Zou het jou dwars zitten als alles wat je ooit over alle forummers hebt gezegd, openbaar zou worden?
- Ik heb nog nooit iets gezegd/geroddeld
- Nee hoor geen probleem
- Zou het misschien een beetje kut vinden
- Oei heel kut
0 stemmers
Zou het jou dwars zitten als alles wat je ooit over alle forummers hebt gezegd, openbaar zou worden?
0 stemmers
Mijn collega (van begin 30) doet dit ook haha. Ik zit soms lekker ās middags chips te eten op kantoor als het er toevallig is of als we een borrel hebben of gewoon als ik er zin in heb en dan vraag ik of zij ook wil en dan zegt ze Ć”ltijd āNee, chips is alleen voor ās avondsā. Ik roep dan altijd LIVE A LITTLE maar dat maakt geen indruk.
Lijkt me echt zooo saai om zo op de klok te leven
Wij zijn gewoon een stelletje übercalvinisten in Nederland. Zelfs mijn katholieke schoonouders zijn van 1 koekje bij de koffie en inderdaad allemaal vaste tijden voor dagelijkse dingen. Volgens mij eten die ook standaard elke ochtend twee boterhammen met hetzelfde beleg en hetzelfde fruit. Die zullen dan ook niet een keer 1 boterham eten of 3 als ze minder of meer honger hebben.
Terwijl mijn Duitse familie behoorlijk degelijk is en best over een aantal zaken heel ouderwets denken, maar ze zijn een stuk losser met dit soort dingen en vooral een heel stuk gastvrijer, dus lekker 3 soorten taart bij de koffie (ook om 11.00 of om 14.13) en niet maar 1 droog mariakaakje.
Ja mijn ouders hebben laatst maar aangekondigd dat de verjaardag die om 15 uur begon zonder taart was (maar wel met genoeg borrelhapjes, snacks en avondeten) want anders raakt de familie helemaal van slag, want je begint een verjaardag toch met koffie en taart!!1!
Dit is zo opvallend. Mijn ene oma is katholiek Nederlands opgegroeid. Wel echt van alles op bepaalde tijden en standaard routines. Bij verjaardagen is er taart, maar voor iedereen eigenlijk maar 1 punt.
Mijn andere oma is duits en bij hun hadden ze vroeger soms gewoon 8 taarten en verwachten ze dat je echt weggerold moet worden na zo een verjaardag. Want er was ook nog koekjes, chips etc
Ik denk ook echt dat bijvoorbeeld dat Van Wonderen geluk heeft gehad door TikTok, want zonder TikTok was die trend echt gestorven. Bijna geen normaal denkende Nederlander trapt in die supermarkt stroopwafels met chocolade.
Ze bedoeld volgensmij meer in de zin wat iemand prive of in dm gezegd heeft tegen iemand anders
Dat dat openbaar gemaakt zal worden
Ik heb nog nooit iets over een forummer tegen een andere forummer gezegd want ik spreek geen forummers buiten het forum! (Nu hou ik op met het woord forum)
Maar ik vraag me dus altijd af hoe zoiets ontstaat? Kennen jullie elkaar in het echt? Slide je in de dm bij iemand omdat je verwacht dat die persoon een roddel over een ander persoon wel kan waarderen? Of bestaan die appgroepen al sinds egf?
Tijdens corona zijn ook toch appgroepen gemaakt? Iig zo ben ik bij mijn gang gekomen
Oh dat heb ik dan gemist.
Maar gaan jullie dan printscreens naar elkaar sturen en zeggen OMG moet je kijken wat hier nou weer voor raars wordt gezegd?
Hahaha high school / mean girls vibeee
Maar mogen wij dan nu printscreens van jullie printscreengesprekken?
Printscreenception
Lullig.
praat jij wel eens over het forum met andere forummers?
0 stemmers
Whaha het eerste wat in me opkwam was ājaā maar die guy is ook colombiaans geadopteerd tho, maar toen hij op zoek ging naar zn bio ouders vonden sommige dat hij erin doorsloeg en het er teveel over had. Echt insane!
Maar nee ken niet zoān persoon.
En ALleS iS altijd bETeR in -insert random land-
Sowieso
Ja sorry, maar roddelen is mijn leven