Stel je persoonlijke vraag #52

Had Hema ook niet een keer zo’n storing? Waardoor je geheel gratis (of goedkoop) taart kon bestellen.

Gevonden:
https://www.parool.nl/nieuws/gratis-hema-taart-was-een-pr-stunt~b13548a3/?referrer=https://www.google.com/

Uit 2011. Waarom onthoud ik deze ongein?

7 likes

Je krijgt het artikel toch niet gratis dus zou het niet eens proberen

2 likes

Beter Bed had ook zoiets geloof ik! Een komma verkeerd geplaatst :sweat_smile:

2 likes

Ja dit was echt drama. Was wel leuk om te zien welke type klant zo’n taart probeerde te kopen en met zo’n cadeaubon aan de kassa kwam. Voornamelijk studenten die het wel lollig vonden om gratis taart te krijgen

5 likes

Mijn partner gebruikte vroeger nooit dekentjes (op de bank enzo) en was daar niet mee opgegroeid. Hij zei net ‘ik heb dat van jou overgenomen’. Hij zegt dat dat in zijn cultuur niet echt een ding is. Je ligt ten eerste niet vaak op de bank, je zit gewoon. En dekentjes zijn er al helemaal vaak niet.

Ben jij opgegroeid met dekentjes in huis?

• ik had wel altijd dekentjes
  • Ik had geen dekentjes
  • Ik ben vooral nl opgegroeid
  • Ik ben vooral met een andere cultuur opgegroeid

0 stemmers

1 like

Er waren wel dekentjes maar echt alleen voor als je ziek was en ‘bedje op de bank’ kreeg

34 likes

Mijn ouders hadden voor de sier een dekentje over de rugleuning van de bank liggen. Maar die mocht ik niet pakken om onder te liggen echt stom

6 likes

ben ff bij m’n ouders en toevallig ligt m’n moeder nu te chillen onder een deken :joy: ik leef van dekens op de bank, heb zelf een hele grote van 220x240, love it.

7 likes

De bank was mijn vaders domein, wij zaten daar als kinderen vrijwel nooit

2 likes

Ik ben niet opgegroeid met dekentjes, maar de verwarming stond ook gewoon altijd op 21 graden. Ik denk dat veel mensen daar nu ook wel een andere keuze in maken.

Verder thuis vroeger ook geen chill- of thuiskleding. Dat vind ik ook een beetje verbonden aan dekentjes.

3 likes

Wij hadden ook geen dekentjes op de bank thuis en de verwarming stond op 18. Gewoon een dikke trui aan als het koud was. En de bank was om op te zitten, liggen deed je in je bed.

3 likes

Ja dekentjes en ook wel gewoon je badjas over je kleding aantrekken 's avonds!

• Ik had wel een dekentje en geen badjas
  • Ik had geen dekentje en wel een badjas
  • Ik had geen dekentje en geen badjas
  • Ik ben vooral met de NL cultuur opgegroeid
  • Ik ben vooral met een andere cultuur opgegroeid

0 stemmers

2 likes

Nee zelfde hier. Ook nu hebben mijn ouders nog steeds geen dekentjes op de bank. En ze hebben altijd van die koude leren banken, dus vindt dat zelf ook helemaal niet lekker liggen.

Mijn man gebruikt ook nooit een deken op de bank, maargoed die zit ook altijd in z’n eigen fauteuil en heeft het nooit koud. En ook niet van huis uit.

3 likes

Ik ben gewend om je om te kleden als je thuiskomt naar iets comfortabelers/geen buitenkleding binnenshuis. Mijn moeder en ik hadden meestal dekentjes, mijn vader niet.

14 likes

Verwarming stond altijd veel te hoog, zat eerder met een t-shirt dan in een extra vest.

5 likes

Ben jij een likeable persoon?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik moet IRL vaak een beetje doen alsof ik dingen niet (meer) weet, omdat het anders awkward/creepy wordt. Ik sla altijd de meest willekeurige feitjes over mensen op. Ook als ik ze niet zo interessant vind.

31 likes

Ik had een dekentje en badjas :sweat_smile:

11 likes

Dus je badjas over je spijkerbroek? Ik snap dat nooit, dat zit toch totaal niet fijn?

11 likes

Ik had zelfs een speciaal groot kussen om voor de verwarming te leggen zodat ik comfortabel op de grond kon zitten met mn rug tegen de verwarming en mét dekentje :sparkling_heart:

2 likes