Stel je persoonlijke vraag #52

Ik ken sommige influencers volgens mij zie ik desi perkins en aimee song?

3 likes

Letterlijk ook de enige die ik herkende en ik wilde dat posten van ‘eh weet niet eens of dat klopt eigenlijk’

Maar is de rest dan ook van irrelevante memes?

1 like

Nog nooooooooit van gehoord

1 like

Idk ik zie twee superoude mannen links achter zijn wie ziiiijjjjn dit

1 like

Zij is de enige die me bekend voorkomt ja. De rest zie ik voor de eerste keer denk ik.

4 likes

Nou als we op dit thema verdergaan is misschien iemand die blinking meme guy? Hebben ze cheezburger cat ook nog gevonden of

3 likes

Ik dacht dat het acteurs waren (want The Hollywood reporter), maar het zijn allemaal influencers, en ook nog een allemaal LA influencers. Heb ze voor mijn gevoel allemaal nog nooit gezien, maar ze zijn ook wel gephotoshopt within an inch of their lives, dus misschien heb ik ze wel eens voorbij zien komen en herken ik ze gewoon niet.

Die twee mannen links achter vond ik een soort Aldi-versie van RDJ en Jason Momoa :sweat_smile:

4 likes

Rhett and Link zijn de oude mannen. Zij zijn al zeker meer dan 10 jaar Youtubers, dus ik weet niet waarom ze bij groot talent ingedeeld zijn. Talenten zijn meestal mensen met veel potentie toch, niet de gevestigde orde.

5 likes

Ik herken Kristyyyy (in Desmond voice)
Dat is de vrouw zittend op een krukje, links

4 likes

Ja dat snap ik helemaal! Het is een beetje alsof je aan een soort heel dierlijk en universeel proces meedoet (ja corny maar ik vind dit echt zowel toen ik kraamvrouw was als bij vrienden!). Het is idd wat jij zegt @Wonderland een heel zachte periode en juist dan betekent het zoveel als je goede vrienden/familie er zijn. Ik ga ook echt niet bij collega’s ofzo op kraambezoek en bij mij kwamen ook alleen mensen die dichtbij stonden (en waar ik mijn tieten ongegeneerd kon ontbloten voor het voeden). Ik herken ook nooit dat gezeik over dat het saai is of dat je te veel voor je bezoekers moet doen. Het is zo’n kans om elkaar te helpen in een super intense tijd (ook als je niks met baby’s hebt en dat heb ik ook niet) en je moet dat ook helemaal niet doen met rando kennissen.

18 likes

Ik vind het niet ‘leuk’, maar ik ga dan ook op dat moment niet voor de baby. De baby vind ik wel leuker als die een beetje begint te kruipen en fatsoenlijk contact maakt enzo. Ik probeer eigenlijk vooral de nieuwe ouders dan even te ondersteunen. Eten en cadeautje meenemen, eten eventueel even klaarmaken verder daar, baby overnemen zodat ze even kan douchen, keuken schoonmaken terwijl ze voedt en weer wegwezen. Heb ik bij al m’n vriendinnen, schoonzus en nichtje zo gedaan, maar niet omdat ik dat nou zo leuk of gezellig vind ofzo. Hoort er gewoon een beetje bij.

3 likes

Ik ken er een paar van tiktok en Rhett en Links zijn al heelll lang youtubers dus ik snap niet perse wat ze hier tussen doen :joy:

5 likes

Ik zag toevallig net een TikTok met die gast met het grijze haar en had echt instant een hekel aan hem :joy:

Het is niet bepaald vanity fair’s it’s raining teens spread

8 likes

Dit is ook niet echt powerhouse. Meer een wow kijk wat een wasted talent

Amanda bynes is gek geworden en heeft geen carrière meer, mk en Ashley zien eruit als 70 en hebben nooit een goeie film gemaakt, wie de fuck is Mandy Moore überhaupt behalve een naam die je soms leest? Hilary duff’s meest recente hit is een gastrol tijdens de originele gossip girl, respect voor Alexis Bledel, die ene chick kennen we alleen uit die film 13 toen we allemaal ook druggies wilden worden in 2004, wat doet Raven tegenwoordig en Lindsey Lohan moeten mensen echt een keer mee ophouden, de Ihattaren van de filmwereld.

7 likes

Ik ken alleen Rhett en Link, Brittany Broski (kombucha meme) en rechts naast haar Drew Afualo.

Oh en Anna Sitar zie ik wel eens op tiktok voorbij komen maar ik had haar niet herkend, ook niet nadat ik haar naam op de lijst zag. Ze is op die foto super gephotoshopt?

Van die andere namen heb ik echt nog nooit gehoord :thinking:

3 likes

Lol ik dacht als ik die namen zie vallen er vast nog wel een paar kwartjes maar ken nog steeds alleen Brittany en Drew Afualo :’)

2 likes

Die man met dat grijze haar is idd de enige die me een beetje bekend voor kwam en ik weet niet eens meer waar ik hem van ken :joy:

Dit is echt MKA Cinematic Universe erasure.

Ja maar ze werken niet in Hollywood zoals ze hier staan.

Victoria beckham is ook succesvol, maar niet in de muziekbusiness.

True

Ik vind hun zusje wel leuk trouwens, ze hadden ooit ook een kledingmerk vernoemt naar haar toch? En MK datete heel lang met de broer van Sarkozy :nauseated_face::nauseated_face: hoop dat ze nu iemand beters heeft gevonden.

1 like