Meer een docu, maar Kedi heeft mijn interesse in Istanbul/Turkije gewekt! Ik ben toen ook best snel daarna naar Istanbul geweest. ![]()
Herken jij deze plek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is je favo soep uit dit rijtje?
- Erwtensoep
- Tomatensoep
- Kippensoep
- Groentesoep
- Champignonsoep
- Mosterdsoep
- Courgettesoep
- Uiensoep
- Pompoensoep
- Broccolisoep
- Bruine bonensoep
- Aspergesoep
- Paprikasoep
- Linzensoep
- Wortelsoep
- Preisoep
- Bloemkoolsoep
- Knoflooksoep
- Spinaziesoep
- Goulashsoep
0 stemmers
Ja t restaurant van Emily in Paris hahah en t appartement ook😂. Toen we toch in de buurt waren in Parijs. En in Marokko een of ander dorp waar volgens mij Game of Thrones ofzo werd opgenomen maar dat heb ik nooit gekeken. Oh en niet te vergeten op Curaçao t hotel waar Bassie en Adriaan verbleven whahaha
Ait ben haddou? Ben ik ook geweest, echt prachtig daar. Niet alleen GoT maar ook Gladiator is daar opgenomen! Die heb ik dan weer wel gezien.
Jaaa daar idd! Wel prachtig maar het was daar toen zooo zoo heet haha. Maar wel mooi om te zien ondanks dat ik de serie niet heb gekeken.
Haha bedoel je Lonely Planet? Vond de sfeer van de film wel erg leuk, maar komt idd voornamelijk omdat er mooie beelden van Marokko te zien zijn.
Ja die inderdaad maar mijn god wat irriteer ik me dood aan Owen zeg.
Waar is de plek van? Ik twijfel
Samenvatting
Is dit het plein van Stars hollow?
Ja eens, maar heb bij Liam Hemsworth altijd dat ik de acteur zie en niet het personage ofzo. Dus was ook alweer vergeten dat hij Owen heet in de film😅
Ik moest het ook net opzoeken op imdb idd maar nee vind t maar niks op de mooie locaties na
Ja klopt! Ik moest eraan denken omdat ik iemand ken die daar laatst naartoe is gegaan voor een foto
Stars Hollow is gewoon de backlot van WB in Hollywood. Of is dit dan het stadje waar het op gebaseerd is?
Ja die foto lijkt er helemaal niet op
Dit is volgens google lens een ’ real life gillmore girls town’ in Unionville in Ontario (Canada).
In Schotland meerdere locaties van Outlander bezocht
Oh daar is de eerste aflevering gefilmd! Dus dat telt haha
Niet op een directe manier, maar door Poldark is Cornwall wel op mijn lijstje komen te staan. En door My policeman de kliffen in Zuid-Engeland. Allebei geweest en echt geen enkele spijt van. In het echt nog mooier dan in serie/film.
Dit vroeg ik me al tijden af. Thanks hiervoor ![]()
dit is in de horeca, had ik er niet bij gezet. dus om 11u beginnen, en rond 21u klaar.
Is dat zijn echte kont of heeft ie iets laten doen?