Nou ja je kunt iemand wel of niet een alcoholist vinden maar er zijn gewoon criteria voor dus er valt weinig te vinden
Ooit met een vet knappe politie agent gedate, volg hem nog steeds op insta
schaam jij je stiekem een beetje omdat je te lui bent naar een duurzame(re) bank over te stappen
- ja
- nee, ING/Rabo/ABN etc out and proud
- nvt, ik zit al bij een duurzame bank
0 stemmers
Ja helemaal omdat m’n contactloos voor de rekening waarmee ik nog bij ING zit kapot is en ik dus elke keer als ik met die rekening wil betalen die megaopvallende knaloranje pas in het apparaat moet steken :’)
Kreeg vandaag toevallig bericht of ik de Overstapservice van ASN wilde beoordelen wat betekent dat ik er nu een jaar zit en ben er zoooo blij mee!!! Iedereen ga overstappen het is echt de (niet eens mega veel) moeite waard 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar als je het hebt over contactloos met telefoon, dan is dat niet stuk maar moet je overstappen naar googlepay. ING is daarmee gestopt. Vreselijk irritant want ik vergeet dus dat stomme pasje altijd en wil niet naar googlepay, waardoor ik al meerdere malen m’n lunch heb moeten skippen omdat ik dat ding niet bij me had
Wat zijn je overwegingen om niet over te stappen op Googlepay?
Oh ja scusi beetje onhandig getypt, ik heb die rekening bewust niet aanstaan voor mobiel betalen omdat ik 'm niet supervaak hoef te gebruiken en ik vind het irritant om telkens te moeten kiezen met welke rekening ik wil betalen. Moet dus sowieso altijd met pas betalen en contactloos kan je dan nog wel een beetje snel/onopvallend doen maar ik moet 'm in het apparaat steken dus dan kan je er echt niet omheen
6,5 jaar samen geweest met een politieagent en ik kan je vertellen dat van alle agenten die ik ken misschien een handvol deugt.
Kleine sidenote is dat er een hoop van uit Den Helder komen en dat sowieso al een heel rechtse stad is, maar ik denk oprecht als ik het even na ga in m’n hoofd dat van de … 30? Die ik ken ik er misschien 5 of 6 vertrouw, durf te zeggen dat ze niet racistisch zijn, links stemmen, niet op macht geilen en feminist zijn. Wel inclusief m’n ex en 1 van m’n beste vrienden (maar die komt uit Amsterdam).
Edit: ik bedenk me overigens dat van die 6 er ook al 2 weg zijn gegaan bij de politie inmiddels, door het verrotte systeem.
Wantrouwende oma. Ze zullen allemaal vast de data wel hebben maar in mijn hoofd vind ik dat google niks met m’n betalingen te maken heeft. Hoogstwaarschijnlijk zal ik nog wel een keer overstag gaan maar voor nu terug naar m’n bankpasje.
Is het zo dat met overstappen naar een andere bank je je rekeningnummer (dus de cijfers) meeneemt net als je kunt doen met je telefoonnummer?
Nee dat helaas niet. Je krijgt een nieuwe IBAN. Wel is er een overstap service van 13 maanden. Dan worden al je betalingen (van en naar je oude rekening) gerouteerd naar de nieuwe rekening en in de beschrijving zie je dan of dit via de OVS is. Veel bedrijven passen ook in de tussentijd hun incasso aan, en zo niet zie je dus in je overzicht welke incasso’s je nog moet aanpassen adhv de beschrijving. Dus echt heel weinig effort om over te stappen.
Hoezo ik hou van foute mannen en ik schaam me er niet voor
Ja, het stelt geen reet voor. Niet overstappen om praktische redenen als dat is intussen echt een beetje lui.
Huh ik heb gewoon ING en kan contactloos met mn telefoon betalen?
Ja ik bedoelde dat ik zelf 1,5 uur (soms 2 ) enkele reistijd heb en dat al niet zou vragen. Dus 1 uur is inderdaad niet aanstellen.
Ik zou als ik die vriendin was vooral zelf geen zin hebben om steeds ergens te moeten logeren, zeker niet voor maar 1 uur reistijd. Maar ik hou tegenwoordig sowieso niet meer van logeren.
Als die andere twee nou ook een uniform zouden dragen dan zou de keuze moeilijker zijn
Deze staat echt op mijn netvlies gebrand en het is meer dan 10 jaar geleden dan ik hem heb gezien
Ik had dit heel erg met Raw! En recenter met Longlegs. Vond beide niet per se slechte films maar gewoon veel minder eng/heftig dan verwacht door alles er omheen en daardoor anticlimactisch.