Ik neem in de avond gerust koffie en thee tegelijkertijd als ik daar zin in heb nou alsof de wereld vergaat, want ‘dat hoort niet’
Buurvrouw Gerrie helemaal roodaangelopen, omdat ze daar pas 3 uur later over kan roddelen omdat het dan pas tijd is voor thee. ![]()
Ohh mijn opa en oma ook. Doodzonde, ze wonen op een eiland, maar praktisch blijft er zo weinig tijd over om even naar zee te gaan, want om half 11 drinken we koffie, 12uur lunch, 2u weer koffie geloof ik?
Oh zooooooo vreselijk ik heb ook vrienden waarbij iedereen bij het stipte koffiemoment aanwezig MOET zijn ookal drink je geen koffie of heb je geen zin? Ik vind dat echt tering burgerlijk
Waarom zijn Nederlanders zo? ![]()
Ik kan makkelijk in spijkerbroek chillen? Val er zo mee in slaap ![]()
![]()
Heb jij de viral sushi sandwich al geprobeerd?
- Ja, was heel lekker!
- Ja, maar matig tevreden
- Waar heb je het over
- Nee, wil ik nog wel
- Nee wil ik ook niet
0 stemmers
Johhh echt een daredevil jij hoor
Jeetje, het woord viral is ook niet meer wat het geweest is. Alles met eten is tegenwoordig viral
Haha alleen die Dubai reep en die sushi sandwich toch de afgelopen weken? Of heb ik dingen gemist?
True, van de afgelopen weken, maar heb al van viral friet, viral stroopwafels, viral komkommersalade (wtf?!?), watertok gehoord. What’s next ![]()
Komkommersalade haha
moet nu ook ineens aan de crompouce denken die vorig jaar zo’n hype was
Ik kende het ook niet, maar open net Instagram en zie het in de story van snackspert langskomen (denk dat dat hem is tenminste?). Dus voor wie benieuwd is: zijn review is vanavond te zien in het Jeugdjournaal.
Alles wat Monica eet, of Eloise, lijkt in mijn feed viral te gaan. Monica at hem samen met Rhode dus dan heb je gelijk een combinatie van mensen met een grote doelgroep denk ik ![]()
Omg ik zag hier gisteren een video van. Zo’n meisje dat haar “water of the day” ging maken. En dan 4 verschillende pakjes met smaakmakers in neonkleuren en (niet overdreven) minstens 200 ml siroop in het water. En dan dus 6 smaken DOOR ELKAAR. En zij doet dit elke dag? Zal 100% ragebait zijn, maar toch zat ik met afschuw te kijken.
Ik weet niet of een liter siroop in de week nou echt onder dieetcultiur valt haha. Overconsumptie wel, dat je 500 accessoires in huis hebt voor je frankensteinwater.
Een tijdje geleden plaatste een vrouw tiktoks over haar mislukte date met een man en toen die man zijn kant van het verhaal liet horen vroegen veel mensen in de comments meteen om zijn webshop om hem te ondersteunen??? Huhhhh je hebt niet eens echt interesse in het product, doe normaal
Sorry maar nu ga je echt te ver
Mijn vader hamert er altijd op dat ik een spijkerbroek draag als ik ga vliegen voor het geval er iets gebeurd dat je iets meer bescherming hebt……. en ook al geloof ik er niet in vlieg ik dus meestal wel met spijkerbroek ![]()
Nee maar een vriend van mij gaat er 3 maanden heen dus ik vrees er wel voor