Ik snap dat het ook invloed heeft op haar leven, maar mijn probleem is niet een verhaal waar zij zomaar geld mee kan verdienen. Als ze toestemming vraagt en me het van tevoren laat lezen vind ik het prima.
Hahahaha echt crazy
Wat een nachtmerrie om een zus te hebben die haar geld verdient met haar privéleven verkopen en dan vindt dat de hele gang mee moet doen want ja dat is allemaal heel moeilijk voor haar
Maar ik denk wel dat meespeelt dat de problematiek van haar broer verslaving is en dat veel mensen dat toch eigen schuld dikke bult vinden. Als haar broer psychoses had of een eetstoornis ofzo of bijv problemen had rondom een coming out oid was er denk ik meer weerstand geweest.
Vind het vreemd om zelf (mildere) psychische problemen te hebben, maar dan iemand die nog veel kwetsbaarder is en grotere problemen heeft meenemen als onderdeel van jouw probleem.
Voelt voor mij als iemand eigenlijk gewoon uitbuiten.
Ik ga er vanuit dat dat nu ook zo gegaan. Hoezo vind je het dan wel prima?
Zijn er influencers die in jouw ogen niets fout kunnen doen?
- Ja namelijk:
- Nee
- Nee sowieso fuck influencers
0 stemmers
Niet in mijn ogen, maar mensen zijn opvallend milder voor Vera.
Dan is het geen verrassing
Kom niet aan Vera en Monica
Mijn theorie is juist die twee omdat Monica is wie mensen willen zijn en Vera is wie ze echt zijn.
Ik heb juist echt een hele erge aversie tegen Vera. Ik trek haar absoluut niet.
Ik heb mijn bijnaam aan mijn sport te danken, had toch iets meer moeten opletten bij pll
Ja en dan zullen er mensen zijn van ja iedereen heeft het recht om kunst te maken over zichzelf en als anderen daar niet in voor willen komen hadden ze zich beter moeten gedragen etc. Maar ik vind dat we anno 2024 met alle true crime podcasts en âik ben eerlijk over mijn problemenâ trends wel erg makkelijk over de privĂ©levens van anderen denken.
Ze reageerde van de week ook op de vraag wat haar ouders en broer van de verhalen in het boek vonden. Daarbij zei ze: âMijn broer vind het moeilijk maar dat was te verwachtenâ.
Krijg hierdoor niet het idee dat hij het erg prettig vindt op die manier in haar boek voor te komen. Vind het ook nogal egocentrisch om zoiets persoonlijks over een naaste te gebruiken voor je eigen gewin.
Ik vind het echt bizar eigenlijk, want ik kan hier en niet uit opmaken dat hij (volledig) consent heeft gegeven en dit zal hem voor altijd blijven achtervolgen.
Misschien heb ik het gemist, maar over wie gaat het?
Ik ken die hele dude niet, broer van Vera Camilla. Waait wel weer over
Wat heeft iedereen ook altijd met die fucking Monica
Ik zou sowieso over de rooie gaan als iemand uit mijn omgeving een boek zou schrijven over mijn problemen. Je hoeft het me niet eens te vragen
Misschien is hij wel drugs gaan gebruiken omdat zij zo irritant was met haar dwang dingen en angsten. Heeft ze daar al eens aan gedacht
iddddddd zij kan bij mij juist niets goed doen
Wie vind je leuker/interessanter/boeiender om te volgen?
- Monica
- Vera
0 stemmers
Wie kan er het minst fout doen in jouw ogen?
- Monica
- Vera
0 stemmers