Hoeveel uur is op jouw werk fulltime?
- 40 uur
- 39,5 uur
- 39 uur
- 38,5 uur
- 38 uur
- 37,5 uur
- 37 uur
- 36,5 uur
- 36 uur
- 35,5 uur
- 35 uur
- 34 uur
- 32 uur (bless you)
- Nog een andere optie
0 stemmers
Hoeveel uur is op jouw werk fulltime?
0 stemmers
side note: 38u in 4 dagen, dus je werkt wel 4x9,5. maar wel drie dagen vrij dus.
Klinkt vreselijk
46 uur
Max. 36 uur contract maar in de regel werkt iedereen 40.
En dan tijd voor tijd of hoe is dat geregeld?
Yes! Ideaal wat mij betreft
Maar is dat dan echt 9,5 uur (dus bijvoorbeeld van 8 tot 6) of werken mensen dan in de praktijk toch gewoon 8 uur en/of nog in het weekend ofzo? Weet niet wat voor branche dit is natuurlijk, maar als dit om een kantoorbaan is dan lijkt het me echt onhaalbaar iedere week.
0 stemmers
Ik ga alleen op kraambezoek bij mensen die dicht bij me staan, dus dan vind ik het heel leuk. Heb niet veel met die baby’s, maar vind ze van mensen waar ik close mee ben altjd wle goed te handelen en vind het vooral fijn voor de ouders die er blij mee zijn. Als ik verwacht zou worden bij kennissen of collega’s waar ik niet close mee ben zou ik het waarschijnlijk wel een stuk minder leuk vinden (en een excuus zoeken om niet te gaan)
ik besef me nu dat ik het nog nooit van me leven heb gedaan
Waar ik woon bestaat het concept kraambezoek helemaal niet, maar ik begin nu baby’s in mijn omgeving te krijgen (ik ben vorig jaar in juni voor het eerst tante geworden, de eerste baby in mijn vriendengroep is in mei geboren, de tweede komt er als het goed is deze dagen aan) en ik vind het echt fantastisch om de mensjes die gemaakt zijn door de mensen waar ik om geef te leren kennen.
Ik vind baby’s op zich een beetje eng, zo fragiel en lijkend op een aardappel, maar een baby die ik ken vind ik eigenlijk altijd leuk.
Hahah ik vind kleine baby’s ook altijd een beetje eng haha ondanks dat ik er nu zelf een heb. Verder vond ik daarvoor kraambezoek altijd wel leuk maar ik dacht wel ja kan verder niet meepraten over bevallen en al die dingen. Nu is t alsnog niet m’n favoriete onderwerp maar snap t nu beter.
Ik vind de kinderen van mensen die ik heel leuk vind gewoon leuk by proxy. Bij goede vrienden vind ik kraambezoek altijd heel gezellig omdat je dan heel even in de wow-kijk-ons-eens-net-een-nieuwe-baby-hebben-bubbel mag komen. Van mensen die ik niet heel goed ken interesseren de baby’s me eigenlijk niet, maar daardoor word ik ook nooit uitgenodigd om thuis op kraambezoek te komen.
Hahahaha o nee, ik hoopte dat het over zou gaan als ik ooit moeder zou worden, maar blijkbaar hoeft dat ook niet! Ik heb inmiddels tientallen keren kleine baby’s vastgehouden en toch vind ik het elke keer superspannend, ze zijn zo hulpeloos!!!
Jaaaa sinds ik zelf geworpen heb vind ik het zo leuk om op kraambezoek van vrienden te gaan! Die hele sfeer rondom zo’n pasgeboren baby en kersverse ouders is zo bijzonder. Ze leven in een soort bubbel waarin de tijd stilstaat en ik heb altijd het gevoel dat alles in zo’n huis door een soort soft focus filter gaat en dan natuurlijk de ervaringen horen van de geboorte en alle emoties daaromheen. Ik vind je vrienden daarin bijstaan (plus voor ze koken) ook echt een liefdevolle daad.
Ik voel me elke keer nog steeds een ongemakkelijke 16-jarige die nog steeds niet weet hoe je een baby moet vasthouden. Kom liever een paar maanden later
Ja standaard kraambezoek zou na 6 maanden moeten zijn, dan kan je ook echt een baby showen die iets kan i.p.v. zo heel slappig in je armen hangen. Beetje persoonlijkheid zit er dan in, ouders zien er ook niet meer zo vercracked uit, leuker voor iedereen.
de nieuwe Hollywood reporter 22 grootste talenten. Ken jij deze mensen?
0 stemmers
De blonde vrouw achterin het rechtse groepje is volgens mij die van die kombucha drink meme uit 2016??, Brittany iets