Stel je persoonlijke vraag #52

De remake van harry potter (komt in 2026 uit, 10 seizoenen)

• Jaaaaaa
  • Hmmm ga misschien kijken
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Fuck Rowling

25 likes

Alleen als het evidence based is

7 likes
Als jouw sperzieboontjes te lang in de koelkast hebben gelegen en deels bruin zijn geworden, gooi je de zak dan meteen weg?
  • Ja
  • Alleen als ze ook beschimmeld zijn
  • Nee maar ik haal de bruine stukjes er wel van af voordat ik ze kook

0 stemmers

4 likes

Als mijn moeder een abbo neemt en gaat kijken, kijk ik wel mee. In mijn eentje niet

1 like

Ik dacht dat dit over Harry Potter ging :smile:

11 likes

miss illegaal

5 likes

Ik ben er echt niet voor, maar ik ga hem wel kijken. Slechter dan de LOTR remake kan het iig niet…

Nee. Het origineel is voor mij niet te evenaren.

1 like

Als je me het 8-10 jaar geleden gevraagd had zou ik echt over the moon zijn geweest. Maar ik kan echt niets meer van Harry Potter zien zonder aan die tyfusterf te denken. Ze heeft echt alles wat met Harry Potter te maken heeft compleet verziekt met haar haatpropaganda tegen een groep mensen die al zo zwak staan in de maatschappij. Ik snap ook echt niet dat er nog steeds mensen zijn die hier enthousiast van worden.

25 likes

ik ben nog niet vergeten wat hier gebeurde toen hogwarts legacy uitkwam

8 likes

Even geheel theoretisch. Stel JK Rowling overlijdt. Zou je dan weer terug keren naar het Harry Potter Fandom? Want de schrijfster verdient er dan niks aan. Of ben je echt helemaal klaar ermee.

Ik ben zelf al die reboots zat. Er is weinigs creatiefs aan en het is makkelijk cashen met minimum risico. Want al die dertigjarigen moeten hun geld ergens aan uitgeven om een beetje dopamine te krijgen in deze treurige wereld.

Geldt overigens niet alleen voor Harry Potter. Ik ben al die constante kapitalistische nostalgie zat.

5 likes

:candle: manifesting :candle:

15 likes

True, dat was inderdaad ook al duidelijk genoeg dat het mensen echt allmaal geen flikker uitmaakt, zolang zij maar hun leuke spelletjes kunnen spelen.

@Schaakmat voor mij is het inmiddels echt te erg verpest, en er zijn ook genoeg andere dingen inoudelijk op HP aan te merken die me vroeger niet opvielen maar nu wel.
Maar vind inderdaad ook al die remakes ook compleet onnodig. Heb wel Rings of Power (grotendeels met plezier) gekeken, en House of the Dragon, en alle Marvel en Star Wars series. Maar dat zijn iig andere verhalen, geen remakes. Als er een Marauders-serie zou komen zou ik als de bitch dood was het nog wel overwegen denk ik.

7 likes

Dan gaat het naar haar estate. Is dat beter?

2 likes

Ligt eraan wat die met dat geld doen. Als die ook anti-trans doelen gaan/blijven steunen, dan is dat uiteraard niet beter. Ik kan zo snel niet vinden of zij ook terfs zijn, maar dat zal tegen die tijd wel blijken

2 likes

Oh god nee ik kan niet nog een nieuwe lading Harry Potter discourse aan van dertigers die please please eens een nieuw boek moeten gaan lezen. Als deze serie uitkomt ga ik off grid denk ik

18 likes

zet het allemaal in je dagboek en geef jezelf een mooie sticker voor dit activisme!!

12 likes

Ok, stem aangepast toen ik zag dat het om 10 seizoenen ging! Absoluut niet.

Speelt Harry Potter nog een rol in je leven? Al dat gepraat over een boycotts door dertigers voor iets dat voor kleine kinderen is bedacht.

• Nee al een decennia of twee niet meer
  • Nee al een decennium niet
  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Volgens mij heb ik dementie en dit al eerder gevraagd maar kan er gewoon niet bij dat iemand heel Harry Potter nog iets boeit.

6 likes