Stel je persoonlijke vraag #52

Meer een docu, maar Kedi heeft mijn interesse in Istanbul/Turkije gewekt! Ik ben toen ook best snel daarna naar Istanbul geweest. :cat2:

4 likes

Herken jij deze plek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is je favo soep uit dit rijtje?

• Erwtensoep
  • Tomatensoep
  • Kippensoep
  • Groentesoep
  • Champignonsoep
  • Mosterdsoep
  • Courgettesoep
  • Uiensoep
  • Pompoensoep
  • Broccolisoep
  • Bruine bonensoep
  • Aspergesoep
  • Paprikasoep
  • Linzensoep
  • Wortelsoep
  • Preisoep
  • Bloemkoolsoep
  • Knoflooksoep
  • Spinaziesoep
  • Goulashsoep

0 stemmers

2 likes

Ja t restaurant van Emily in Paris hahah en t appartement ook😂. Toen we toch in de buurt waren in Parijs. En in Marokko een of ander dorp waar volgens mij Game of Thrones ofzo werd opgenomen maar dat heb ik nooit gekeken. Oh en niet te vergeten op Curaçao t hotel waar Bassie en Adriaan verbleven whahaha

3 likes

Ait ben haddou? Ben ik ook geweest, echt prachtig daar. Niet alleen GoT maar ook Gladiator is daar opgenomen! Die heb ik dan weer wel gezien.

1 like

Jaaa daar idd! Wel prachtig maar het was daar toen zooo zoo heet haha. Maar wel mooi om te zien ondanks dat ik de serie niet heb gekeken.

4 likes

Haha bedoel je Lonely Planet? Vond de sfeer van de film wel erg leuk, maar komt idd voornamelijk omdat er mooie beelden van Marokko te zien zijn.

1 like

Ja die inderdaad maar mijn god wat irriteer ik me dood aan Owen zeg.

Waar is de plek van? Ik twijfel

Samenvatting

Is dit het plein van Stars hollow?

12 likes

Ja eens, maar heb bij Liam Hemsworth altijd dat ik de acteur zie en niet het personage ofzo. Dus was ook alweer vergeten dat hij Owen heet in de film😅

4 likes

Ik moest het ook net opzoeken op imdb idd maar nee vind t maar niks op de mooie locaties na

5 likes

Ja klopt! Ik moest eraan denken omdat ik iemand ken die daar laatst naartoe is gegaan voor een foto

5 likes

Stars Hollow is gewoon de backlot van WB in Hollywood. Of is dit dan het stadje waar het op gebaseerd is?

4 likes

Ja die foto lijkt er helemaal niet op

3 likes

Dit is volgens google lens een ’ real life gillmore girls town’ in Unionville in Ontario (Canada).

1 like

In Schotland meerdere locaties van Outlander bezocht

5 likes

Oh daar is de eerste aflevering gefilmd! Dus dat telt haha

3 likes

Niet op een directe manier, maar door Poldark is Cornwall wel op mijn lijstje komen te staan. En door My policeman de kliffen in Zuid-Engeland. Allebei geweest en echt geen enkele spijt van. In het echt nog mooier dan in serie/film.

3 likes

Dit vroeg ik me al tijden af. Thanks hiervoor :hugs:

2 likes

dit is in de horeca, had ik er niet bij gezet. dus om 11u beginnen, en rond 21u klaar.

4 likes

Is dat zijn echte kont of heeft ie iets laten doen?

2 likes