Stel je persoonlijke vraag #52

Mijn wasrek moet in de (heel kleine) woonkamer dus ik probeer wassen tot een minimum te beperken zodat ik af en toe even geen rek in de kamer heb

3 likes

Ophangen aan dat systeem. Een rek die aan het plafond hangt en naar beneden gaat en zo’n arm die uit de muur komt.

3 likes

Dan kun je Ja antwoorden

@Spencer oh vind ik in dit geval wel onder wasrek vallen

4 likes

Toen ik met m’n huidige vriend serieus ging daten was het pas 7 maanden ofzo uit met mn ex waar ik vijf jaar mee samen was geweest en waarmee ik echt dacht oud te worden en waar ik mee samenwoonde enzo. Toen heb ik het misschien wel iets te vaak over mn ex gehad :joy::joy: maar hij was ook zo’n enorm onderdeel van mn leven geweest nog zo kort ervoor en ik was daar ook nog over aan het rouwen :woman_shrugging: scuzi

Doe ik nu allemaal niet meer maar ik refereer wel eens naar die relatie omdat ik er veel over mezelf en relaties heb geleerd / m’n huidige relatie (bewust) heel anders is

M’n vriend heeft het noooooit over z’n ex en hun relatie en dat vind ik eigenlijk wel jammer

4 likes

Is niet dat ik het doodzwijg of er nooit over praat, maar na een bepaalde tijd is een relatie van 7 jaar geleden toch niet meer interessant?

30 likes

Hoe belangrijk vind je het dat de analoge klok behouden blijft? En dat kinderen dus ook analoog klok leren kijken?

• Super belangrijk
  • Beetje belangrijk
  • Niet echt belangrijk
  • Helemaal niet belangrijk

0 stemmers

2 likes

Lijkt me iniedergeval heel belangrijk dat kinderen zolang als er analoge klokken zijn goed klok leren kijken

28 likes

Vorige week hoorde ik voor het eerst dat dit kennelijk een ding is. Ik kon dat eigenlijk niet geloven, omdat het zo vanzelfsprekend lijkt. Dat leer je op de basisschool toch?

Diezelfde dag zag ik op TV een meisje (ik schat rond de 18) aan haar moeder vragen hoe laat het was. Ze waren beide in dezelfde kamer dichtbij de klok en moeder zei: 10 voor half 3 ofzo. En ze zei vervolgens iets van oké, dankje. En ik zat daar echt zo van ??? Dit gebeurt dus echt :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik kan ook niet goed analoog klokkijken en heb niet het idee dat ik iets mis in mijn leven, altijd wel een digitale klok in de buurt

6 likes

Ja dat heb ik ook, ik kan het wel maar het duurt een halve minuut en die wijzers maken me iedere keer in de war

3 likes

Ik kan niet echt een heel goed argument bedenken waarom mensen analoog klok moeten kunnen kijken in deze digitale wereld. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.

4 likes

Heeft niemand tegenwoordig meer een analoge klok in huis ook? Ik heb er nog altijd eentje aan de muur hangen omdat ik het ook gewoon mooi vind, mooier dan digitaal. En handig dat ik niet altijd maar mijn telefoon weer moet pakken.

Kan me voorstellen dat je het dan als kind ook makkelijker leert.

38 likes

Ik heb eigenlijk ĂŒberhaupt geen klok in m’n huis bedenk ik me nu, ik kijk altijd op m’n horloge.

1 like

Ik heb ook meerdere klokken in huis, ik vind het mooi maar ook praktisch. Ik wil niet alleen op de ovenklok kijken of mijn telefoon weer moeten zoeken.

Mijn peuter weet ook precies wanneer het zes uur is haha, dan mag hij even tv kijken. Maar ik weet niet of het hem verder gaat helpen met leren.

2 likes

Een vriendin van mij heeft een klok waar gewoon op staat ‘het is vijf over half vijf’, dat is echt perfect

5 likes

Hier juist voor een analoge klok met cijfers gekozen voor de kinderen. Karlsson heeft best leuke mét cijfers. En ik vind het ook inderdaad een leuke aankleding aan de muur.

Edit; op bus- en treinstations zijn de meeste klokken toch nog analoog? Ik snap wel waarom dat nog geleerd moet worden

Ik vind aan elkaar schrijven dus echt je reinste onzin, waarom moet dĂĄt nog aangeleerd worden?!

1 like

Ik kijk altijd op de kerk voor m’n huis :v:t3:

2 likes

Bestaat dat :hushed:

2 likes

Omdat het echt fucking simpel is

10 likes

Hoe belangrijk vind je het dat kinderen aan elkaar leren schrijven?

• Super belangrijk
  • Beetje belangrijk
  • Niet echt belangrijk
  • Helemaal niet belangrijk

0 stemmers

1 like