Het was altijd super koud, want we hadden geen cv. Daarom deed ik mijn badjas over mijn kleding en dat zat vreselijk maar dan was het tenminste niet koud.
Hier nu wel altijd dekentjes
Ook voor visite, als ze willen.
Het was altijd super koud, want we hadden geen cv. Daarom deed ik mijn badjas over mijn kleding en dat zat vreselijk maar dan was het tenminste niet koud.
Hier nu wel altijd dekentjes
Ook voor visite, als ze willen.
Spijkerbroek zit überhaupt niet fijn ![]()
Nee ik snap ook niet waarom mensen die vrijwillig aanhouden als ze thuis zijn
Ik heb een collega die thuis dus in spijkerbroek zit tot hij naar bed gaat maar toen hij laatst zei: na het sporten douche ik en dan doe ik mn spijkerbroek weer aan dacht ik echt dat ik onwel werd
Mijn ex ging op zijn vrije dagen ook altijd helemaal aangekleed met spijkerbroek en schoenen op de bank zitten. En dan vroeg k wat ga je doen en zei hij: niks. Naja ik ben dan ook een luilak en loop het liefst elke dag de hele dag in joggingpak maar vrijwillig in je spijkerbroek op de bank zitten zonder plannen. Nee.
Houd jij lijsten bij van dingen die je wil kopen/hebben?
0 stemmers
Huh dus niet dat hij thuis kwam, maar dat hij wakker werd - z’n kleding EN schoenen (?!) aantrok, om vervolgens op de bank te gaan zitten? Hokehh
Bij mijn schoonouders mag je überhaupt niet met voeten op de bank. Dat is ordinair.
Echt vreselijk om jezelf zulke regels op te leggen.
Ja klopt gewoon een badjas over je normale kleding. Het grootste nadeel vind ik die wijde mouwen maar verder vind ik het prima zitten. Maar ik draag ook de hele dag een spijkerbroek en ik heb daar geen last van. Behalve als ik helemaal nat geregend ben dan doe ik chill kleding aan of als ik een hele dag in een rok/jurk heb gelopen dan trek ik een (spijker)broek aan.
@Moet Ah ik wist dat ik een optie was vergeten!
Draag jij schoenen thuis?
0 stemmers
Ik vind het juist altijd heerlijk om mijn schoenen eindelijk uit te doen als ik thuis kom
Even mijn voeten laten ademen
Ik loop altijd op sloffen thuis, heerlijk…
Denk niet dat ik mijn moeder ooit op de bank heb zien liggen of überhaupt haar voeten onder zich opgetrokken o.i.d.? En wij hadden wel dekens maar vooral voor de sier. Ik pakte ze wel gewoon om onder te zitten maar het moest wel altijd gelijk weer netjes opgevouwen terug.
Toen mijn vader (die wel graag op de bank ligt) eens voorstelde om bij de nieuwe bank zo’n liggedeelte erbij te doen heeft mijn moeder dat ook tegengehouden “want dan ga je er de hele tijd op liggen.”
That’s the whole point? Maar zij vindt dat dus iets slechts.
Heb jij al cola met augurkensap en jalapeno’s gedronken?
0 stemmers
Mijn spijkerbroeken zitten gewoon heel erg lekker.
Ja mijn ouders hebben ook geen chill outfit ofzo? Zij vinden het ook super raar als ik om 17 uur in bad ga. Of 14 uur ![]()
Misschien is dit wel gewoon een generatieding? Mijn oudere collega’s werken ook in hun nette pak thuis terwijl collega’s van mijn leeftijd voornamelijk in leggings met grote truien zitten.
Als mijn ouders me zo zien werken vinden ze ook niet dat ik echt werk
Het mag allemaal niet te comfortabel.
ik heb nog steeds naweeën van de vorige keer dat mensen hier zeiden dat ze gewoon in normale kleding chillen
Oehh, dit klinkt echt heel chill en fijn. ![]()