Stel je persoonlijke vraag #52

ja walgelijk. bed nog erger maar ik kleed me echt meteen om als ik thuiskom

5 likes

Weet jij of een sirene een brandweer / politie / ambulance is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Alleen politie/ambulance of brandweer, want qua toon is er geen verschil maar de brandweer klinkt blikkerig.

2 likes

Ik had vroeger als tiener ook altijd mijn spijkerbroek aan tot ik naar bed ging. En ik snapte oprecht niet waarom andere mensen een joggingbroek aandeden of thuis geen bh aanhadden.

Ik ging ook gewoon gerust een film kijken in bed met mijn spijkerbroek aan?!!

Echt bizar, ik heb nu wel altijd chill kleding aan thuis.

4 likes

Ja en hoewel de nieuwe allemaal hetzelfde zouden klinken is er bij de oude variant duidelijk verschil

2 likes

Ik heb ook het idee dat het een generatieding is! Ik heb mijn oude buren een keer gehoord toen ik op mijn balkon zat. De man vroeg of het al tijd was voor koffie, daar had hij zo’n zin in. Maar de vrouw zei iets van “welnee, het is nog geen 15:00 uur herman! Nog 20 minuten”. En dat vond ik zo bizar, dat je gewoon echt vast houdt aan heel specifieke tijden om je gewoontes uit te voeren ipv denken “goh, zin in koffie dus ik ga koffie zetten”.

62 likes

Omg nee joh :joy: Vind dit echt psychotic hahaha

@kali dit dus :joy:

Ik voel me nooit echt ‘thuis’ totdat ik weer in mijn lounge kleding/ pyjama zit. Als ik in mijn spijkerbroek zit ben ik mentaal nog op mijn werk haha

5 likes

Ja incl douchen, ik voel me altijd vies als ik van buiten kom dus wil zsm douchen en andere kleding aan. Maar stel die broek leg ik ff apart dan heb ik geen probleem om hem de volgende dag gewoon binnen aan te hebben als ik nog een paar uur thuis blijf. Slaat echt nergens op eigenlijk :joy:

3 likes

Ik ook, ook gewoon met rokje en panty eigenlijk. Ik vind een bh ook niet oncomfortabel :sweat_smile: Maar ik ben ook in een schoenen in huis huishouden opgegroeid, dus was het ook niet anders gewend dan dat je je pas weer omkleed dan wanneer je naar bed gaat. Pas toen ik op mezelf ging wonen kwam daar verandering in

3 likes

Haha ja mijn opa&oma deden dit ook altijd. Ze aten bijv. elke dag om 16:00 uur een appel. Echt altijd, elke dag en ook echt exact op dat tijdstip, ze weken daar nooit vanaf :joy:

10 likes

Jaaaa mijn oma raakte ook helemaal in paniek als ze “lunchtijd” was vergeten en dan begon ze als een gek de tafel te dekken en alles neer te zetten. Alles moest op bepaalde tijden. En wat moet de rest van de buurt wel niet denken als je pas om 13.30 eet ipv 12.00. đŸ«Ą

14 likes

Ik neem in de avond gerust koffie en thee tegelijkertijd als ik daar zin in heb nou alsof de wereld vergaat, want ‘dat hoort niet’

3 likes

Buurvrouw Gerrie helemaal roodaangelopen, omdat ze daar pas 3 uur later over kan roddelen omdat het dan pas tijd is voor thee. :coffee:

9 likes

Ohh mijn opa en oma ook. Doodzonde, ze wonen op een eiland, maar praktisch blijft er zo weinig tijd over om even naar zee te gaan, want om half 11 drinken we koffie, 12uur lunch, 2u weer koffie geloof ik?

12 likes

Oh zooooooo vreselijk ik heb ook vrienden waarbij iedereen bij het stipte koffiemoment aanwezig MOET zijn ookal drink je geen koffie of heb je geen zin? Ik vind dat echt tering burgerlijk

5 likes

Waarom zijn Nederlanders zo? :joy:

1 like

Ik heb eens >20 uur gevlogen in spijkerbroek :joy: :joy: maar die is wel wijd en elastisch dus vond het echt prima eigenlijk

3 likes

Ik kan makkelijk in spijkerbroek chillen? Val er zo mee in slaap :smiling_face_with_tear::sweat_smile:

5 likes

Heb jij de viral sushi sandwich al geprobeerd?

• Ja, was heel lekker!
  • Ja, maar matig tevreden
  • Waar heb je het over
  • Nee, wil ik nog wel
  • Nee wil ik ook niet

0 stemmers

1 like

Johhh echt een daredevil jij hoor

3 likes