Stel je persoonlijke vraag #52

Draag jij schoenen thuis?

• Ja
  • Nee
  • Anders, tell me

0 stemmers

2 likes

:eek:

@spencer @MaartenVanRossem @Sneakers

2 likes

Ik vind het juist altijd heerlijk om mijn schoenen eindelijk uit te doen als ik thuis kom
Even mijn voeten laten ademen

3 likes

Ik loop altijd op sloffen thuis, heerlijk

10 likes

Denk niet dat ik mijn moeder ooit op de bank heb zien liggen of ĂŒberhaupt haar voeten onder zich opgetrokken o.i.d.? En wij hadden wel dekens maar vooral voor de sier. Ik pakte ze wel gewoon om onder te zitten maar het moest wel altijd gelijk weer netjes opgevouwen terug.

Toen mijn vader (die wel graag op de bank ligt) eens voorstelde om bij de nieuwe bank zo’n liggedeelte erbij te doen heeft mijn moeder dat ook tegengehouden “want dan ga je er de hele tijd op liggen.”

That’s the whole point? Maar zij vindt dat dus iets slechts.

7 likes

Heb jij al cola met augurkensap en jalapeno’s gedronken?

• Nee maar ben wel benieuwd
  • Nee nooit
  • Ja was vies
  • Ja was lekker
  • WTF

0 stemmers

4 likes

Mijn spijkerbroeken zitten gewoon heel erg lekker.

6 likes

Ja mijn ouders hebben ook geen chill outfit ofzo? Zij vinden het ook super raar als ik om 17 uur in bad ga. Of 14 uur :joy:

6 likes

Misschien is dit wel gewoon een generatieding? Mijn oudere collega’s werken ook in hun nette pak thuis terwijl collega’s van mijn leeftijd voornamelijk in leggings met grote truien zitten.

Als mijn ouders me zo zien werken vinden ze ook niet dat ik echt werk :joy: Het mag allemaal niet te comfortabel.

4 likes

ik heb nog steeds naweeën van de vorige keer dat mensen hier zeiden dat ze gewoon in normale kleding chillen

10 likes

Oehh, dit klinkt echt heel chill en fijn. :heart_eyes:

3 likes

Gruwel jij ook van ‘buitenkleding’ binnen op de bank?

4 likes

Nee, maar wel in bed, dat doet mijn vriend soms. Hele dag op kantoor geweest en dan zonder zich om- of uit te kleden zo in bed om te gaan chillen. Het ergste eraan vind ik nog dat hij met zijn sokken, waar hij ook het hele huis mee doorloopt, bovenop het dekbed wat opengeslagen ligt gaat liggen, dus precies op dat stuk wat bij je gezicht Iigt als je het dekbed over je heen legt. Echt gatver.
Edit: gelukkig zijn we beide heel trouw aan onze eigen kant van het bed, en verder probeer ik er maar niet teveel bij na te denken.

3 likes

Creepy ja, zo voel ik me ook wel eens. Ik heb net een nieuwe baan op een afdeling waar ik tot een aantal jaar geleden heb gewerkt en die mensen weten soms mijn naam niet eens meer terwijl ik stiekem nog weet hoeveel kinderen ze hebben en hoe hun huisdieren heten

4 likes

Mijn moeder had vroeger altijd schoenen aan in huis. :sob:

Ze ging bijvoorbeeld altijd meteen uit bed douchen en omkleden en dan zodra ze beneden kwam deed ze haar schoenen aan :sob: en dan liep ze nog een half uur door het huis met schoenen aan (met hak!) tot ze s ochtends weg ging.

Ik was echt zo blij toen ik op kamers ging, maar ik heb het idee dat ze het nu ook minder doet!

2 likes

Doet me echt denken aan een extreem verwarrend gesprek wat ik een keer met m’n moeder had. Ik zei een keer iets waar zij uit opmerkte dat ik een kopje thee kreeg van m’n psycholoog voorafgaand aan de therapiesessie. Zij is zelf ook psychotherapeut en was echt van “huh nee, therapie is werken, dan kun je toch geen thee drinken”. Dus ik zo “ehm maar ik drink als ik aan het werk ben ook regelmatig een kopje thee?”
Vond ze echt onvoorstelbaar hahahah en ik snap gewoon echt niet waar dat vandaan komt

22 likes

Dan zal ik wel een spijkerbroeken psychopaat zijn maar ik kan prima chillen met een spijkerbroek aan? Ook gewoon inclusief dekentje etc.

12 likes

Ik had vroeger bij m’n ouders wel dekentjes maar m’n ouders zelf gebruikten die echt nooit. Mijn ouders doen ‘s ochtends vroeg inderdaad na het aankleden ook meteen schoenen aan, ongeacht of ze de deur uit gaan. Ik doe ze aan zodra ik wegga en hou ze als ik weer thuis kom soms ook wel aan. Ik hou ook gewoon dezelfde kleding aan als ik thuis kom. Als ik van tevoren al weet dat ik een hele dag niks gepland heb doe ik wel vaak chillkleding aan. Chillkleding hebben m’n ouders niet eens echt. M’n moeder had een heel oud joggingpak dat ze alleen aan deed als ze echt doodziek was. Ik hou er ook van om m’n badjas over mn kleding aan te doen maar m’n vriend vind dat altijd een heel stom gezicht (en dat vind ik eigenlijk ook maar het is wel lekker warm). Ik moest vroeger ook altijd vanaf een bepaalde tijd aangekleed zijn (denk 12 uur ofzo?). Dan mocht ik niet meer in pyjama of badjas rondlopen.

2 likes

Mijn ouders (70+) hebben onlangs op aanraden van een tante voor het eerst een joggingbroek gekocht, en ze zijn er zo dolgelukkig mee, zo schattig.

42 likes

Doucht hij dan pas thuis? Want ik douche in de sportschool en daarna doe ik ook mijn spijkerbroek weer aan, dus voor mij klinkt het heel logisch :smile:

Wij liepen vroeger ook gewoon de hele dag in onze buitenkleding en er waren geen dekentjes, maar tegenwoordig hebben mijn ouders een grotere verzameling dekentjes dan ik en trekken ze ook zodra ze thuiskomen hun chillkleren aan. Ik heb ze goed opgevoed :grin: (en schoenen binnenshuis deden we sowieso al nooit aan, die gaan in de hal uit)

2 likes