Stel je persoonlijke vraag #52

Ja dekentjes en ook wel gewoon je badjas over je kleding aantrekken 's avonds!

• Ik had wel een dekentje en geen badjas
  • Ik had geen dekentje en wel een badjas
  • Ik had geen dekentje en geen badjas
  • Ik ben vooral met de NL cultuur opgegroeid
  • Ik ben vooral met een andere cultuur opgegroeid

0 stemmers

2 likes

Nee zelfde hier. Ook nu hebben mijn ouders nog steeds geen dekentjes op de bank. En ze hebben altijd van die koude leren banken, dus vindt dat zelf ook helemaal niet lekker liggen.

Mijn man gebruikt ook nooit een deken op de bank, maargoed die zit ook altijd in z’n eigen fauteuil en heeft het nooit koud. En ook niet van huis uit.

3 likes

Ik ben gewend om je om te kleden als je thuiskomt naar iets comfortabelers/geen buitenkleding binnenshuis. Mijn moeder en ik hadden meestal dekentjes, mijn vader niet.

14 likes

Verwarming stond altijd veel te hoog, zat eerder met een t-shirt dan in een extra vest.

5 likes

Ben jij een likeable persoon?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik moet IRL vaak een beetje doen alsof ik dingen niet (meer) weet, omdat het anders awkward/creepy wordt. Ik sla altijd de meest willekeurige feitjes over mensen op. Ook als ik ze niet zo interessant vind.

31 likes

Ik had een dekentje en badjas :sweat_smile:

11 likes

Dus je badjas over je spijkerbroek? Ik snap dat nooit, dat zit toch totaal niet fijn?

11 likes

Ik had zelfs een speciaal groot kussen om voor de verwarming te leggen zodat ik comfortabel op de grond kon zitten met mn rug tegen de verwarming en mét dekentje :sparkling_heart:

2 likes

Het was altijd super koud, want we hadden geen cv. Daarom deed ik mijn badjas over mijn kleding en dat zat vreselijk maar dan was het tenminste niet koud.

Hier nu wel altijd dekentjes :heart: Ook voor visite, als ze willen.

3 likes

Spijkerbroek zit ĂŒberhaupt niet fijn :skull:

9 likes

Nee ik snap ook niet waarom mensen die vrijwillig aanhouden als ze thuis zijn

23 likes

Ik heb een collega die thuis dus in spijkerbroek zit tot hij naar bed gaat maar toen hij laatst zei: na het sporten douche ik en dan doe ik mn spijkerbroek weer aan dacht ik echt dat ik onwel werd

65 likes

Mijn ex ging op zijn vrije dagen ook altijd helemaal aangekleed met spijkerbroek en schoenen op de bank zitten. En dan vroeg k wat ga je doen en zei hij: niks. Naja ik ben dan ook een luilak en loop het liefst elke dag de hele dag in joggingpak maar vrijwillig in je spijkerbroek op de bank zitten zonder plannen. Nee.

11 likes

Houd jij lijsten bij van dingen die je wil kopen/hebben?

• Nee
  • Soms, voor specifieke dingen voor mezelf (in de aanloop naar verjaardag of feestdagen etc)
  • Soms als ik iets specifieks zie waar ik op dat moment geen geld voor heb/wil kijken of ik dat over een tijdje nog steeds wil
  • Ja, voor een ander (kind, partner)
  • Ja, voor mezelf

0 stemmers

2 likes

Vooral met schoenen ook!! Zit je dan nooit met je benen opgetrokken op de bank? De hele dag recht? M’n schoonouders doen dit ook en ik begrijp er helemaal niks van

4 likes

Huh dus niet dat hij thuis kwam, maar dat hij wakker werd - z’n kleding EN schoenen (?!) aantrok, om vervolgens op de bank te gaan zitten? Hokehh

4 likes

Bij mijn schoonouders mag je ĂŒberhaupt niet met voeten op de bank. Dat is ordinair.

Echt vreselijk om jezelf zulke regels op te leggen.

9 likes

Ja klopt gewoon een badjas over je normale kleding. Het grootste nadeel vind ik die wijde mouwen maar verder vind ik het prima zitten. Maar ik draag ook de hele dag een spijkerbroek en ik heb daar geen last van. Behalve als ik helemaal nat geregend ben dan doe ik chill kleding aan of als ik een hele dag in een rok/jurk heb gelopen dan trek ik een (spijker)broek aan.

@Moet Ah ik wist dat ik een optie was vergeten!

2 likes

Doodvermoeiend lijkt me het vooral. Niks zo uitputtend als recht zitten op een bank

8 likes