Dus jij weet wie van het forum er over je roddelt?
Volgens mij als je snel doorklikt telt hij het ook niet als gezien.
Ik vraag me ook een hele tijd af dat als je de story voorbij ziet komen op Facebook (op je tijdlijn, niet daar bovenin) dat je hem dan ook automatisch op insta heb gezien?
Dus als ik een story op Facebook voorbij zie komen, ziet diegene dan op insta dat ik hem al heb gezien?
Ik weet niet of dit echt roddelen is, maar ik vind confrontatie altijd moeilijk dus als ik iets te klagen heb over een vriendin merk ik dat ik dat ook wel tegen andere vriendinnen doe. Maar ik ben er wel beter in geworden de afgelopen jaren om het dan ook gewoon naar de vriendin in kwestie uit te spreken. Vroeger was ik daar eerlijk gezegd vaak te schijterig voor haha en dan kon ik bepaalde dingen ook best hoog op laten lopen, maar dat doe ik niet meer.
Maar dat is de vlag van een staat niet van een land, denk niet dat veel mensen die kennen? Ik heb ook geen idee hoe de vlag van Tennessee of Montana ofzo eruit ziet
Ik denk dat de verbazing hem er vooral in zit dat de Union Jack erin verwerkt is. Dat vond ik er iig best verbazingwekkend aan
Ken jij mensen die te erg in de rouw zijn blijven hangen? En dan niet van ouders, beste vrienden of broer/zus maar van meer side personen als oma’s/opa’s, kennissen etc?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou bij degene die daar het meest last van heeft gaat het om een hond
- Lekker als snack tussendoor
- In soep of als bijgerecht
- Eet ik alleen in een restaurant
- Gyoza’s??
0 stemmers
Vaak eet ik gyoza’s als lunch of avondeten, zonder de soep.
Ja en je kunt natuurlijk niet voor een ander zeggen yo nu is het wel genoeg maar in mijn omgeving is iemand die nog steeds niet kan praten over het overleden huisdier en dat is toch al wel 5 jaar geleden inmiddels ofzo
Oh dat snap ik dan weer wel, heb meer verdriet om mijn hond dan om mijn narcistische vader
Overrated
Je kan uiteraard niet oordelen over verdriet, maar een vriendschap van mij is doodgebloed omdat ik het verdriet over haar dode paard niet meer aankon. Altijd alles werd met dat dier vergeleken. “Ja toen Roza er nog was had die me wel kunnen opvrolijken!”.
Tussen Roza’s dood en beëindiging vriendschap zat meer dan tien jaar.
Wist jij dat ChristenUnie Carola Schouten (nieuwe burmees van rdam) een kind heeft van een one night stand?
- Ja wist ik
- Nee maar heb nu meer respect
- Nee maar heb nu minder respect
0 stemmers
Nee en dat heeft geen invloed op mijn respect.
Saaaaaaaaaaai
Wat een verrassend en verfrissend aspect.
Zo wat een zondaar.
Ja toch, vind haar echt een Mensch nu. Vakantiesouveniertje als twintiger. You go girl.