Stel je persoonlijke vraag #52

Jeetje, het woord viral is ook niet meer wat het geweest is. Alles met eten is tegenwoordig viral

7 likes

Haha alleen die Dubai reep en die sushi sandwich toch de afgelopen weken? Of heb ik dingen gemist?

True, van de afgelopen weken, maar heb al van viral friet, viral stroopwafels, viral komkommersalade (wtf?!?), watertok gehoord. What’s next :smiling_face_with_tear:

6 likes

Komkommersalade haha
moet nu ook ineens aan de crompouce denken die vorig jaar zo’n hype was

4 likes

Ik kende het ook niet, maar open net Instagram en zie het in de story van snackspert langskomen (denk dat dat hem is tenminste?). Dus voor wie benieuwd is: zijn review is vanavond te zien in het Jeugdjournaal.

Alles wat Monica eet, of Eloise, lijkt in mijn feed viral te gaan. Monica at hem samen met Rhode dus dan heb je gelijk een combinatie van mensen met een grote doelgroep denk ik :sweat_smile:

2 likes

Omg ik zag hier gisteren een video van. Zo’n meisje dat haar “water of the day” ging maken. En dan 4 verschillende pakjes met smaakmakers in neonkleuren en (niet overdreven) minstens 200 ml siroop in het water. En dan dus 6 smaken DOOR ELKAAR. En zij doet dit elke dag? Zal 100% ragebait zijn, maar toch zat ik met afschuw te kijken.

6 likes

Ik weet niet of een liter siroop in de week nou echt onder dieetcultiur valt haha. Overconsumptie wel, dat je 500 accessoires in huis hebt voor je frankensteinwater.

8 likes

Een tijdje geleden plaatste een vrouw tiktoks over haar mislukte date met een man en toen die man zijn kant van het verhaal liet horen vroegen veel mensen in de comments meteen om zijn webshop om hem te ondersteunen??? Huhhhh je hebt niet eens echt interesse in het product, doe normaal

2 likes

Sorry maar nu ga je echt te ver

3 likes

Mijn vader hamert er altijd op dat ik een spijkerbroek draag als ik ga vliegen voor het geval er iets gebeurd dat je iets meer bescherming hebt

. en ook al geloof ik er niet in vlieg ik dus meestal wel met spijkerbroek :joy:

Nee maar een vriend van mij gaat er 3 maanden heen dus ik vrees er wel voor

2 likes

Denk niet dat als je neerstort dat een spijkerbroek je gaat redden :grimacing:

26 likes

De de ouders van mijn moeder ex vriend waren ook zo stug en toen is die vader een keer boos geworden tijdens een verjaardag in de middag, want in de middag eet je taart en dan hoort er geen chips op tafel te staanđŸ« 

Echt wat is er mis met mensen???

4 likes

haha ik ben echt nummer 1 chillen met een spijkerbroek hater maar dit doe ik ook. ik kan niet!!! met een joggingbroek aan naar buiten, voelt hetzelfde als jeans binnen eigenlijk. dus ik lijd gewoon op 12 uur lange vluchten omdat ik het kut vind om op het vliegveld en onderweg naar mijn accommodatie etc. chillkleding aan te hebben

4 likes

Ja ik zie er al uit alsof ik 5 x ben doorgespoeld, laat me er dan iig nog enigszins fatsoenlijk gekleed uit zien.

2 likes

Dat is voor mij echt de enige uitzondering om in een joggingbroek/legging naar buiten te gaan (buiten die enkele keer op weg naar de sportschool als ik een keer direct vanuit huis en daarna ook meteen weer terug naar huis ga)

1 like

En als je te water komt, heb je een zeikesnatte spijkerbroek. Reden te meer om een joggingbroek te dragen tijdens het vliegen

6 likes

Nee ik heb die illusie niet en m’n vader denk ik ook niet :joy: maar misschien kan het wel schelen met heel hevige plotselinge turbulentie?

En dat Nederlanders dan zeggen dat Duitsers zo stug en streng zijn :joy:

1 like