Ohja die weet ik ook, echt erg dat ik aan haar initialen haar hele naam ken.
Ik weet die van Bas Smit en Bionda ook trouwens omdat die van die kutnamen hebben, kuttie-Kate ![]()
Ohja die weet ik ook, echt erg dat ik aan haar initialen haar hele naam ken.
Ik weet die van Bas Smit en Bionda ook trouwens omdat die van die kutnamen hebben, kuttie-Kate ![]()
Ik onthoud niet zoveel, maar dit soort totaal nutteloze dingen blijkbaar wel.
![]()
Die kwamen ook direct bij mij op. Ik haal ze wel eens aan als voorbeelden van te bizarre combiâs.
Ik heb in rust - als ik gewoon zit - ook een hartslag tussen 47 - 50 in. En ik sport weinig. Ik ben er weleens voor onderzocht, maar het hoort gewoon bij mij. Mijn moeder en broer hebben het ook.
Er kan uiteraard ook wel een (medische) oorzaak voor zijn, maar hoeft dus niet altijd.
Wat vind jij de leukste naam?
Olivia ipv oliviva ![]()
0 stemmers
En de lelijkste?
0 stemmers
Ik reed in een wijk waar drie babyâs zijn geboren. De mooiste naam:
0 stemmers
Minst mooi:
0 stemmers
Ben jij in een relatie jaloers?
0 stemmers
Wat heb jij wel eens gedaan?
0 stemmers
Met welke Pokémon zou jij je Pokémon meester reis willen beginnen?
0 stemmers
Je mag een legendarische Pokémon adopteren. Wie kies je?
0 stemmers
Was Charizard een lul?
0 stemmers
Vind je het jammer dat Pokémon na 25 jaar stopt?
0 stemmers
0 stemmers
Als een tienjarige joch je in gevangenschap houdt en verwacht dat jij gaat vechten zodat hij een button krijgt. Ben je gerechtvaardigd om als een lul te gedragen
Waarom in godsnaam Raff en niet Raf
Die totaal random dubbele medeklinkers begrijp ik echt niet. Net als bijvoorbeeld Livv. Ik zeg toch ook niet Lott of Saarrr
Ik snap ĂŒberhaupt niet waarom je voor de naam Raff zou gaan ![]()
Vind jij iemand een alcoholist als hij iedere dag sterke drank drinkt?
0 stemmers
Raff Rider ![]()
Als je dat veel vind dan ben je knap ver heen
Ik was verbaasd dat je dit zei maar toen keek ik het filmpje
Martin is ook een standaardroker, met een aansteker om zân nek ![]()
Ik vind iemand denk ik alcoholist/verslaafd als het een negatieve invloed op iemands leven heeft én als het niet meer echt een keuze is, dus dat je het best eens over zou willen slaan maar dit dan niet lukt.
Stel, jij staat voor je werk te wachten voor een of andere balie waar je je naam noemt tegen de baliemedewerker, achter je staat een aantrekkelijk persoon van het geslacht waar je op valt, jullie hebben een geinige interactie en daarna vertrek je. Vervolgens word je gebeld door die persoon, die zegt: ja ik ving je naam op en ik ben politieagent dus ik kan je op zoeken in een systeem haha nou anyway zullen we vanavond uit eten gaan? Wat vind je daarvan? (denk maar gewoon even dat je single bent)
0 stemmers
Oke nog een vraag: een vriendin heeft een nieuwe werkplek en daardoor een uur reistijd (enkele reis). Dat vindt ze echt verschrikkelijk en ze wil dus ook verhuizen om dichter bij haar werk te wonen maar een nieuw huis is natuurlijk niet zomaar gekocht in deze markt. Dus tot ze verhuisd is, zoekt ze regelmatig een plek om te overnachten om minder reistijd te hebben. Het liefst zou ze iedere maandag bij vriendin A, iedere dinsdag bij vriendin B en iedere woensdag bij vriendin C slapen. Ze komt rond een uur of 6 bij je, rekent dan op een warme maaltijd en wil s ochtends graag brood mee kunnen nemen naar haar werk om mee te lunchen. Wat vind jij? (denk maar gewoon even dat je huis groot genoeg is en dat je verder ook geen onoverkomelijke omstandigheden (zoals een kind, zieke ouder, weet ik veel) hebt waarom ze niet kan blijven slapen)
0 stemmers
Als iemand die 1,5 uur enkele reistijd heeft zou het echt niet in mij opkomen om dan maar elke dag bij andere mensen te gaan eten en slapen, je hebt toch echt zelf die keuze gemaakt
Mis de antwoordoptie dat ze blijft slapen maar ook zelf iets bijdraagt. Dus er niet vanuit gaat dat alles qua eten geregeld is maar dat dus ook in overleg met jou doet/zelf boodschappen meeneemt vanuit werk. Zeker als het op regelmatige basis is.