Stel je persoonlijke vraag #52

Is het kastenstelsel in India fucked up?

• Ja enorm
  • Ja een beetje
  • Nee is hun cultuur
  • Nee is juist goed

0 stemmers

2 likes

Ja, Gossip Girl gooide je dood met Vitaminwater. En iedereen gebruikte Bing om dingen op te zoeken.

Mijn favo ongemakkelijke product placement is in House of Cards dat Kevin Spacey ineens helemaal enthousiast is over de Playstation Vita? Ook altijd van die producten waar niemand iets mee heeft.

8 likes

OMG DIE ZEPETO!!! Toen werd ik agressief

Ik ben nu chagrijnig door de airfrance business class blablabla, maar eigenlijk vond ik ami ook al veel te irritant

2 likes

Ik ben echt gek op de kapper, mijne ken ik al sinds m’n 10e en ze is echt goed en super betaalbaar (knippen is 33 en knippen+kleuren 72). Ze zit in een andere plaats dus het is altijd een uitje met de bus bovendien hoor ik daar altijd graag alle juice. Ze heeft nu een puberzoon die laatst door de politie is thuisgebracht en ben nu al benieuwd naar de laatste updates :purple_heart:

6 likes

Haha we reden laatst verkeerd in Belgie en toen kwamen we door Beveren en ik heb minutenlang gezegd: waar ken ik Beveren van? Daar was iets… En toen bedacht ik me: daar was de zonnestudio van Debby Pfaff! Echt belangrijke informatie zit er in mijn brein. :brain:🫔

34 likes

Ojaa die Vitaminwaterparty in the hamptons!

2 likes

Hahaha ik weet nog exact hoe zij woonden en uiteraard hadden ze een zonnestudio daar, Nicolas was ook altijd zo enorm bruin.

3 likes

Het hoeft niet per se brandschoon te zijn maar dat de haarverf beter pakt op vet haar is volgens mij al achterhaald. Je mag zelfs gewoon met gewassen haar komen:

https://marieclaire.nl/artikel/514775/moet-je-je-haar-voor-het-verven-nu-wel-of-niet-wassen

Vind het toch wel zo netjes voor de kapper om niet met een vette kop van een week of langer ongewassen haar naar je afspraak te komen.

Het is volgens mij vooral beter voor je hoofdhuid om niet met pas gewassen haar te komen, vooral als je gaat bleken. Maar er zit natuurlijk een verschil in tussen een week niet wassen en op dag 2/3 haar komen (wat in mijn geval niet vettig is).

5 likes

Hoeveel flessen drank incl wijn excl bierflesjes heb je in huis?

• 0
  • 1-3
  • 4-7
  • 8-12
  • 13-16
  • 17-22
  • 23-30
  • 31+

0 stemmers

1 like

Haha ik heb een hele drankkast. :smiling_face_with_tear: Met allerlei likeuren en heeeel veel rode wijn, allemaal gekregen.

9 likes

Ja ik denk dat ik dit bedoelde, maar het verkeerd zei. Ik heb iig wel eens bij het maken van een afspraak aan de kapper gevraagd of het erg was dat mn haar vet was en toen zei ze nee is beter. Maar vet is in mijn geval max 2 dagen niet gewassen. Een week zonder wassen is voor mij sowieso geen optie :sweat_smile:

5 likes

De komende 3 dagen regen regen regen

• Mijn winterdepressie staat al klaar en ik wil niks
  • Ik hou van dit weer maar sucks voor jou
  • Ik hou van dit weer en ik weet hoe ik het ook voor jou dragelijk kan maken, namelijk…

0 stemmers

Ik ga mn pot vitamine d maar weer op t aanrecht zetten

6 likes

Dit weer heb ik nodig joh, moet ik wel fully focus op mijn studie. Maar voor anderen suckt het waarschijnlijk gewoon, sorry.

3 likes

Oh shit dat vergeet ik serieus elk jaar, thanks!!

Stel je voor dat ik eigenlijk een herfstmens ben maar gewoon altijd kamp met een vitaminetekort en gebrek aan energie :thinking:

10 likes

Koop een goed regenpak en schoenhoezen en omarm de regen! Geniet van het geluid en de geur van de regen en de zon als hij doorbreekt.

3 likes

Als je straks vrolijk post vanonder een dekentje met een appeltaart geurkaars oid dan ga ik je rapporteren.

Ik slik het hele jaar door vitamine D, dus ik ben gewoon zuur van mezelf. Heb wel mezelf getrakteerd op taart toen ik terug kwam van mijn wandeling in de regen. Alleen die had uiteindelijk nog beter gesmaakt als het gewoon zonnig was.

11 likes

Mijn winterdip komt pas echt na Kerst maar ik heb my future self een cadeau gegeven want ik neem van januari tot april om de week een dag verlof op om dingen te gaan doen waar ik blij van word maar niet genoeg aan toe kom met een klein kind (sauna, in bad, boek lezen, bakken, netflixen). Hopelijk is de dip dan minder diep :star_struck:

47 likes