Maar mogen wij dan nu printscreens van jullie printscreengesprekken?
Printscreenception
Lullig.
praat jij wel eens over het forum met andere forummers?
- ja 1 op 1
- ja in groepen
- ja met meerdere mensen
- ja met een iemand
- nee nooit
0 stemmers
Whaha het eerste wat in me opkwam was “ja” maar die guy is ook colombiaans
geadopteerd tho, maar toen hij op zoek ging naar zn bio ouders vonden sommige dat hij erin doorsloeg en het er teveel over had. Echt insane!
Maar nee ken niet zo’n persoon.
En ALleS iS altijd bETeR in -insert random land-
Sowieso
Ja sorry, maar roddelen is mijn leven
Ik heb heus wel eens wat gezegd over bepaalde reacties tegen iemand, wat ik eigenlijk al belachelijk vind van mezelf.
Maar met een hele (app)groep roddelen over wat er hier allemaal wordt gezegd en door wie en wat je daar van vindt, vind ik wel next level treurig ![]()
Hahaha ik OMG hierop
Roddelen heeft toch gewoon een bewezen sociale functie
Ik vind dat ook best jammer om te bedenken. Vooral omdat je juist op zo een forum niet kan zien wat iemand ergens precies mee bedoeld of de achtergrond van iemand.
En de lijn tussen roddelen en echt slecht praten is maar heel dun
Elk jaar is er wel iemand die zegt dat haar vol angstige mensen zit die zich niet durven uit te spreken. So, I guess so.
Ik lees dat ook op andere plekken, als er toch één plek is om je assertiviteit te oefenen is het achter je toetsenbord
Jullie willen echt niet weten wat er besproken wordt ![]()
Kan iemand even het verhaal van de mol moeke delen?
![]()
Sjongejonge. Gaan jullie dit nou echt goedpraten?
Own het gewoon.
Ik geloof echt niet dat iemand hier verder van wakker ligt hoor.
Wel erg positief benaderd dit. Ik heb ook even artikelen gelezen en já roddelen heeft goede functies, maar dat zijn dan roddels zoals ‘x levert nooit op tijd iets in’ zodat je gewaarschuwd bent en hem niet als projectpartner kiest. Roddelen in de zin van ‘informatie uitwisselen’ kan dus positief zijn.
Roddelen in de zin van anderen neerhalen richt meer kwaads aan dan goeds. En mensen doen dat vooral om zichzelf beter te voelen door anderen naar beneden te halen. Zelfs het vermoeden hebben dat er over je(negatief) geroddeld wordt, kan al tot negatieve gevolgen leiden bij mensen. Dus ja: óók dit negatieve roddelen heeft een functie, anders deden mensen het niet zoveel. Maar of dat nou zo fantastisch is… vind ik niet.
Ik roddel ook echt niet over mijn vrienden, nooit. Tenzij het positief is. Vroeger op de middelbare wel gedaan hoor.
zou je t erg vinden als mensen roddelen over jouw posts?
- ja ik zou dat wel kut vinden
- mwah beetje
- nee boeit me niet
0 stemmers
en zou je willen weten wie wat zegt?
- ja graag
- nee hoor
- twijfel
0 stemmers