Stel je persoonlijke vraag #52

Ja i love it! :heart_eyes:

Lang er naar uit kijken en dan weten dat het echt een bijzondere ervaring wordt! Hele avond tafelen en echt megenomen worden in het verhaal van het restaurant. En je hebt echt restaurants voor iedereens stijl, dus ouderwets hoeft echt niet meer. Genoeg restaurants waarin ze gewoon in t shirt lopen!

Natuurlijk moet je wel van eten houden en daar geld voor over hebben hahah

4 likes

Ik nu vijf keer, wel op ƩƩn keer na altijd voor een speciale gelegenheid. Ik vind het echt heel bijzonder, zowel het eten als de beleving. EƩn keer bij een restaurant met drie sterren geweest, maar dat vind ik niet drie keer zo lekker en je betaalt wƩl drie keer zo veel (of in mijn geval dan toch). Dus ik ga dan liever drie keer bij een restaurant met ƩƩn ster eten.

2 likes

Sinds we allebei werken spaar ik met m’n beste vriend elke maand 10-20 euro en dan kunnen we dat daarvan doen (wat nu een keer geweest is lol)! Vind dat dan echt een heel leuk avondje uit, we gaan in december weer en nu al zin in.

Maar ja als je er te lang over nadenkt is het belachelijk veel geld en we gaan nu naar hetzelfde restaurant als vorig jaar want ben ergens toch bang dat iets anders tegenvalt en daar gaat je 150 euro dan

9 likes

Stel dat een wat groter en duurzaam kledingwinkel, maar niet zo groot als een doorgaans fast fashion winkel een fout in hun webshop heeft staan. Dus dat een artikel €175 euro kost maar een bepaalde kleur €0. Wat zou jij dan doen?

• Gelijk kopen, niet mijn fout!
  • Kopen omdat je denkt dat gaan ze toch niet sturen
  • Niet kopen maar ze even contacteren
  • Niks

0 stemmers

4 likes

Ja te veel moeite ook maar wilde even wat meer opties hebben om uit te kiezen haha

Als het is iets dat ik voor de volle prijs (of een flink aandeel ervan) ook zou kopen dan zou ik het wel proberen haha

Maar als ik het product verder niet hoef zou ik niet weten waarom. Grote kans dat je alsnog een rekening krijgt

6 likes

Ik debk dat ze bedoeld dat je het koopt om te proberen en te krijgen, maar dat je verwacht dat ze opmerken dat het een fout is en ze het om deze reden toch niet gaan opsturen
Tenminste dit maak ik er uit op

1 like

Ja dit!

2 likes

Hahaha omg dat doet me denken aan die keer dat je door een storing/fout voor een habbekrats iMac’s kon afrekenen bij de mediamarkt

4 likes

Had Hema ook niet een keer zo’n storing? Waardoor je geheel gratis (of goedkoop) taart kon bestellen.

Gevonden:
https://www.parool.nl/nieuws/gratis-hema-taart-was-een-pr-stunt~b13548a3/?referrer=https://www.google.com/

Uit 2011. Waarom onthoud ik deze ongein?

7 likes

Je krijgt het artikel toch niet gratis dus zou het niet eens proberen

2 likes

Beter Bed had ook zoiets geloof ik! Een komma verkeerd geplaatst :sweat_smile:

2 likes

Ja dit was echt drama. Was wel leuk om te zien welke type klant zo’n taart probeerde te kopen en met zo’n cadeaubon aan de kassa kwam. Voornamelijk studenten die het wel lollig vonden om gratis taart te krijgen

5 likes

Mijn partner gebruikte vroeger nooit dekentjes (op de bank enzo) en was daar niet mee opgegroeid. Hij zei net ā€˜ik heb dat van jou overgenomen’. Hij zegt dat dat in zijn cultuur niet echt een ding is. Je ligt ten eerste niet vaak op de bank, je zit gewoon. En dekentjes zijn er al helemaal vaak niet.

Ben jij opgegroeid met dekentjes in huis?

• ik had wel altijd dekentjes
  • Ik had geen dekentjes
  • Ik ben vooral nl opgegroeid
  • Ik ben vooral met een andere cultuur opgegroeid

0 stemmers

1 like

Er waren wel dekentjes maar echt alleen voor als je ziek was en ā€˜bedje op de bank’ kreeg

34 likes

Mijn ouders hadden voor de sier een dekentje over de rugleuning van de bank liggen. Maar die mocht ik niet pakken om onder te liggen echt stom

6 likes

ben ff bij m’n ouders en toevallig ligt m’n moeder nu te chillen onder een deken :joy: ik leef van dekens op de bank, heb zelf een hele grote van 220x240, love it.

7 likes

De bank was mijn vaders domein, wij zaten daar als kinderen vrijwel nooit

2 likes

Ik ben niet opgegroeid met dekentjes, maar de verwarming stond ook gewoon altijd op 21 graden. Ik denk dat veel mensen daar nu ook wel een andere keuze in maken.

Verder thuis vroeger ook geen chill- of thuiskleding. Dat vind ik ook een beetje verbonden aan dekentjes.

3 likes

Wij hadden ook geen dekentjes op de bank thuis en de verwarming stond op 18. Gewoon een dikke trui aan als het koud was. En de bank was om op te zitten, liggen deed je in je bed.

3 likes