Ja maar dat wist degene tegen wie ze het zei niet
Ik denk dat ik de meeste Posts hier lees omdat ik op een link klik die iemand anders naar me stuurt, van kijk dit blablabla. Is zeker waar de laatste tijd want ik vind het forum steeds minder leuk/herkenbaar dus tegenwoordig lees ik het voornamelijk zo.
Stel je had een extra kamer over in je huis, wat zou je ermee doen?
- Bibilotheek
- Inloopkast
- Sportkamer
- Rommelkamer
- Logeerkamer
- Hobbykamer
- Kantoor
- Yoga Room
- Garage/Schuur
- Anders vertelā¦
0 stemmers
Nou eerlijk gezegd heb ik dit. En ja ik heb hier een inloopkast met kaptafel erin enzo van gemaakt. Ik vind het vooral fijn dat het echt āmijnā kamer is. Heb ik ook zelf lelijk roze geschilderd, en lelijke lampjes zo boven die kaptafel. En ik houd dus niet eens zo van make-uppen en dat allemaal. We hadden 2 slaapkamers over. Jaha ik weet, een luxe. Vind het nu vooral fijn dat ik daar ongestoord van alles kan doen wat ik wil. Moet het eigenlijk nog meer girly maken vind ik. Mijn vriend komt er alleen soms random in om bodylotions van mij op te doen en ik vind het dan zo droog om te zien hoe hij op mn roze krukje zit en die hele kaptafel niet past. Dus eigenlijk is het een inloopkast/make up iets.
Een slaapkamer, haha. Ik woon in een ƩƩnkamerwoning, een aparte slaapkamer zou ik echt fijn vinden.
Inloopkast met make-up tafel en nagel spullen š©· maar de oververmoeide moeder in mij roept een extra geluidsdichte slaapkamer.
Lijkt je jou leuk burgemeester te zijn van jouw gemeente?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En van een andere gemeente (mag zelf kiezen welke)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ok en kan die persoon mij ook voorzien van links want ik moet me dus wel door 95% pulp worstelen om 5% leuke posts of high quality irritainment te lezen
weet jij waarvan dit de vlag is
- ja
- nee
0 stemmers
hawaii! kwam hier net pas achter en was echt verbaasd
Bibliotheek, maar een waskamer of bijkeuken met pantry zou ik ook gaaf vinden.
Een zwembad
Ja het is wel vaak in de trant van: pietje zegt weer last minute af en neem nooit inniatief om af te spreken ect. Daarvan is alles ook al wel tegen pietje zelf gezegd, maar soms ben je gewoon even gefrustreerd en wil je even spuien.
Een extra eigen badkamer met een bad, wastafel en toilettafel erin, zodat ik een ruimte heb waar ik me alleen (zonder man en kind) kan klaarmaken, geen wastafel hoef te delen en eindelijk ruimte heb voor een bad.
Nee maar ik zie dus soms wel aan mijn insta stories dat ze door zijn gestuurd en soms zie ik dan ook naar wie. En dat zijn soms stories van mijn kind en dan denk ik ??? Maar dan verwijder ik iedereen die daar misschien mee te maken heeft en sws diegene naar wie het is gestuurd.
Als ik dictatoriaal mocht regeren wel
Ik heb alleen een woon- en slaapkamer (en allebei vrij klein), zou graag een kantoor hebben voor thuiswerken waar ik een fatsoenlijk bureau en een echt bureaustoel kwijt kan
@Karl_Lagerfeld ik wist niet eens dat je dat kon zien ik ben blijkbaar heel saai, heb nog nooit gehad dat iemand mijn story doorgestuurd heeft.
Wat het roddelen in dms betreft, ik denk niet dat ik daar interessant genoeg voor ben. Maar buiten twee mensen die ik 1 keer in het echt heb gezien zijn jullie ook allemaal zo abstract voor me dat ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat ik dat erg zou vinden.
zie je dan dat iemand die je niet volgt heeft gekeken? dat vind ik wel heel raar als mensen dat doen. heel anders dan roddelen over openbare forumposts
Ik zou echt zo graag een extra kamer willen. Die zou dan meteen multifunctioneel zijn want ik zou er een bureau met computerschermen in zetten zodat ik eindelijk niet meer op mān laptop aan de eettafel hoef te werken, mān wielrenfiets daar stallen, het wasrek er neerzetten en een stellingkast voor mān hobbyspullen. Dan is ie ook wel vol denk ik.
Nee ik zie dan dat story 1 bijvoorbeeld 8 keer is bekeken en story 2 dan 9 keer. Dat kan niet zonder dat de tweede is doorgestuurd naar iemand die de eerste niet heeft gezien. Als je dan de kijkers vergelijkt zie je iig naar wie het is gestuurd, want dat is degene die story 1 niet heeft gekeken.
Uhm hoe kun je zien dat jouw story is doorgestuurd? Asking for my stalker self
Ooh een inloopkast heerlijk! Ik had er eentje toen ik alleen woonde en was daar zo blij mee. Maar helaas nu is wat onze inloopkast was een kinderkamer en staat mijn kast deels op zolder waardoor ik daar niet eens zo vaak meer in kijk en dus leuke kleding mis hahah