Stel je persoonlijke vraag #52

Ja Elizabeth & James! Vernoemd naar hun zusje en broer.

1 like

rechts daar achterin is drew afualo toch? haar vind ik wel heel leuk (samoaanse vrouw die vooral feministische content maakt), verder geen idee

oh spuit 11

8 likes

Is het bij jou de laatste paar weken ineens ook druk met collectes/verkopers/Jehova’s aan de deur? Ik word er echt niet goed van. Binnenkort een sticker op de deur denk ik

• Ja
  • Nee
  • Niet meer dan normaal
  • Geen idee

0 stemmers

2 likes

Ik heb geen bel meer, dus geen idee. Echt een aanrader, heerlijk rustig zonder bel :joy:

2 likes

:sparkles: appartementencomplex :sparkles:

2 likes

Is die man met de snor die ligt, die man van tiktok met die dikke kont?

1 like

Ik kijk nu een (so far best slechte) nieuwe romcom op Netflix die in Marokko is opgenomen, waar ik recent geweest ben. Zo leuk om die plekjes dan te herkennen :pleading_face:. Andersom ook heel leuk!! Toen ik in Ierland was ging ik naar een plekje waar Gary en Holly elkaar hadden ontmoet in PS I love you (mijn favoriete romantische film, met een van mijn favoriete acteurs).

Dus, mijn vraag: heb jij wel eens een plekje opgezocht vanwege een film/serie?

• Ja dat was de hele reden waarom ik daarheen ging
  • Ja ik ging er toch al heen dus nam een bepaald plekje wel mee
  • Nee zou ik ook nooit doen
  • Nee maar zou ik wel willen

0 stemmers

3 likes

Diverse locaties in Londen vanwege Harry Potter en in Maastricht een flikken tour :joy::joy::joy:

5 likes

Perry street in NYC

5 likes

Ja ik herken sowieso Kristy Scott. Alleen al om haar chef kok husband :drooling_face::drooling_face: volg ik haar. Eerst had ze altijd wel hele grappige sketches, alleen nu lijkt het echt teveel in scĆØne gezet. Desalniettemin wel vermakelijk.

2 likes

Serendipity in NY uit die film. Was eigenlijk een teleurstelling. Te druk en de chocolademelk overrated. Dit was wel meer dan 10 jaar geleden.

2 likes

Wat GOT filmlocaties in IJsland :heart_eyes:

3 likes

Meer een docu, maar Kedi heeft mijn interesse in Istanbul/Turkije gewekt! Ik ben toen ook best snel daarna naar Istanbul geweest. :cat2:

4 likes

Herken jij deze plek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is je favo soep uit dit rijtje?

• Erwtensoep
  • Tomatensoep
  • Kippensoep
  • Groentesoep
  • Champignonsoep
  • Mosterdsoep
  • Courgettesoep
  • Uiensoep
  • Pompoensoep
  • Broccolisoep
  • Bruine bonensoep
  • Aspergesoep
  • Paprikasoep
  • Linzensoep
  • Wortelsoep
  • Preisoep
  • Bloemkoolsoep
  • Knoflooksoep
  • Spinaziesoep
  • Goulashsoep

0 stemmers

2 likes

Ja t restaurant van Emily in Paris hahah en t appartement ookšŸ˜‚. Toen we toch in de buurt waren in Parijs. En in Marokko een of ander dorp waar volgens mij Game of Thrones ofzo werd opgenomen maar dat heb ik nooit gekeken. Oh en niet te vergeten op CuraƧao t hotel waar Bassie en Adriaan verbleven whahaha

3 likes

Ait ben haddou? Ben ik ook geweest, echt prachtig daar. Niet alleen GoT maar ook Gladiator is daar opgenomen! Die heb ik dan weer wel gezien.

1 like

Jaaa daar idd! Wel prachtig maar het was daar toen zooo zoo heet haha. Maar wel mooi om te zien ondanks dat ik de serie niet heb gekeken.

4 likes

Haha bedoel je Lonely Planet? Vond de sfeer van de film wel erg leuk, maar komt idd voornamelijk omdat er mooie beelden van Marokko te zien zijn.

1 like

Ja die inderdaad maar mijn god wat irriteer ik me dood aan Owen zeg.

Waar is de plek van? Ik twijfel

Samenvatting

Is dit het plein van Stars hollow?

12 likes