Stel je persoonlijke vraag #52

Overrated :wave:t3:

4 likes

Je kan uiteraard niet oordelen over verdriet, maar een vriendschap van mij is doodgebloed omdat ik het verdriet over haar dode paard niet meer aankon. Altijd alles werd met dat dier vergeleken. “Ja toen Roza er nog was had die me wel kunnen opvrolijken!”.

Tussen Roza’s dood en beëindiging vriendschap zat meer dan tien jaar.

23 likes

Wist jij dat ChristenUnie Carola Schouten (nieuwe burmees van rdam) een kind heeft van een one night stand?

• Ja wist ik
  • Nee maar heb nu meer respect
  • Nee maar heb nu minder respect

0 stemmers

2 likes

Nee en dat heeft geen invloed op mijn respect.

58 likes

Saaaaaaaaaaai

5 likes

Wat een verrassend en verfrissend aspect.

8 likes

Zo wat een zondaar.

3 likes

Ja toch, vind haar echt een Mensch nu. Vakantiesouveniertje als twintiger. You go girl.

8 likes

Hoeveel uur is op jouw werk fulltime?

• 40 uur
  • 39,5 uur
  • 39 uur
  • 38,5 uur
  • 38 uur
  • 37,5 uur
  • 37 uur
  • 36,5 uur
  • 36 uur
  • 35,5 uur
  • 35 uur
  • 34 uur
  • 32 uur (bless you)
  • Nog een andere optie :expressionless:

0 stemmers

1 like

side note: 38u in 4 dagen, dus je werkt wel 4x9,5. maar wel drie dagen vrij dus.

2 likes

Klinkt vreselijk

15 likes

46 uur

2 likes

Max. 36 uur contract maar in de regel werkt iedereen 40.

En dan tijd voor tijd of hoe is dat geregeld?

2 likes

Yes! Ideaal wat mij betreft

5 likes

Maar is dat dan echt 9,5 uur (dus bijvoorbeeld van 8 tot 6) of werken mensen dan in de praktijk toch gewoon 8 uur en/of nog in het weekend ofzo? Weet niet wat voor branche dit is natuurlijk, maar als dit om een kantoorbaan is dan lijkt het me echt onhaalbaar iedere week.

1 like
Vind jij op kraambezoek gaan, iets leuks om te doen?
  • Jaaa, nieuwe baby kijken!
  • Nee, het is dat het van me wordt verwacht
  • Neutraal
  • Anders, nl

0 stemmers

Ik ga alleen op kraambezoek bij mensen die dicht bij me staan, dus dan vind ik het heel leuk. Heb niet veel met die baby’s, maar vind ze van mensen waar ik close mee ben altjd wle goed te handelen en vind het vooral fijn voor de ouders die er blij mee zijn. Als ik verwacht zou worden bij kennissen of collega’s waar ik niet close mee ben zou ik het waarschijnlijk wel een stuk minder leuk vinden (en een excuus zoeken om niet te gaan)

30 likes

ik besef me nu dat ik het nog nooit van me leven heb gedaan

Waar ik woon bestaat het concept kraambezoek helemaal niet, maar ik begin nu baby’s in mijn omgeving te krijgen (ik ben vorig jaar in juni voor het eerst tante geworden, de eerste baby in mijn vriendengroep is in mei geboren, de tweede komt er als het goed is deze dagen aan) en ik vind het echt fantastisch om de mensjes die gemaakt zijn door de mensen waar ik om geef te leren kennen. :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :cupid:

Ik vind baby’s op zich een beetje eng, zo fragiel en lijkend op een aardappel, maar een baby die ik ken vind ik eigenlijk altijd leuk.

11 likes