Stel je persoonlijke vraag #52

Het komt bij mij sowieso door de smartphone, niet door een specifieke app. Ik heb mezelf hierdoor echt aangewend twee dingen tegelijk te doen waardoor ik als ik één ding tegelijk doe ik het snel saai vind.

12 likes

Nee ik zat in groep 3 al uit het raam te kijken ipv naar de juffrouw.

36 likes

Ouderdom :older_woman:

3 likes

Bij mij is het echt een combinatie van opleiding, niet gerelateerde baan, stage, stress en ook wel een beetje internet en schermtijd. :grimacing:

2 likes

Met school ooit naar Alnwick Castle geweest. Wat een tegenvaller

1 like

Ik gebruik geen Instagram of TikTok oid, dus dat is het niet. Denk wel smartphone gebruik in het algemeen, en daarnaast helpen zwangerschap en ouder worden volgens mij niet mee.
Zou het eigenlijk wel wat meer willen trainen, want heb er best wel last van, ook in gesprekken e.d.

6 likes

Juist heel erg verbeterd, mijn mentale gesteldheid is een stuk beter vergeleken met een paar jaar terug en ik merk dat echt aan hoe scherp ik ben, mijn concentratievermogen etc

5 likes

OMG same!! Inclusief “het zit er wel in maar komt er niet uit…” op de rapportjes

5 likes

Oeh dit is de beweging de juiste kant op! Heb je daar specifieke dingen voor gedaan of gelaten?

As we write wacht ik op bezorging van het boek Dopamine Nation. Dit fenomeen heeft even mijn aandacht

1 like

‘Grace zit te veel te kletsen ipv haar werk te doen’ ‘moet ook leren dingen te doen die ze niet interessant vindt’ ok fuck u juf Mireille

8 likes

Hahahaha

1 like

Nee haha sorry, ik ben echt het tegenovergestelde van een goed voorbeeld wat goed/bewust voor je mentale gezondheid zorgen betreft, ik ben ook toen het niet goed met me ging en ik daar besef van had nooit in therapie geweest, nooit een zelfhulpboek gelezen, ben een soort van verwilderd mens. :woozy_face::woozy_face: Heb wel altijd mijn best gedaan om naar mijn normen en waarden te leven en mezelf ondanks het gebrek aan zijn altijd geprobeerd te pushen om te doen wat goed is, in plaats van wat beter voelt/in mijn comfort zone te blijven, maar of dat nou doorslaggevend is geweest om me uit de put te helpen weet ik natuurlijk niet (en het is natuurlijk een onwijs privilege om überhaupt te kunnen doen wat goed is, zeker als je mentale problemen hebt kan dat veel te veel energie kosten).

Sorry haha mijn comment is echt 0 waard

5 likes

Juist wel waardevol!

Ik was benieuwd naar wat jou geholpen heeft dus vind het waardevol te lezen. En voor wat het waard is: ik (die wel altijd op zoek is via therapie / boeken lezen / fenomenen googlen) vind wat je schrijft ook wel heel erg aansluiten bij alle kennis die ik inmiddels heb van wat helpt: de dingen doen die nodig zijn, ipv streven naar je goed voelen.

3 likes

Zwangerschap + burn-out is dus ik onthoud helemaal niks meer :joy:

1 like

Geen idee maar het zou me niet verbazen als dit klopt

1 like

Nee want mijn kind heeft geen smartphone

12 likes

Jij hebt een drugsprobleem. Jouw zus is semibekend en brengt een boek uit waarin ze jouw drugsprobleem bespreekt

• Nee bedankt
  • Wow fuck haar
  • Mijn drugsprobleem is jouw inspiratie, no problem zus
  • Leuk!!!

0 stemmers

5 likes

Heeft mijn zus nog toestemming aan mij gevraagd of was het dikke vinger en succes ermee?

4 likes

Wil dan op z’n minst knaken rapen maar sowieso gun ik mijn zus iets beters te doen dan

4 likes

Ja snap niet waarom niemand anders dit zegt. En hem ook casual een andere naam geven :sweat_smile: delulu

16 likes