Stel je persoonlijke vraag #52

Ik reed in een wijk waar drie baby’s zijn geboren. De mooiste naam:

• Lizzy
  • Raff
  • Lotte

0 stemmers

Minst mooi:

• Lizzy
  • Raff
  • Lotte

0 stemmers

Ben jij in een relatie jaloers?

• Ja, echt heel erg
  • Beetje
  • Nee, totaal niet

0 stemmers

Wat heb jij wel eens gedaan?

• Stiekem in partners telefoon gekeken
  • Eisen dat partner ander geslacht ontvolgt op social media
  • Vriendschap met ander geslacht verbieden
  • Veel bevestiging vragen
  • Partner volgen via een ‘zoek mijn telefoon’
  • Eisen dat partner constant locatie deelt
  • Contact met exen verbieden
  • Contact met ander geslacht verbieden
  • Partner vaak bellen ter controle
  • Bewijs willen van wat partner op bepaald moment doet
  • Iets anders
  • Niks van dit

0 stemmers

Met welke Pokémon zou jij je Pokémon meester reis willen beginnen?

• Pikachu
  • Squirtle
  • Bulbasaur
  • Charmander

0 stemmers

Je mag een legendarische Pokémon adopteren. Wie kies je?

• Mew
  • Mewtwo
  • Articuno
  • Zapdos
  • Moltres
  • Ho-oh

0 stemmers

Was Charizard een lul?

• Nee, hij was echt een badass
  • Gewoon nee
  • Ja
  • Ja, hij behandelde Ash als trash

0 stemmers

Vind je het jammer dat Pokémon na 25 jaar stopt?

• Ja
  • Nee
  • Nooit gekeken, dus boeien

0 stemmers

Zijn kapsel

• Mooi
  • Mwah
  • Niet mooi
  • Mijn partner heeft zo’n kapsel

0 stemmers

8 likes

Als een tienjarige joch je in gevangenschap houdt en verwacht dat jij gaat vechten zodat hij een button krijgt. Ben je gerechtvaardigd om als een lul te gedragen

10 likes

Waarom in godsnaam Raff en niet Raf :sob: Die totaal random dubbele medeklinkers begrijp ik echt niet. Net als bijvoorbeeld Livv. Ik zeg toch ook niet Lott of Saarrr

7 likes

Ik snap überhaupt niet waarom je voor de naam Raff zou gaan :skull:

3 likes

Vind jij iemand een alcoholist als hij iedere dag sterke drank drinkt?

• Ja, dat vind ik
  • Alleen als het Invloed heeft op zijn/haar dagelijks leven vind ik dat
  • Zolang het bij één glas gehouden wordt vind ik van niet
  • Nee, moet kunnen

0 stemmers

5 likes

Dan ben je een standaarddrinker
https://youtube.com/shorts/ygL5EB8q8pc?si=P_OncSFrT9Y4zTp2

20 likes

Ja maar mag niet meer van @Pierlala

2 likes

Raff Rider :rofl:

6 likes

Als je dat veel vind dan ben je knap ver heen

7 likes

Ik was verbaasd dat je dit zei maar toen keek ik het filmpje

3 likes

Martin is ook een standaardroker, met een aansteker om z’n nek :joy:

1 like

Ik vind iemand denk ik alcoholist/verslaafd als het een negatieve invloed op iemands leven heeft én als het niet meer echt een keuze is, dus dat je het best eens over zou willen slaan maar dit dan niet lukt.

1 like

Stel, jij staat voor je werk te wachten voor een of andere balie waar je je naam noemt tegen de baliemedewerker, achter je staat een aantrekkelijk persoon van het geslacht waar je op valt, jullie hebben een geinige interactie en daarna vertrek je. Vervolgens word je gebeld door die persoon, die zegt: ja ik ving je naam op en ik ben politieagent dus ik kan je op zoeken in een systeem haha nou anyway zullen we vanavond uit eten gaan? Wat vind je daarvan? (denk maar gewoon even dat je single bent)

• echt origineel en romantisch
  • wtf??? ik bel onmiddellijk 112 om machtsmisbruik te melden
  • ja tja kan natuurlijk eigenlijk niet maar ik geef 'm het voordeel van de twijfel

0 stemmers

Oke nog een vraag: een vriendin heeft een nieuwe werkplek en daardoor een uur reistijd (enkele reis). Dat vindt ze echt verschrikkelijk en ze wil dus ook verhuizen om dichter bij haar werk te wonen maar een nieuw huis is natuurlijk niet zomaar gekocht in deze markt. Dus tot ze verhuisd is, zoekt ze regelmatig een plek om te overnachten om minder reistijd te hebben. Het liefst zou ze iedere maandag bij vriendin A, iedere dinsdag bij vriendin B en iedere woensdag bij vriendin C slapen. Ze komt rond een uur of 6 bij je, rekent dan op een warme maaltijd en wil s ochtends graag brood mee kunnen nemen naar haar werk om mee te lunchen. Wat vind jij? (denk maar gewoon even dat je huis groot genoeg is en dat je verder ook geen onoverkomelijke omstandigheden (zoals een kind, zieke ouder, weet ik veel) hebt waarom ze niet kan blijven slapen)

• Gezellig, leuk om een vriendin een tijdje zo regelmatig te zien en boodschappen doe ik toch, dan reken ik gewoon wat extra rijst en brood
  • Ehhhhhhhhh nou ja ze kan incidenteel wel eens blijven slapen maar heb niet zoveel zin in zo’n regelmatige logé, eerlijk gezegd…
  • Doe even normaal joh, ik ben toch geen hotel, toen ze die baan aannam wist ze toch hoe lang het reizen zou zijn??

0 stemmers

2 likes

Als iemand die 1,5 uur enkele reistijd heeft zou het echt niet in mij opkomen om dan maar elke dag bij andere mensen te gaan eten en slapen, je hebt toch echt zelf die keuze gemaakt

15 likes

Mis de antwoordoptie dat ze blijft slapen maar ook zelf iets bijdraagt. Dus er niet vanuit gaat dat alles qua eten geregeld is maar dat dus ook in overleg met jou doet/zelf boodschappen meeneemt vanuit werk. Zeker als het op regelmatige basis is.

14 likes

Het is zelfs maar 1 uur enkele reis

Ik zou het wel gezellig vinden maar ik zou ook denken stel je niet zo aan met je 2 uur reistijd per dag

22 likes

Ja precies! Ik zou het best gezellig vinden als zij dan bijvoorbeeld de boodschappen haalt om samen te eten oid.

5 likes

Gezellig en mijn vrienden kennende nemen ze me/ons dan eens als bedankje mee uit eten ofzo

8 likes

Iemand in de metro vroeg of hij mijn gsm mocht gebruiken om iemand een bericht te sturen want hij had een platte batterij. Ik was toen dom genoeg om dit te geven.
Een paar uur later ontvang ik een berichtje met de vraag of we elkaar opnieuw kunnen zien. Hij had dus mijn gsm gebruikt om mijn nummer te achterhalen.

Was zo boos toen ik het las.

2 likes

Nou ja wat ongelooflijk kut voor je zeg, denk je iemand te helpen en dan wordt er gewoon misbruik van gemaakt, echt heel kut.

De vraag in de poll is overigens gebaseerd op een nederlandse serie (de ring) waar precies dit gebeurt, en die vrouw krijgt dan een relatie met die politieagent. Vind dat echt zo’n idioot uitgangspunt voor een verhaal, kan dan echt niet verder kijken. Maar aan de poll te zien zijn er best nog wat - sorry - superdomme mensen die er ook op in zouden gaan

9 likes