Stel je persoonlijke vraag #52

Ik zag toevallig net een TikTok met die gast met het grijze haar en had echt instant een hekel aan hem :joy:

Het is niet bepaald vanity fair’s it’s raining teens spread

8 likes

Dit is ook niet echt powerhouse. Meer een wow kijk wat een wasted talent

Amanda bynes is gek geworden en heeft geen carrière meer, mk en Ashley zien eruit als 70 en hebben nooit een goeie film gemaakt, wie de fuck is Mandy Moore überhaupt behalve een naam die je soms leest? Hilary duff’s meest recente hit is een gastrol tijdens de originele gossip girl, respect voor Alexis Bledel, die ene chick kennen we alleen uit die film 13 toen we allemaal ook druggies wilden worden in 2004, wat doet Raven tegenwoordig en Lindsey Lohan moeten mensen echt een keer mee ophouden, de Ihattaren van de filmwereld.

7 likes

Ik ken alleen Rhett en Link, Brittany Broski (kombucha meme) en rechts naast haar Drew Afualo.

Oh en Anna Sitar zie ik wel eens op tiktok voorbij komen maar ik had haar niet herkend, ook niet nadat ik haar naam op de lijst zag. Ze is op die foto super gephotoshopt?

Van die andere namen heb ik echt nog nooit gehoord :thinking:

3 likes

Lol ik dacht als ik die namen zie vallen er vast nog wel een paar kwartjes maar ken nog steeds alleen Brittany en Drew Afualo :’)

2 likes

Die man met dat grijze haar is idd de enige die me een beetje bekend voor kwam en ik weet niet eens meer waar ik hem van ken :joy:

Dit is echt MKA Cinematic Universe erasure.

Ja maar ze werken niet in Hollywood zoals ze hier staan.

Victoria beckham is ook succesvol, maar niet in de muziekbusiness.

True

Ik vind hun zusje wel leuk trouwens, ze hadden ooit ook een kledingmerk vernoemt naar haar toch? En MK datete heel lang met de broer van Sarkozy :nauseated_face::nauseated_face: hoop dat ze nu iemand beters heeft gevonden.

1 like

Ja Elizabeth & James! Vernoemd naar hun zusje en broer.

1 like

rechts daar achterin is drew afualo toch? haar vind ik wel heel leuk (samoaanse vrouw die vooral feministische content maakt), verder geen idee

oh spuit 11

8 likes

Is het bij jou de laatste paar weken ineens ook druk met collectes/verkopers/Jehova’s aan de deur? Ik word er echt niet goed van. Binnenkort een sticker op de deur denk ik

• Ja
  • Nee
  • Niet meer dan normaal
  • Geen idee

0 stemmers

2 likes

Ik heb geen bel meer, dus geen idee. Echt een aanrader, heerlijk rustig zonder bel :joy:

2 likes

:sparkles: appartementencomplex :sparkles:

2 likes

Is die man met de snor die ligt, die man van tiktok met die dikke kont?

1 like

Ik kijk nu een (so far best slechte) nieuwe romcom op Netflix die in Marokko is opgenomen, waar ik recent geweest ben. Zo leuk om die plekjes dan te herkennen :pleading_face:. Andersom ook heel leuk!! Toen ik in Ierland was ging ik naar een plekje waar Gary en Holly elkaar hadden ontmoet in PS I love you (mijn favoriete romantische film, met een van mijn favoriete acteurs).

Dus, mijn vraag: heb jij wel eens een plekje opgezocht vanwege een film/serie?

• Ja dat was de hele reden waarom ik daarheen ging
  • Ja ik ging er toch al heen dus nam een bepaald plekje wel mee
  • Nee zou ik ook nooit doen
  • Nee maar zou ik wel willen

0 stemmers

3 likes

Diverse locaties in Londen vanwege Harry Potter en in Maastricht een flikken tour :joy::joy::joy:

5 likes

Perry street in NYC

5 likes

Ja ik herken sowieso Kristy Scott. Alleen al om haar chef kok husband :drooling_face::drooling_face: volg ik haar. Eerst had ze altijd wel hele grappige sketches, alleen nu lijkt het echt teveel in scène gezet. Desalniettemin wel vermakelijk.

2 likes

Serendipity in NY uit die film. Was eigenlijk een teleurstelling. Te druk en de chocolademelk overrated. Dit was wel meer dan 10 jaar geleden.

2 likes

Wat GOT filmlocaties in IJsland :heart_eyes:

3 likes