Ik kan hier echt niet op antwoorden 🫨🤣
- Ik weet niet wie deze mensen zijn
0 stemmers
Weet wel wie het zijn maar boeien me niet
Influencers mogen van mij sowieso weggggg.
Praat jij over vorige relaties/exen met je partner?
- Ja, interessant
- Ja, maar liever niet
- Nee, maar zou ik wel willen
- Nee, geen behoefte aan
- Nvt
0 stemmers
Draag je weleens een regenbroek?
- Ja, geregeld
- Soms
- Nee
0 stemmers
Heb jij een bijkeuken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Staat er bij jou altijd wel een wasrek uitgeklapt met was om te drogen
- Ja
- Nee ben gezegend met een droger
- Nee zoveel was ik niet
0 stemmers
Nee, ik heb een waskamer waar een droogsysteem in de muur zit en gebruik daarom geen wasrekken.
Het klinkt meer fancy dan het is overigens.
Wat doe je dan met je was als het uit de wasmachine komt?
Luxeeee droger én was die staat te drogen. Lang niet alles kan in de droger toch?
Mijn wasrek moet in de (heel kleine) woonkamer dus ik probeer wassen tot een minimum te beperken zodat ik af en toe even geen rek in de kamer heb
Ophangen aan dat systeem. Een rek die aan het plafond hangt en naar beneden gaat en zo’n arm die uit de muur komt.
Toen ik met m’n huidige vriend serieus ging daten was het pas 7 maanden ofzo uit met mn ex waar ik vijf jaar mee samen was geweest en waarmee ik echt dacht oud te worden en waar ik mee samenwoonde enzo. Toen heb ik het misschien wel iets te vaak over mn ex gehad maar hij was ook zo’n enorm onderdeel van mn leven geweest nog zo kort ervoor en ik was daar ook nog over aan het rouwen
scuzi
Doe ik nu allemaal niet meer maar ik refereer wel eens naar die relatie omdat ik er veel over mezelf en relaties heb geleerd / m’n huidige relatie (bewust) heel anders is
M’n vriend heeft het noooooit over z’n ex en hun relatie en dat vind ik eigenlijk wel jammer
Is niet dat ik het doodzwijg of er nooit over praat, maar na een bepaalde tijd is een relatie van 7 jaar geleden toch niet meer interessant?
Ja vier stuks maar wel op zolder dus geen last van verder
Hoe belangrijk vind je het dat de analoge klok behouden blijft? En dat kinderen dus ook analoog klok leren kijken?
- Super belangrijk
- Beetje belangrijk
- Niet echt belangrijk
- Helemaal niet belangrijk
0 stemmers
Lijkt me iniedergeval heel belangrijk dat kinderen zolang als er analoge klokken zijn goed klok leren kijken
Vorige week hoorde ik voor het eerst dat dit kennelijk een ding is. Ik kon dat eigenlijk niet geloven, omdat het zo vanzelfsprekend lijkt. Dat leer je op de basisschool toch?
Diezelfde dag zag ik op TV een meisje (ik schat rond de 18) aan haar moeder vragen hoe laat het was. Ze waren beide in dezelfde kamer dichtbij de klok en moeder zei: 10 voor half 3 ofzo. En ze zei vervolgens iets van oké, dankje. En ik zat daar echt zo van ??? Dit gebeurt dus echt
Ik kan ook niet goed analoog klokkijken en heb niet het idee dat ik iets mis in mijn leven, altijd wel een digitale klok in de buurt
Ik heb het gek genoeg ook nooit goed geleerd, ik denk omdat ik al digitaal klok kon kijken voordat analoog klokkijken werd aangeleerd ofzo? Maar ik vind het wel onhandig dat ik altijd actief moet nadenken als ik een analoge klok zie. Terwijl het met digitaal klokkijken automatisch gaat