Stel je persoonlijke vraag #52

Ja wel gezellig maar zij mag ontbijt voor ons maken als wederdienst :white_heart: ben geen ochtendmens

4 likes

Waar drink je het vaakste thee uit?

• Een glas met een oor eraan
  • Een glas zonder oor
  • Een mok zonder oor
  • Een mok met oor
  • Iets anders, namelijk
  • Ik drink geen thee

0 stemmers

3 likes

Als het een maand of drie max duurt, ja leuk en gezellig. Langer dan dat nehh.

2 likes

Heb jij de ‘Terrifier’ films gezien?

• Jaa!! Love it!
  • Heb ernaar gekeken, maar ben afgehaakt
  • Nee!! Absoluut niet
  • Ken ik niet
  • Anders

0 stemmers

Ik kan ‘Saw’ opzich nog handelen. De Terrifier films zijn echt next level ziek :face_vomiting:

1 like

ik was wel beetje heftig soms maar al mijn vermoedens klopten dus ligt niet aan mij

2 likes

Ik zou er niet op in gaan maar ook geen 112 bellen ervoor.

5 likes

Echt totaaaaal niet, jij kijkt zeker geen horror? Het is bewust over the top als een knipoog naar slashers, het ziet er totaaaal niet realistisch uit. Hij onthoofd iemand en dan bloed het als een fontein, gewoon camp.

Next level ziek is Human Centipede 2 (de eerste is dus best een oké film) en a Serbian movie.

5 likes

Kijk jij horror en HAAT jij het dat elke keer als er weer een film uitkomt allerlei mensen die de film niet eens gaan kijken dan zeggen van omg er moesten allemaal mensen kotsen tijdens de premiĂšre want het was zooooooo heftig en dan blijkt het echt een saaie kutfilm te zijn.

Zie: Smile, Saw, Terrifier, etc. Is gewoon marketing en teleurstellend.

• Nee kijk geen horror
  • Kijk horror en ja
  • Kijk horror en nee

0 stemmers

1 like

Iemand in mijn omgeving vind ik een alcoholist, maar als je op zoekt wat een alcoholist nu precies is dan lees je eigenlijk dat iemand pas alcoholist is wanneer die zijn of haar leven vergooit, werkloos wordt, blackouts of geheugenverlies heeft, het extreme zegmaar. Terwijl ik denk dat het bij die persoon nogal verborgen is dat het dus een alcoholist betreft (in mijn ogen dan) en enkel z’n kut humeur eraan te wijten is.

3 likes

Ik denk zelf dat je alcoholist bent als je het idee dat je het nodig hebt, er niet vanaf kan blijven of bijvoorbeeld plannen verzet om te drinken.
Het kan dan echt wel zo zijn dat het om kleinere hoeveelheden gaat in mijn ogen

6 likes

Dit is wel een beetje kort door de bocht, het gaat ook om zucht dus sterk het verlangen hebben zoals @Mette12 zegt. Tevens komt alcoholisme in verschillende gradaties, niet alle alcoholisten liggen in een greppel bij wijze van.

1 like

IKEA pokal glazen om m’n leven spannend te houden

16 likes

van deze specifieke glazen word ik woest

IMG_7501

42 likes

Haha ja vooral die bovenste!

5 likes

ja drie slokken en klaar

2 likes

die onderste kan je niet eens normaal vast houden door dat stomme kleine oortje

9 likes
  • Eens
  • Oneens

0 stemmers

3 likes

Ja en alle mannelijke leraren/pedagogisch medewerkers op het kdv zijn pedo’s. :roll_eyes:

13 likes

Nja wel grotere kans dĂĄt, is vgm ook duidelijk zichtbaar uit cijfers dat agenten vaker dader zijn van huiselijk geweld dan mannen uit andere beroepsgroepen (ik weet niet of dit ook in NL zo is).

7 likes

ik vind meesters wel echt een zieke afknapper

Vooral als ze dan ook nog een TikTok-account hebben en daar dansjes op doen

37 likes