Stel je persoonlijke vraag #52

Oh mijn hoofd bedenkt ook de raarste dingen hoor. Ik zou echt een intens zieke film kunnen maken.

9 likes

Dat vind ik denk ik nog het naarste aan dit soort films: dat iemand het bedenkt en vervolgens ook nog tot in detail uitwerkt om er een film van te maken. Dan moet er toch iets misgaan in je hoofd? Maar zoals ik al zei, ik ben niet thuis in dit soort films en mijn omgeving ook niet.

3 likes

Maar dit vind ik ook niet hoor, mocht dat gedacht worden n.a.v. mijn bericht.

1 like

Ik ben zelf niet thuis in horror (want ik ben een watje en kan er daadwerkelijk niet van slapen/ben heel snel bang), maar ik heb er ook rond mijn studie redelijk veel theorie over gelezen. Het wordt juist aangenomen dat gefictionaliseerde horror een manier is voor mensen om op een veilige manier met hun angsten om te gaan/trauma’s aan te gaan/etc.

Er is een interessant onderzoek over body horror wat ik zo snel niet terug kan vinden, en hoe mensen die zelf bijvoorbeeld body dismorphic issues hebben aangeven geholpen te zijn door het consumeren van body horror films/verhalen. Omdat ze er herkenning in vinden, maar het ook buiten zichzelf kunnen plaatsen omdat het in het extreme wordt getrokken.

Ik vind het eigenlijk niet raar dat er een fascinatie bestaat met het ergste wat we onszelf of anderen aan kunnen doen. Denk ook niet dat dat iets zegt over de makers. Je kan iets heel interessant vinden, én het afkeuren (denk bijv. aan mensen alles weten van concentratiekampen)

8 likes

Wat is de context van ‘misgaan’. Ik denk dat iedereen daar een andere interpretatie van heeft.

2 likes

Maar misgaan alsin mishandeling, misbruik of verwaarlozing is wel een ander verhaal.
Dan zou ik niet mijn mond houden. Of iig een melding maken ergens.

3 likes

Oh Android. Ik dacht in het algemeen, dus ook Apple

2 likes

Ik vind vooral dat het niet mijn opvoeding is dus you do you.

1 like

Nou bij kindermishandeling trek ik wel de grens. Bij vrienden zou het ook mijn vriendschap onder druk zetten denk ik.

6 likes

Ja tuurlijk dat is wel echt een grens, maar dat zij bijv hun kind niet met bestek laten eten en ik dat wel zou doen of hun kind geen alsjeblieft zegt is iets waar ik me mateloos aan zou irriteren maar ik zou er niets van zeggen.

4 likes

Ja tuurlijk maar dat was niet de poll (de optie was er met kindermishandelinguitzondering).

Hoe ziet jouw vocabulaire eruit in je dagelijkse leven?

• Ik vind het belangrijk om welbespraakt over te komen
  • Ik scheld/vloek/gebruik regelmatig grof taalgebruik
  • Ik gebruik regelmatig internettaal zoals ‘the ick’ of ‘delulu’ of ‘fomo’ of ‘lol’ of whatever
  • Ik gebruik wel eens straattaal
  • Het interesseert me niet hoe ik overkom vanwege mijn taalgebruik

0 stemmers

2 likes

Vloeken is bewezen gezond.

7 likes

Dat ligt echt aan de setting maar over het algemeen vloek ik graag!

Hoeveel zoen partners heb je (ongeveer) gehad? Anoniem

• 0-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • Meer
  • Ik heb werkelijk waar geen idee

0 stemmers

En hoeveel bedpartners heb (ongeveer) je gehad? Ook anoniem

• 0-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • Meer
  • Ik heb werkelijk geen idee

0 stemmers

1 like

Flashbacks naar de tijden dat ik dit met een vriendin bijhield eventueel met bijnaam voor als we bijvoorbeeld de naam niet meer wisten! Maar eerlijk werkelijk geen idee.

19 likes

Haha ja dit ‘jongen met geblokte blouse in discotheek’
:joy:

13 likes

Hahaha ik heb nog steeds een lijstje op mijn telefoon van jaren geleden waar alle namen opstaan, zoen en bedpartners.

5 likes

Nee nee nee ik pleit al jaren tegen deze vorm van terreur maar het internationaal gerechtshof beantwoordt mijn brieven niet

22 likes

Ik zeg er wel wat van als er hier kindjes over de vloer zijn die geen dankjewel zeggen of zich niet voorstellen aan andere oid

Is ook opvoeding

3 likes