinderen in.
Ik wacht op de foto hoor
Kon het niet vinden helaas
Duizend euro is veel geld maar als ik het had zou ik het zeker proberen, stel je voor dat je er van opknapt!
Als mogelijk betekent dat het bewezen effectief is voor een bepaalde groep → ja.
De remake van harry potter (komt in 2026 uit, 10 seizoenen)
0 stemmers
Fuck Rowling
Alleen als het evidence based is
0 stemmers
Als mijn moeder een abbo neemt en gaat kijken, kijk ik wel mee. In mijn eentje niet
Ik dacht dat dit over Harry Potter ging ![]()
miss illegaal
Ik ben er echt niet voor, maar ik ga hem wel kijken. Slechter dan de LOTR remake kan het iig niet…
Nee. Het origineel is voor mij niet te evenaren.