Stel je persoonlijke vraag #52

Ja eens, maar heb bij Liam Hemsworth altijd dat ik de acteur zie en niet het personage ofzo. Dus was ook alweer vergeten dat hij Owen heet in de film😅

4 likes

Ik moest het ook net opzoeken op imdb idd maar nee vind t maar niks op de mooie locaties na

5 likes

Ja klopt! Ik moest eraan denken omdat ik iemand ken die daar laatst naartoe is gegaan voor een foto

5 likes

Stars Hollow is gewoon de backlot van WB in Hollywood. Of is dit dan het stadje waar het op gebaseerd is?

4 likes

Ja die foto lijkt er helemaal niet op

3 likes

Dit is volgens google lens een ’ real life gillmore girls town’ in Unionville in Ontario (Canada).

1 like

In Schotland meerdere locaties van Outlander bezocht

5 likes

Oh daar is de eerste aflevering gefilmd! Dus dat telt haha

3 likes

Niet op een directe manier, maar door Poldark is Cornwall wel op mijn lijstje komen te staan. En door My policeman de kliffen in Zuid-Engeland. Allebei geweest en echt geen enkele spijt van. In het echt nog mooier dan in serie/film.

3 likes

Dit vroeg ik me al tijden af. Thanks hiervoor :hugs:

2 likes

dit is in de horeca, had ik er niet bij gezet. dus om 11u beginnen, en rond 21u klaar.

4 likes

Is dat zijn echte kont of heeft ie iets laten doen?

2 likes

Soort van opgezocht. The White Lotus seizoen 3 is opgenomen op Koh Samui en ik ben naar het hotel gereden, maar dat zat op een heuvel verstopt en toen heb ik het maar gelaten (al kon je er achteraf volgens mij gewoon langs)

2 likes

Ik heb in de trein van Harry Potter gezeten, maar dat was niet omdat ik Harry Potter fan ben want kwam er achteraf pas achter haha

3 likes

Hebben jullie het gevoel dat je concentratie vermogen verminderd is de afgelopen paar jaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hebben jullie het gevoel dat social media zoals TikTok,. Instagram reels, YouTube shorts etc. daar de oorzaak van is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Of komt het puur door de smartphone en het internet on het algemeen?

• Nee het komt echt door de huidige social media formats.
  • Nee mijn concentratie vermogen was al minder door slechts de smartphone en internet on het algemeen

0 stemmers

Ik denk dat het internet er niks mee te maken heeft en dat het door iets anders komt

• Ja, mee eens
  • Mee oneens

0 stemmers

2 likes

Komt door burn-out :ok_woman:t2:

8 likes

Haha ja, en door burn out doom scrollen we en wordt het alleen maar erger :smiling_face_with_tear:

4 likes

Vooral doordat ik een kind heb gekregen. Zwangerschap doet echt rare dingen met je hersenen en niet goed voor jezelf en je nachtrust kunnen zorgen jaren lang helpt daarna ook niet.
Maar bij mij persoonlijk draagt TikTok etc er 100% ook aan bij.

18 likes

Ik heb nog steeds last van zwangerschapsdementie na 1,5 naar

1 like

Ik ben blij dat het algoritme doorheeft dat ik vooral foster kittens op mijn social media wil

2 likes